Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני רוצה לשפר את איכות האוויר כדי למנוע אלרגיות וכו' ע"י סינון האוויר.

 

מדובר על חדר קטן (ממ"ד) אם זה משנה- מעדיף משהו איכותי בתקן HEPA או אפילו ULPA.

 

למישהו יש נסיון עם המכשירים האלו? אני צריך משהו שהוא יחסית שקט שאפשר לתת לו לפעול בזמן שאני ישן. אין לי חיות בבית אז כל מני גימקים לא כ"כ מעניינים אותי. אין בעיה (ואפילו מעדיף) לרכוש מאמזון\חו"ל אם המחיר שווה.

 

תקציב כ 2,000 ש"ח.

 

תודה!

פורסם

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני משתמש במסנן של שיאומי, הוא כרגע במחיר מדהים של 100 דולר, הזמנתי לחברים החודש ב450 שקל בערך.

אני מאוד מבסוט על העבודה שלו, עובד על מצב שקט מאוד כשיש אוויר נקי, מעלה עוצמה באופן אוטומטי כשיש ריח רע של בישול או סיגריות או כל דבר אחר שהחיישן שלו מזהה כלא טוב.

https://bit.ly/2H8MmnF

 

תוכל במקביל לרכוש את המסנן המשופר שהם:

https://bit.ly/2xxvqYE

 

או את המסנן האנטיבקטריאלי שלהם:

https://bit.ly/2snbFxK

 

המסנן עצמו מגיע עם המסנן הרגיל הכחול שלהם..

פורסם
אני משתמש במסנן של שיאומי, הוא כרגע במחיר מדהים של 100 דולר, הזמנתי לחברים החודש ב450 שקל בערך.

אני מאוד מבסוט על העבודה שלו, עובד על מצב שקט מאוד כשיש אוויר נקי, מעלה עוצמה באופן אוטומטי כשיש ריח רע של בישול או סיגריות או כל דבר אחר שהחיישן שלו מזהה כלא טוב.

https://bit.ly/2H8MmnF

 

תוכל במקביל לרכוש את המסנן המשופר שהם:

https://bit.ly/2xxvqYE

 

או את המסנן האנטיבקטריאלי שלהם:

https://bit.ly/2snbFxK

 

המסנן עצמו מגיע עם המסנן הרגיל הכחול שלהם..

 

יש עלויות מכס נוספות? איזה מחיר הם מצהירים?

פורסם
האחרון שילמתי עליו 444 שקלים אם אני לא טועה ורצו סה"כ מיסים וכו 90 שקל.. אז מאמין שאם תרכוש אותו עכשיו המיסים יהיו זולים יותר

 

אפשר סקירה קצרה עליו? איך הוא מנקה וכו', יש שיפור בכמות האבק מלפני?

פורסם

יש שיפור ברמת האבק, יש נטרול ריחות רעים אך ריחות "כבדים" לוקח לו זמן.. בגלל זה הזמנתי את המסנן הסגול שלהם כדי שיעשה עבודה יותר מעמיקה. עשינו ניסוי ובישיבה אצלי בבית (המכשיר נמצא בסלון, סלון דיי קטן) עישנו עם חלון סגור, בסיגריה החמישית כבר לא יכלנו ופתחנו חלון. הפעלתי את המכשיר בישיבה שהייתה אחרי והרצון להפתוח חלון הגיע בסיגריה ה15 בערך.. אני מאמין שעם מסנן טוב יותר הסינון יהיה קפדני יותר.

פורסם
יש שיפור ברמת האבק, יש נטרול ריחות רעים אך ריחות "כבדים" לוקח לו זמן.. בגלל זה הזמנתי את המסנן הסגול שלהם כדי שיעשה עבודה יותר מעמיקה. עשינו ניסוי ובישיבה אצלי בבית (המכשיר נמצא בסלון, סלון דיי קטן) עישנו עם חלון סגור, בסיגריה החמישית כבר לא יכלנו ופתחנו חלון. הפעלתי את המכשיר בישיבה שהייתה אחרי והרצון להפתוח חלון הגיע בסיגריה ה15 בערך.. אני מאמין שעם מסנן טוב יותר הסינון יהיה קפדני יותר.

 

אחלה. תודה רבה. דרך אגב צריך מתאם כלשהוא? ראיתי שיש רק את הCN PLUG.

פורסם

אאל"ט ראיתי ביוטוב שהכבל שלו זה עם חיבור מיקי מאוס כמו למחשבים ניידים אז בטחצ תוכל ליקנות בארץ בכמה שקלים

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הפילטר הזה לא מוריד דרסטית אבל אבל מוריד לעומת מה שהיה לי.. בגלל זה אני רוצה לנסות את הפילטר היותר מתקדם שלהם

 

הם רושמים שהפילטר הרגיל הוא מסוג HEPA, עם פילטר קדם וגם פילטר פחמן פעיל...

 

כל שלושת השלבים האלו אמורים ב100 אחוז להוציא אוויר חסר-אבק. יכול להיות שהם משקרים על הסוג פילטר, ואז יש לנו פה פשוט מסנן אוויר שעולה 370 ש"ח + 180 ש"ח על הפילטר שבאמת עובד...

פורסם (נערך)

אני משער שאתה מדבר על הפילטר הירוק שבא עם פילטר פחמן, הפילטר שבא עם המכשיר הוא הכחול שזה פילטר EPA על מה פי שרשום (אין לי מושג מה ההבדלים) ללא פילטר פחמן הנוסף.

כמה עובדות חשובות: אני בקבע בסיס סגור משמע אני בבית ימי שלישי מהצהריים וסופי שבוע בלבד, ראשון שני רביעי אני ישן ביחידה.. המכשיר מכובה בזמנים האלה והוא מכובה גם כשאני ישן.. יתכן מי שיפעיל אותו בתדירות גבוהה יותר משלי ירגיש יותר בהבדלים.

 

עריכה:

ראיתי שגם בכחול יש פחמן פעיל, רק שבירוק הוא בא בכמות גבוהה יותר כי זה פילטר נפרד. בכל מקרה יכול להיות שהתדירות פעולה שלו משחקת תפקיד.. שעם הכמות זמן הנמוך שאני מפעיל אותו אני רואה הבדל בין מה שהיה לפני שהיה בבית.

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם

המכשיר הזה גם מייבש את האוויר או שרק מנקה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...