Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני אוהב להגיע למשרד בכפכפים, אך אחרי כמה שעות מתחיל להווצר ריח בכפות הרגליים.

יש למישהו המלצות לדאודורנט לכפות הרגליים שימנע ריח זיעה?

 

רק שימו לב, לא דאודורנט או חיטוי לנעליים סגורות, דאודורנט לרגליים חשופות.

 

תודה.

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כפכפים למשרד?!?

 

יש שתי סיבות לגיטימיות - יום כיף בבריכה מהעבודה, פציעה בכף הרגל שלא מאפשרת לשים נעל...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
יאפ, כשלא עובדים עם לקוחות מבחינתי לשבת עם תחתונים במשרד אם זה אפשרי

 

היום אתה יושב בלי? :loco:

יום טוב גם לך

פורסם

ההמלצה הרווחת היא נעליים של גדולים.

תרבות ההייטק הזאת, שאלוהים ישמור אותנו...

כפכפים זה לבית, ואולי לים/בריכה. גם מכנסיים קצרים אגב.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא הבנתי לך אחרי כמה שעות שהרגל מתאווררת נוצר ריח.

זה אמור להיות להיפך אך כפי שאתה מתאר כנראה שיש לך פטריות שצריך לטפל בהן, ואז לא יהיה ריח.

 

אני 99% מהזמן עם נעלי אצבע כולל ערבי חג וימי הולדת.

להוציא פגישות חשובות, חתונות.

 

הריח ברגליים לא שונה מהריח בידיים

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לרוב, הבעיה היא בחלק שבא במגע עם הרגל בנעל/כפכף/סנדל. אם החומר סופג את הזיעה של הרגל, קשה מאוד להפטר מהריח, אלא אם כן מדובר בכפכף/סנדל רחיץ/כביס.

פורסם

אחרי שכולכם סיימתם עם פילוסופית החיים שלכם לגבי כפכפים בעבודה ועם התואר דוקטורט למדעי הרפואה מאוניברסיטת גוגל שלכם.

אחת לשבוע לשים את התכשיר הזה בהתאם להוראות אחרי מקלחת למשך כל הלילה. בשבוע הראשון תעשה את זה פעמיים החל מהשבוע השני אפשר לעבור לפעם אחת בשבוע. הריח מהרגליים יעלם גם בכפכפי גומי.

אני וכל משפחתי משתמשים בתכשיר הזה כבר קרוב ל2 עשורים.

ranana.jpg

פורסם
רכשתי בסופר פארם "תרסיס לכף הרגל" ("למניעת ריחות, לשמירה על רגליים יבשות"), בקבוק צהוב. עושה את העבודה.
תודה! תרסיס של "שול", נכון? רכשתי היום ואבדוק בימים הקרובים.
לא הבנתי לך אחרי כמה שעות שהרגל מתאווררת נוצר ריח.

זה אמור להיות להיפך אך כפי שאתה מתאר כנראה שיש לך פטריות שצריך לטפל בהן, ואז לא יהיה ריח.

 

אני 99% מהזמן עם נעלי אצבע כולל ערבי חג וימי הולדת.

להוציא פגישות חשובות, חתונות.

 

הריח ברגליים לא שונה מהריח בידיים

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

אין פטריות ויש לי 2 זוגות כפכפים שעוברים שטיפה וניקיון בזמן שאני משתמש בזוג הנקי.
תלוי בחומר שממנו עשויים הכפכפים, כפכפי גומי יסירחו יותר מהר.
כפכפים של קרוקס, ונכון, הריח מגיע מאזור המגע בין כף הרגל לגומי.
אחרי שכולכם סיימתם עם פילוסופית החיים שלכם לגבי כפכפים בעבודה ועם התואר דוקטורט למדעי הרפואה מאוניברסיטת גוגל שלכם.

אחת לשבוע לשים את התכשיר הזה בהתאם להוראות אחרי מקלחת למשך כל הלילה. בשבוע הראשון תעשה את זה פעמיים החל מהשבוע השני אפשר לעבור לפעם אחת בשבוע. הריח מהרגליים יעלם גם בכפכפי גומי.

אני וכל משפחתי משתמשים בתכשיר הזה כבר קרוב ל2 עשורים.

ranana.jpg

תודה. ניסיתי את התכשיר הזה, כנראה שהוא לא עומד בריח הזיעה שלי, כף הרגל עדיין מסריחה כמו פגר של חתול.

 

פורסם
עם כפכפים למשרד?!?

 

יש שתי סיבות לגיטימיות - יום כיף בבריכה מהעבודה, פציעה בכף הרגל שלא מאפשרת לשים נעל...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

+1

 

אצלי יש כלל - לעבודה תמיד באים עם נעליים סגורות, גם אם העבודה היא לשבת מאחורי דלת נעולה בחושך, ולהזין מספרים בבסיס נתונים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי אותה בעיה כשאני מגיע לעבודה עם סנדלים. לדעתי ההזעה נובעת מהקור של המזגן. הפתרון שלי הוא להוריד את הסנדלים ולשבת יחף ואז כפות הרגליים נמצאות על השטיח ונמנעת ההזעה.

פורסם
כף הרגל עדיין מסריחה כמו פגר של חתול.

 

אני מחכה לשרשור "הקולגה שלי מריח כמו פגר של חתול, איך אומרים לו?"

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

המון מחקרים הוכיחו שהכי בריא לשבת במשרד בצורה שהכי נוחה לך.

אם נוח לך להגיע למשרד עם כפכפים ולשבת ישיבה מזרחית [כמוני] זה מה שהכי טוב לך מבחינה ארגונומית.

כשעבדתי בארגון גדול יותר בעבר היו מכריחים אותנו כל כמה חודשים להגיע לשיחה עם יועצת ארגונומיקה [מסתבר מישהי סופר איכותית שאחראית על התחום גם בחברות ענק כגון גוגל ומייקרוסופט] והיא דרשה מהעובדים להגיע בצורה שהכי נוחה להם, גם אם זה אומר להסתובב במשרד יחף לגמרי. גם אם זה אומר להגיע למשרד ולהחליף לנעלי בית.


×
×
  • תוכן חדש...