Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מדובר ביונדאי i30 שנת 2011.

החלונות בצד הנוסע לא עולים,אלא רק עם מרים השמשות של שלט הנוחות.

זה התחיל עם חלון אחד הקדמי צד נוסע שלא עולה, בהתחלה רק הכפתור של צד הנוסע הרים אותו אבל בסוף גם זה הפסיק.

עכשיו זה גם קורה גם בחלון האחורי של צד הנוסע.

כמובן שגם הפאנל של הנהג לא עוזר, רק מצליח להוריד אבל לא לעלות את החלון.

 

מה לבדוק ?

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם (נערך)

נשמע כמו מנוע עייף, קל להוריד ומתקשה להרים.

 

עוד אופציה זה הגלגלים של המנגנון שעשויים פלסטיק ואם אחד נשבר אז ה'כבלים' לא עושים את הפעולה של ההעלה\הורדה. (במקרה הזה אתה כן אמור לשמוע שהמנוע עובד אך לא קורה כלום בפועל.. אז כאן אני כנראה לא בכוון)

 

בכל אחד מהמקרים אתה צריך לפרק ולראות שהמנגנון בשלמותו ואז לבדוק את המנוע (לבדוק שמגיע מתח למחבר ברגע שלוחצים להרים ולהוריד הזרם ישתנה בקטבים + - בהתאמה לפעולה =מגיע מתח אזי בעיה במנוע, לא מגיע אזי בעיה חשמלית)

 

ביונדאי שלך זו יריעת פח שמחובר אליה כל מה שנמצא בדלת, אם הבעיה היא במנוע ניתן לפרקו ולהחליף בקלות, אם במנגנון תצטרך את כל היריעה (שזה קצת סרט כי גם הרמקול מחובר אליה עם ניטים.)

עריכה אחרונה על ידי Nuker
פורסם

לא שומעים כלום כשמנסים להרים.

מה שמוזר ולא נשמע כמו מנוע זה שהתחיל עם חלון קדמי צד נוסע ואותה תופעה עברה גם לצד האחורי.

ההגיון שלי אומר משהו חשמלי.

מרים השמשות עובד כי כשאני נועל את האוטו החלונות עולים., ואם אני לא טועה הוא משתמש באותו מנוע של החלון, כך שזה לא מנוע עייף.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

חשבתי שהחלונות הפסיקו לעלות לגמריי.

 

ייתכן והבעיה בפאנל השליטה בחלונות של הנהג,

אם לא ניסית עדיין נסה לתפעל את החלון האחורי עם הלחצן האחורי שבדלת שלו, אם הלחצן מאחורה מעלה והלחצן מקדימה לא, עלית על הבעיה.

אחרת זה רק למדוד ולאתר את הבעיה החשמלית.

פורסם

הבעיה היא לא במנוע אלא בכפתור של החלון עצמו

ככל הנראה המגעים בתוך הכפתור התפחמו ולכן אין מגע.

בטרם הפירוק ונסיון החייאה הייתי בודק עלות של כפתורים באיביי.

לפעמים זה מאוד זול ולא שווה התעסקות.

פורסם

עלות סט כפתורים של הנהג זה כ 30-40 דולר.

אף כפתור לא מעלה.לא נהג ולא של הדלת עצמה.

השאלה היא האם זה הפאנל של הנהל או משהו אחר

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

לי יש אותו רכב שנת 2014 והיתה לי אותה בעיה

חלון יורד ולא עולה גם מהדלת נהג וגם מהדלת עצמה.

התפחמו המגעים ב 2 הדלתות.

פירקתי שייפתי והכל חזר לעצמו.

אצלי פאנל עולה כמעט 1000 שח.

אם זה 120 שח הייתי קונה חדש

פורסם

אז מה סדר הבדיקות שעלי לעשות ?

 

אפשר לקבל תוכנית פעולה קצרה?

לבדוק מגעים בדלתות עם החלנות הלא פעילים במידה והם בסדר להחליף את המפסקים בדלת הנהג?

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

אם יש רב-מודד בהישג יד: פרק את הכרטיס ותמדוד שבמחבר של המנוע של המנגנון שאתה מקבל +-12 וולט בהפעלת הלחצן

אם אין הייתי תחילה מנסה לפרק את הכפתור ולבצע ניקוי ולבדוק שוב.

 

אם אין מודד אז

קצת דרך מסורבלת אבל אם יש זמן פנוי ורצון תוכל לבדוק את המפסק האחורי ע"י הצלבה עם המפסק בדלת ממול.

×
×
  • תוכן חדש...