Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה מציגה מתיחת פנים שלישית ל-6 הנוכחית


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 2112 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך הגעת למאזדה 3 אלוהים !!! איך.

 

וכן המאזדה 6 מתחרה בסופרב וגם מתחרה לא רעה לסדרה שלוש ככה לפי סקירות .

 

ונכון שהמאזדה 6 ! מאחור אבל לא פחות טובה .

 

כשאתה כותב סדרה שלוש, בלי לציין יצרן, ומדבר בפוסט בעיקר על מאזדה וסקודה, ולא מציין את השם במוו רפילו פעם אחת - אל תתפלא שלא מבינים אותך.... :-) בעיקר כי גם השלוש של במוו לא באמת באותה הקטגוריה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה לא מעודכן שכל יצרני הרכב האמריקאים הודיעו שהם מפסיקים לייצר מכוניות.

לפורד יהיו ג'יפים, טנדרים, לינקולן ופורד מוסטאנג.

לקרייזלר יהיו ג'יפים (כאלה שכתוב עליהם באמת jeep ) וטנדרים.

הסגמנט של מאזדה 6 זה מה שהיה עד לפני כמה שנים עיקר שוק המכוניות, עכשיו לא באופנה

קרייזלר זה יצרן שגוסס לאיטו מאז עזיבתו של יאקוקה, בלי קשר למה שהם מנסים לייצר. אם לא ג׳יפ וראם, כנראה היו כבר פושטים רגל מזמן.

 

לגבי GM ופורד, אני חושב שהם פשוט מחלקים את השוק האמריקאי בינם לבין היפנים. יפנים יתמחו בפרייבטים, אמריקאים יתמחו בטנדרים ו-SUV, כל אחד ומה שהוא טוב בו, בלי לדרוך אחד לשני על האצבעות, ובלי ליצור תחרות מיותרת שלא טובה לרווחים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה כותב סדרה שלוש, בלי לציין יצרן, ומדבר בפוסט בעיקר על מאזדה וסקודה, ולא מציין את השם במוו רפילו פעם אחת - אל תתפלא שלא מבינים אותך.... :-) בעיקר כי גם השלוש של במוו לא באמת באותה הקטגוריה...

 

 

כולם יודעים שסדרה תמיד מדבר על רכבי BMW אבל לחשוב על זה על המאזדה 3 שמע זה מעניין בעולם הרכב שלנו חח .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרייזלר זה יצרן שגוסס לאיטו מאז עזיבתו של יאקוקה, בלי קשר למה שהם מנסים לייצר. אם לא ג׳יפ וראם, כנראה היו כבר פושטים רגל מזמן.

 

לגבי GM ופורד, אני חושב שהם פשוט מחלקים את השוק האמריקאי בינם לבין היפנים. יפנים יתמחו בפרייבטים, אמריקאים יתמחו בטנדרים ו-SUV, כל אחד ומה שהוא טוב בו, בלי לדרוך אחד לשני על האצבעות, ובלי ליצור תחרות מיותרת שלא טובה לרווחים.

 

ממש.ספר את זה לטויוטה,מיצובישי וניסאן.לא נראה לי שהן מתכננות רק פרייבטים כדי "לא לדרוך על האצבעות " לאמריקאיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי.... 2.5T 250HP 31NM

 

רק נדייק, 250 כ"ס תחת אוקטן 98 בלבד (~227 עם אוקטן 95) והקג"מ (NM) עבורך יהיה 42 (שוב תחת אוקטן 98) בסל"ד של 2,000.

זה החלק המשמעותי ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה כולם מתחננים פה לטורבו, מה רע במנועים הגדולים יותר של מאזדה שמספקים אחלה ביצועים ועדיין חסכוניים למדי?

 

זה לא שיש לי משהו מובנה נגד טורבו, ברכב שלי (קליאו ידנית) יש כזה אבל זה לא משהו שחשוב לי אם יש מנוע אטמוספרי מקביל שמספק ביצועים טובים. קצת מתקשה להבין את האובססיה כלפי טורבו שיש בפורום הזה.

 

כיוון שמנועי טורבו מספקים "גמישות" וביצועים מעולים בסל"ד נמוך והכוונה? אין צורך למשוך הילוכים, לשמוע את המנוע ולקבל "דחיפה" נאה ביותר (כתלות ברכב, גיר ומנוע) גם בהתנהלות "מנהלתית".

מנועים אטמוספריים מרגישים מתים בנקודות לא מעטות לאורך הסל"ד, לעיתים תיבות ההילוכים הישנות שהיו אז ועם מעט הילוכים יצרו בכלל חוסר "תנועה".

 

כיום עם תיבות של 6 הילוכים המצב כבר יותר טוב אבל עדיין, אין "נמרצות".

 

בנוגע להשוואה למשל שנתנו עם מאזדה 6 מנוע 2.5 לעומת סופרב 1.8, אלו הנתונים:

 

למאזדה 6 יש ~26 קג"מ בסל"ד של 3,250 לעומת הסופרב למשל המקבלת 25.7 קג"מ כבר ב 1,250 סל"ד ועד 5,000 סל"ד זאת אומרת, רצועת כוח מעולה שזה מדהים!

לעומת המאזדה, בנקודה מסויימת מקבלים את שיא המומנט ועם רצועת כוח צרה הרבה יותר וצעקנית מבחינת הסל"ד.

סל"ד של 1,250 תואם לנסיעה בעיר ולהתנהלות מאוד רגועה אך הרכב סוחב בצורה נהדרת, בקושי צריך ללחוץ על הדוושה.

 

לכן, יחד עם תיבת DSG ומנוע טורבו שכזה, מתקבלים ביצועים מעולם אחר, אמינות? אין לנו נתונים סטטיסטיים אבל תתפלא לשמוע שגם במאזדה 6 יש לא מעט בעיות בתחומים שונים גם כן או טיפולים והחלפות יקרות מאוד גם כן.

 

לקחת מנוע קטנטן כמו של הקליאו, קשה להשוות למנועי שווי ערך כמו של המאזדה למשל, אם כבר לוקחים 2.5 ליטר אטמוספרי, בוא ניקח את ה 2.0 ליטר של הסופרב (220 כ"ס עם 36 קג"מ) למשל או כל רכב אחר (פורד מונדאו, 2.0 ליטר עם 240 כ"ס ו 36 קג"מ) ואתה תבין מייד, שהרכבים האלו נמצאים בקטגוריית כוח שונה לגמריי.

 

 

מסקנה? כל אחד בוחר מה שנוח לו ואם היה צריך לבחור רכב "אמין" לאורך 10 שנים לאיזו משפחה שחשובה לה מאוד מאוד אמינות ושהכל יהיה "רגיל"? מאזדה 6 מנוע 2.5 כנראה תהיה הבחירה הנכונה עבורם.

זה החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2112 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...