Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רכשתי בסופר פארם "תרסיס לכף הרגל" ("למניעת ריחות, לשמירה על רגליים יבשות"), בקבוק צהוב. עושה את העבודה.

 

הייתי בסופרפארם ורכשתי את המוצר של Scholl fresh step. עושה עבודה מעולה! אין שום זכר לריח.

 

scholl.jpg

 

 

אני מחכה לשרשור "הקולגה שלי מריח כמו פגר של חתול, איך אומרים לו?"

וואי, זה לגמרי אני, עכשיו אנשים במשרד יוכלו לנשום.

 

גרביים?

אולי לשטוף רגליים בצהריים?

לא עזר. נראה לי שזה גם קשור איכשהו למזגן, כשאני בבית זה לא היה קורה, במשרד הרגל שלי מזיעה יותר.

 

פורסם
המון מחקרים הוכיחו שהכי בריא לשבת במשרד בצורה שהכי נוחה לך.

 

מצטער, אבל זה פשוט קשקוש.

לא צריך מחקרים, מספיק לראות קריאות מוח של אדם שיושב בכל מיני פוזות שונות ולראות על אילו חלקים בגוף יש לחץ באותו רגע כדי להבין איך ישיבה X יכולה לגרום נזק מצטבר וישיבה Y לא. הדוגמה הכי פשוט לזה היא לשבת עם גב מכופף או עם ראש מוטה למטה - נוח פצצות, והורג לך את הצורה לאורך זמן.

 

ותרשה לי לזלזל ביעילותה של "יועצת ארגונומיקה", ג'וב טרנדי שמביאים בכל מיני חברות גדולות כדי להראות לעובדים המילניילז שלהם שכאילו אכפת להן. ההשפעות של ישיבה/עבודה משרדית לא נכונה מתפרצות אחרי שנים (במיוחד בעיות רציניות יותר מדלקת בתעלה הקרפלית), הרבה הרבה אחרי שיועצת הארגונומיקה תעבור להיות יועצת רוחנית/פנאי/האפי האוור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יכול להיות שלא הבהרתי את עצמי כמו שצריך, כשכתבתי בצורה שהכי נוחה לך לא התכוונתי לצורת ישיבה שהכי נוחה לך [לדוגמה, עם גב כפוף וראש לתקרה] אלא לשבת בצורת ישיבה נכונה - אבל עם נוחות מקסמילית, כלומר לא ג'ינס לוחץ מדי, נעליים לוחצות או חולצה צמודה.

ובכל מקרה, מה שהכי טוב לישיבה ממושכת זה לזוז כל הזמן. לקום לעיתים קרובות וגם לשנות תנוחות לעיתים קרובות.

פורסם
כלומר לא ג'ינס לוחץ מדי, נעליים לוחצות או חולצה צמודה.

ובכל מקרה, מה שהכי טוב לישיבה ממושכת זה לזוז כל הזמן. לקום לעיתים קרובות וגם לשנות תנוחות לעיתים קרובות.

 

יופי, עכשיו אני סתם מרגיש רע כי יצאתי עליך ועל היועצת דמיקולו שלכם... :(

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הייתי מעדיף לא להיות בחברת אנשים (בעבודה) שמגיעים עם כפכפים (במיוחד של קרוקס)

בטח לא סנדלים. יש סטנדרטים שצריך לנהוג לפיהם, גם אם זה לא נוח במיוחד.

 

שום מחקר לא ישנה את דעתי. ליבוש מכובד זה המראה שלך כלפי החברה.

פורסם

מתעלק על השרשור בגלל בעיה דומה אך באזור אחר- אני מזיע הזעת יתר באצבעות הידיים ובנהיגה למרחקים ארוכים זה פשוט מציק- נהגתי מהצפון לנתב"ג/אילת/ירושלים/ים המלח וכל נסיעה כזו היא סיוט מבחינת האחיזה בהגה לצד ההנאה מהנסיעה ומהטיול.

האם יש תרסיס דומה לכף היד או שמדובר בבעיה רפואית הדורשת בדיקה ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הייתי מעדיף לא להיות בחברת אנשים (בעבודה) שמגיעים עם כפכפים (במיוחד של קרוקס)

בטח לא סנדלים. יש סטנדרטים שצריך לנהוג לפיהם, גם אם זה לא נוח במיוחד.

 

שום מחקר לא ישנה את דעתי. ליבוש מכובד זה המראה שלך כלפי החברה.

כל עוד אין ריח ולא באים עם פטריה זוועתית מה אכפת לך?

אם אני אתחיל לשאול כל אחד מה מפריע לו בלבוש שלי זה לא ייגמר, אחד יגיד אדום זה לא הולם, אחד יגיד לא סניקרס או ג׳ינס..

אם על לבוש אתה פוסל אדם זה חבל מאוד

פורסם

יש ג"ג מקובל של לבוש לעבודה - ג'ינס+טי-שרט+סניקרס בקצה התחתון, ביזנס קאז'ואל בעליון. כפכפים של פאקין קרוקס לא נמצאים בג"ג, הם אפילו לא נמצאים בקטגוריית "לבוש". הם תוצר לוואי של נפט וככה צריך להתייחס אליהם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ומי הסמיך אותך/אותכם להכריז על הגבולות האלו? אם אישה מגיעה בסנדלים למשרד למה גבר לא יכול להגיע עם בירקנשטוק לצורך העניין?

במידה ואצלנו לא היה אסור באופן מפורש להגיע עם נעל פתוחה הייתי מגיע עם בירקנשטוק לעבודה בחודשי הקיץ.

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

פורסם
ומי הסמיך אותך/אותכם להכריז על הגבולות האלו? אם אישה מגיעה בסנדלים למשרד למה גבר לא יכול להגיע עם בירקנשטוק לצורך העניין?

 

אף אחד לא הסמיך אותי ולא אני קבעתי את זה, אלה "כללים" לא כתובים של אנשים גדולים.

ואישה מסתובבת כל היום כשהיא לובשת חזיה, בתמורה אפשר להחליק לה את הסנדלים. מה גם שאני מכיר משמעותית פחות נשים מאשר גברים עם רגליים שנראות כמו עוגן חבלנים, אז זה הרבה פחות נורא.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אף אחד לא הסמיך אותי ולא אני קבעתי את זה, אלה "כללים" לא כתובים של אנשים גדולים.

ואישה מסתובבת כל היום כשהיא לובשת חזיה, בתמורה אפשר להחליק לה את הסנדלים. מה גם שאני מכיר משמעותית פחות נשים מאשר גברים עם רגליים שנראות כמו עוגן חבלנים, אז זה הרבה פחות נורא.

ומי שהולך עם חזיה, מקבל ממך גם פטור לכפכפים?

ראיה קומוניסטית משהו, קשה לו למעלה אז ניתן לו חופש למטה וכו', שלכולם יהיה בינוני באותה מידה.

לדעתי ההסתכלות היא לא נכונה, כל עוד פיזית או נפשית הופעה חיצונית לא פוגעת בך, זה לא עיניינך, חוקי מקום העבודה זה כבר משהו אחר, אבל חוקים כפי שאנחנו יודעים הם לא עשרת הדיברות או משהו בסגנון.

ואם הולכים על קוד לבוש, אני חושב שאמור להיות שיוויון בדרישות, למשל אישה שבאה על סנדלים מיני וגופיה רוב הסיכויים שתתלונן על הקור, כאשר בוודאי המזגנים במשרד יהיו מכוונים לטמפרטורה שמתחשבת בחליפה, מכנסיים ארוכים, נעליים סגורות לא נושמות וכל היוצא בזה עבור הגברים, יש עוד סיבות כמו למשל שוויון מיגדרי אבל לא ניכנס לזה, לדעתי או שיתנו גם לגברים ללבוש בגדים קצרים, או שגם נשים תעקובנה אחר הקודים הגבריים.

פורסם (נערך)
אף אחד לא הסמיך אותי ולא אני קבעתי את זה, אלה "כללים" לא כתובים של אנשים גדולים.

ואישה מסתובבת כל היום כשהיא לובשת חזיה, בתמורה אפשר להחליק לה את הסנדלים. מה גם שאני מכיר משמעותית פחות נשים מאשר גברים עם רגליים שנראות כמו עוגן חבלנים, אז זה הרבה פחות נורא.

אלו לחלוטין לא כללים לא כתובים של אנשים גדולים. לחלוטין לא. כל תעשיית ההייטק [בארץ] תומכת בלבוש בסגנון חופשי. אני מהמר שתעשיית ההייטק בישראל מכסה חלק נכבד מתקציב המדינה, וכמו שאומרים - בעל המאה הוא בעל הדעה :-D.

 

כמובן שברגע שלמישהו יש ריח רע מהרגליים או משהו דומה זה כבר לא לגיטימי, אבל זה נכון גם על ריח רע מהפה או כל דבר אחר.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם
ומי שהולך עם חזיה, מקבל ממך גם פטור לכפכפים?

למשל אישה שבאה על סנדלים מיני וגופיה

 

1. זה נתון לשיקול המנהל הישיר של אותו עובד.

2. אמרתי סנדלים, אל תדחוף לי עכשיו מיני וגופיה.

 

אלו לחלוטין לא כללים לא כתובים של אנשים גדולים. לחלוטין לא. כל תעשיית ההייטק [בארץ] תומכת בלבוש בסגנון חופשי. אני מהמר שתעשיית ההייטק בישראל אחראית על חלק נכבד מהתלג, וכמו שאומרים - בעל המאה הוא בעל הדעה :-D.

 

תעשיית ההייטק מבוססת על מילניאלז שבאים לעבודה בכפכפים של קרוקס, אז תרשה לגחך בזלזול בחוקי הלבוש שהם "מכתיבים".

לא חייב צ'ינוס ובלייזר, תבוא מבחינתי בג'ינס/מכנסיים אחרים וטישרט, אבל אני לא חושב שזה יאה להסתובב עם ה-raptor claws שלך בחוץ. אתה לא רואה אותי מסתובב עם buttless chaps למרות שזה נראה נוח רצח.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...