Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמי 4 touch תקלה 04 ו 26


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

התמי 4 שקיבלתי לפני שנה היה עובד מצויין עד השבוע האחרון.

התחילה תקלה 04 שהיה יוצא מהמים הקרים מים פושרים לאחר חיפוש באינטרנט הבנתי שזה רגש.

לאחר הוצאה מהחשמל וחזרה התקלה נעלמה.

היום הופיעה תקלה חדשה מספר 26 שהמים הקרים נעולים לשימוש, ד״ר גוגל לא מוצא כלום.

בדקתי את הוונטה ואת הצלעות קירור מאחורה הוונטה עובדת הצלעות קירור מתחממות.

המכשיר כבר לא באחריות עם נורה מלפני חצי שנה ועם פילטר חיצוני תחליפי.

בכל התקלות שהיו תמיד יצאו מים חמים ודבר נוסף כאשר אני עושה שטיפת מים למיכלים יוצא מים חמים ויוצא מים קרים בלי בעיה.

האם ידוע למישהו מה פשר תקלה 26?

 

אשמח לעזרה.

טל

פורסם

כרגע במצב של טכנאי. (מילוי מיכלים) הוא מוציא מים קרים?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מציע לך לבדוק שהפילטר התחליפי לא פיתח נזילה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עדכון:

 

לאחר שיחה עם תמי 4 למרות שאין אחריות ביקשתי לדעת מה אומרת תקלה 26 והסבירו

שתקלה 26 בעיה בנורה שלא יושבת טוב או שהלוח שלה נדפק.

היום החלפתי את תקלה 04 (רגש טמפרטורה) קניתי את החלק מדובין בחולון בעלות של 80₪ הוחלף ואין יותר תקלות.

החלפה פשוטה פותחים את הצד הימיני ופשוט מושכים אותו ומחליפים לחדש.

כנראה התקלה שהייתה שיבשה את הנורה כי הוונטה לא הפסיקה לעבוד.

בנוסף החלפתי את הפיה של יציאת המים שלא הייתה נראת טוב עלות החלק 100₪

החלפה קצת יותר מסובכת, צריך לנתק את החיבורים שמתחברים לצג,את הצג מוצאים אותו עם מברג שטוח משני הצדדים יש קליפסים שקופים, לאחר מכן פותחים את הברגים למטה בתחתית, לאחר מכן יש שני קליפסים אפורים בקידמה של המכשיר ללחוץ ויוצא כל הפנל הקדמי כלפי מעלה לאחר מכן דוחפים את הפיה פנימה ומחליפים לחדש

 

בהצלחה

ומקווה שעזרתי למי שיתקל בעתיד

 

טל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הי

 

מצאתי לך תמונה מהרשת(אל תתיחס לאצבע) סימנתי לך בחץ היכן נמצא הרגש.

[ATTACH=CONFIG]509927[/ATTACH]

פשוט למשוך אותו

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...