Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

ברשותי סוזוקי ספלאש 2011 אוטומט מנוע 1250 סמ"ק, 95 כ"ס.

 

תיאור התקלה:

מזמן רכישת הרכב (לפני כ-4 חודשים) יש רעד ברכב החל ממהירות 75 ועד ל 90 קמ"ש. כאשר השיא של הרעד החזק ב-80 קמ"ש בדיוק.

הדבר קורה בכל סוגי הנהיגה (האצה, שיוט, בלימה) רק במהירות הזו בלבד. גם אם אני שם על N וגם על D. הרעש מורגש במרכב עצמו ולא בהגה.

 

מה נעשה: (ע"פ המלצות של מספר מקומות/מוסכים/פנצריות)

1. איזון גלגלים x 3 פעמים לכל הגלגלים.

2. החלפת צמיגים קדמיים לחדשים+החלפת האחוריים לשם הנסיון בלבד (לא פתר את הבעיה אז המקוריים הוחזרו).

2. החלפת כריות בולמים(גומיות עליונות מעל בולמים קדמיים)-היה חופש בזמן הרמת הגלגלים כלפי מעלה עם היד כאשר הרכב על הליפט.

3. מכון פרונט בדק ואמר שאין צורך לבצע כיוון וזה לא קשור לבעייה בכלל.

4. "נסיעה" כאשר הרכב על הליפט - הורגש רעד חזק בטווח של 80 עד 90 קמ"ש. וב- 87 קמ"ש בדיוק היה רעד שיא.

 

כעת ההמלצה ולפי הבדיקה של המוסכניק שהיה תחת הרכב בזמן הבדיקה האחרונה היא להחליף את 2 הציריות הקדמיות קומפלט כיוון שהוא ראה רעד מוחשי בצירייה שמאל+טיפה פחות בימין.

 

לפני שאני שורף עוד כסף ולא מוצא את הפתרון, ולפי כל הבדיקות/טיפולים שתיארתי לעיל.. האם החלפת הציריות קומפלט הגיוני?

האם הם פיספסו משהו בדרך שיכול להוביל לפתרון?

ואם אכן אין מנוס אלא להמר על ההחלפה, מה המחיר המשוער של החלפת 2 ציריות+עבודה?

 

אשמח לעזרתכם

פורסם

בנוסף אשמח לייעוץ במידה ואכן יש צורך להחליף ציריות.

המוסכניק אמר שמדובר בציריות תואמות סיניות. ולכן האם זה צעד חכם או עדיף מקורי? ומה ההפרש הכספי בין 2 החלופות?

פורסם

בבדיקה של מוסכניק אחר (לא זה שביצע את הבדיקה האחרונה שציינתי) על הליפט לדעתו המקצועית אין בכלל חופש בצירייה.

האחרון גם לא טען את זה, אלא טענתו היא שיש כנראה עיקום איפהשהו בציריות וכאשר אני על ליפט במהירות 80-90 רואים מלמטה רעד בציריות.

פורסם

כאשר הרכב על הליפט הציריות לא בזוית ישרה בין הגיר לגלגל בגלל המשיכה של מערכת המיתלים כלפי מטה ולעיתים זה מאוד יבלבל והציריות ייראו שלא ייסתובב בצורה סימטרית ב 100 אחוז אז צריך להיזהר באבחנה מסוג זה. ציריות עם בלאי הם ציריות שכאשר אתה מאיץ אתה מרגיש רעד ובמקביל גם חופש בציריות. אבל בינינו...אם המוסכניק מיתחייב שזה ייפתור את הבעיה ואם היא לא תיפתר אז אתה תזוכה על הכל אז מה איכפת לך..שיחליף. רק שלא ישים ציריות סיניות אלא ציריות מסוג gsp כי אז עלול להיות לך בעיות על ה abs.

פורסם

כאן הבעיה.

כאשר ניסיתי לוודא האם הוא מתחייב למציאת הפתרון הוא לא היה מוכן להתחייבות מלאה אעפ שהצעתי לו שאם זה לא יפתור את הבעיה אתן לו 300 ש"ח על העבודה והוא יצטרך להחזיר לי את הציריות המקוריות..

 

האם יש כיוונים אחרים שלא נבדקו שיכולים להוות פתרון אמיתי לתקלה?

אילו עוד אפשרויות/בדיקות יש לבצע לפני שריפת כסף נוסף על הימורים?

 

מציין שאני גר בפתח תקווה כך שאם ישנה המלצה למומחה בתחום קרוב לביתי אשמח ללכת אליו לבדיקה מעמיקה וטיפול אצלו במידה והוא מתחייב על הפתרון...

פורסם

להגיע לחברה קצת בעייתי בשבילי

יש המלצה על מישהו אמין בפתח תקווה?

 

ובלי קשר אם הציריות לא החשודות הבלעדיות, אלו חשודים נוספים יש?

פורסם

מוסך הציר זה כיוון פרונט, במה אתה חושד שאתה שולח אותי לשם?

הייתי כבר בכיוון פרונט שלא חיבר את הרכב למכשירים אלא נסע עם הרכב רבע שעה, חזר ואמר שזה בוודאות לא קשור לכיוון פרונט ושחרר אותי...

פורסם

אציין מראש שאין לי שום רקע טכני בזה.

יש מצב שאין פיצוץ בבוכנה אחת ? ככה נוצר חוסר איזון ורעד ממהירות כלשהי ?

פורסם

לא..בעייה בבולמים גם אם בולם אחד שקוע מהשני לא יגרור לתופעות שכאלה. מה גם אם בולם היה נוזל היו רואים זאת בבירור. אין מנוס מבדיקה מקצועית עם דגש על הציריות מכיוון שציריות עם חופש מפתחות רעד בטווחי המהירויות שהוזכרו על ידי פותח השירשור.

פורסם
מוסך הציר זה כיוון פרונט, במה אתה חושד שאתה שולח אותי לשם?

הייתי כבר בכיוון פרונט שלא חיבר את הרכב למכשירים אלא נסע עם הרכב רבע שעה, חזר ואמר שזה בוודאות לא קשור לכיוון פרונט ושחרר אותי...

 

אם ככה אז אין טעם, לא שמתי לב.

×
×
  • תוכן חדש...