Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חניה עם תו נכה בתל אביב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קרוב משפחה עם תו נכה שלא גר בתל אביב, אבל מדי פעם יש לו סידורים שם, הוא שואל אם אפשרי לחנות בתל אביב עם תו נכה בכל מקום וללא תשלום? ממה שקראתי למרות תו הנכה עדיין מקבלים קנסות, אבל אין לי מושג אם זה נכון.

בקיצור אני לא רוצה להטעות אותו ולהגיד לו משהו לא נכון, מישהו היה באותה סיטואציה וקיבל או לא קיבל קנס? חשוב מאוד לזכור שלא מדובר בתושב תל אביב... תודה.

פורסם

בעל תו נכה רשאי לחנות במקומות אסורים לחניה, אם התקיימו הקריטריונים הבאים: אין בסמוך חניה מוסדרת לנכים או חניה מותרת, עצם החניה אינו מסכן הולכי רגל ועוברי דרך ואינו מונע מעבר חופשי על המדרכה, וכן לא נגרמת הפרעה ממשית לתנועה עקב החניה.

עם זאת, לא ניתן לחנות בכל מקום גם אם יש לכם תו נכה, והחוק מפרט באילו מקומות אסור לחנות: במעבר חציה או 12 מטר לפני מעבר החציה, בצומת או בתחום 12 מטר מהצומת, בנתיב המיועד אך ורק לתחבורה ציבורית. בתחנת אוטובוס המוגדרת בסימון על פני הכביש, וללא סימון על הכביש - בתוך 20 מטר לפני ה המורה על התחנה ו-20 מטר אחרי התמרור, בתוך תחום המוגדר כתחנת מוניות ומסומן בתמרור, בסימון על אבני השפה כי ניתן לחנות במקום כניסה לשטח המיועד לחניית כלי רכב, משני צדי הדרך, ובתנאי שניתן לחנות בצד הדרך שממול לסימון אשר על הכביש או ממול לתמרור, אם רוחב הכביש הוא 12 מטר או יותר, בתחום של שני מטרים מברז כיבוי אשר מסומן באמצעות סימון על המדרכה או על שולי הכביש, או בצד מכונית אחרת אשר עומדת או חונה בצד הדרך.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

תודה, השאלה היא יותר ספציפית בקטע של אם הוא לא תושב תל אביב ומחנה בתל אביב במקום מוסדר לנכים, כי פשוט שמעתי שיש בעיות לכל מי שהוא לא תושב תל אביב למרות התו נכה, מצטער אם לא הייתי ברור.

פורסם

הייתה פעם אפליה מפגרת בין "תו משולש ירוק" ל"תו כחול כסא גלגלים" ואכן נתנו דוחות לאנשים עם תו ירוק שחנו בחניות נכים מסודרות. אני לא יודע אם זה עדיין ככה

 

פורסם

מנצל את השרשור בשביל שאלה.

שבוע שעבר חניתי באבן גבירול על המדרכה, בדיעבד גיליתי שחניתי בכביש שמוביל לחניון של מגדל המאה, אבל חניתי בצד ולא חסמתי דרך לאף אחד (גם להולכי רגל ונגם לנהגים שנכנסו לחניון).

שחזרתי לאוטו השומר של החניון הראה לי שצילמו את הרכב וישלחו דוח, הראיתי לו שיש תו נכה על הרכב ולא חסמתי מעבר, אבל הוא התעלם.

 

אציין שאין באיזור חניות נכים מוסדרות.

 

האם באמת יגיע דו"ח?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
תודה, השאלה היא יותר ספציפית בקטע של אם הוא לא תושב תל אביב ומחנה בתל אביב במקום מוסדר לנכים, כי פשוט שמעתי שיש בעיות לכל מי שהוא לא תושב תל אביב למרות התו נכה, מצטער אם לא הייתי ברור.

אין בעיה, אני מחנה בת"א, אין כזה דבר עדיפות לנכי עירך.

הייתה פעם אפליה מפגרת בין "תו משולש ירוק" ל"תו כחול כסא גלגלים" ואכן נתנו דוחות לאנשים עם תו ירוק שחנו בחניות נכים מסודרות. אני לא יודע אם זה עדיין ככה

כבר שנים רבות מאוד שהדבר לא קיים.

מנצל את השרשור בשביל שאלה.

שבוע שעבר חניתי באבן גבירול על המדרכה, בדיעבד גיליתי שחניתי בכביש שמוביל לחניון של מגדל המאה, אבל חניתי בצד ולא חסמתי דרך לאף אחד (גם להולכי רגל ונגם לנהגים שנכנסו לחניון).

שחזרתי לאוטו השומר של החניון הראה לי שצילמו את הרכב וישלחו דוח, הראיתי לו שיש תו נכה על הרכב ולא חסמתי מעבר, אבל הוא התעלם.

 

אציין שאין באיזור חניות נכים מוסדרות.

 

האם באמת יגיע דו"ח?

אם חסמת דרך גישה, אז כן תקבל דו"ח, תקרא מה שכתב fatboy

תמיד אפשר להגיש ערעור, להתנצל ולהסביר שעדיין נשאר מקום מעבר.

×
×
  • תוכן חדש...