Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך המלצה עבור אשתי על תוכנה לניהול משימות + פרוייקטים (גאנט). התחום הוא די כללי (צוות של כלכלנים) ואין קוד לנהל.

משיטוטים ברשת ראינו שיש המון (יותר מדי?) אופציות, מ-trello ועד Team.Do.

 

נשמח לשמוע ממישהו שיש לו נסיון.

 

תודה.

פורסם

בצד הפשוט - טרלו לגמרי מספיק פשוט כדי להתחיל משהו ולשתף בין אנשים.

לא הייתי טורח להיכנס יותר עמוק מזה - במיוחד אם זה תהליך שאתם רק מתחילים לבנות ולאפיין כרגע.

 

כמו כן - אם זה צוות ועושים Standup יומי - לא הייתי פוסל ללכת oldschool ולהתחיל מלוח וSticky notes.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם אתם נמצאים פיזית באותו בניין - לוח מחיק מגנטי ו/או פתקיות. רציני לגמרי.

Trello כלי נהדר, במיוחד אם למשימות שאתה מגדיר יש תוצאות שאפשר להצביע עליהן באמצעות קישור - קוד בעיקר, אבל לא רק.

 

הרבה יותר חשוב מכל כלי שלא תבחרו, הוא שתגדירו בעצמכם את התהליך ואת ההגדרה של משהו מוכן לעבודה/דורש תחקור/בעיצומה של עבודה/גמור/ וכיו"ב.

ככה תוכלו להבין טוב יותר איך פתקית עוברת מעמודה לעמודה ומה יגרום לה לחזור לאחור. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בצד הפשוט - טרלו לגמרי מספיק פשוט כדי להתחיל משהו ולשתף בין אנשים.

לא הייתי טורח להיכנס יותר עמוק מזה - במיוחד אם זה תהליך שאתם רק מתחילים לבנות ולאפיין כרגע.

 

כמו כן - אם זה צוות ועושים Standup יומי - לא הייתי פוסל ללכת oldschool ולהתחיל מלוח וSticky notes.

 

החלק המאתגר בניהול משימות הוא איפיון התהליכים והצרכים וגיוס האנשים להתחייב להתנהל במסגרת כללי ההתנהלות הדיווח שהוגדרו.

הכלי משמעותי פחות.

כמובן שאם מדובר בניהול פרויקט מורכב, אז ליכולות של הכלי כבר יש משקל, אבל אז גם כבר יש משקל למקצועיות של ניהול הפרויקט כולו, וצריך מנהל פרוייקטים...

 

לכן אני גם חושב, להתחיל עם כלי פשוט (או אפילו לוח). קודם כל להגדיר משימות, אחראים ודד ליין לכל משימה.

אח"כ להתקדם לניהול תהליכים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...