Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מטרד משמרות זה"ב


Major_Katz
שימו לב! השרשור הזה בן 2298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

 

אז למה אתה לא עושה את זה לפני רמזור אדום? גם שם נורא קל למנוע מעבר אור אדום. פשוט תעצור על שני הנתיבים. או לצורך העניין לפני תמרור עצור עם שני נתיבים? או תן זכות קדימה? למה לא לוודא שכולם נותנים זכות קדימה. אתה הרי יכול.

 

מהסיבה הפשוטה שלעבור באדום מאפיין 0.00001% מהנהגים (וכשרואים מישהו שעומד ברמזור לא מפספסים אותו בשוגג) ולעקוף רכב שעצר להולך רגל מאפיין כמות נהגים גדולה בכמה סדרי גודל.

 

לגבי עצור רוב הנהגים לא עוצרים עצירה מוחלטת אבל בהחלט נותנים זכות קדימה או לוקחים אותה בכוח בצורה שמפריעה לנהג השני אבל לא מסכנת אותו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני זוכר שמורה הנהיגה שלי אמר לי בחיים לא לסמן לאנשים לחצות, גם לא בחד נתיב, כי תמיד יכול לבוא איזה אופנוען ולפגוע בהם. פשוט לעצור ולהמתין.

כשאני בכביש דו נתיבי אני לפעמים מסמן עם היד להולך הרגל שיזהר משמאלי, אבל זה כשיש שם מישהו שלא עוצר או מגיע במהירות.

זה די עצוב שזה ככה, לא?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עצור רוב הנהגים לא עוצרים עצירה מוחלטת אבל בהחלט נותנים זכות קדימה או לוקחים אותה בכוח בצורה שמפריעה לנהג השני אבל לא מסכנת אותו.

מה? אחת העבירות היותר מסכנות, במיוחד בכבישים בין עירוניים עם צמתים שיש לידם תמרור עצור. מספר לא מועט של הרוגים הוא בדיוק בשל אי ציות לתמרורי עצור ותן זכות קדימה.

אגב, לעזור למי שנפל זה הרבה פחות נפוץ מעקיפה במעבר חציה (וגם רמזור אדום) ועדיין אתה עושה זה למרות שזה בכלל לא נפוץ. אז למה לא רמזור אדום (שלא נפוץ באותה מידה).

אני לא מקבל את הנימוק של "נפוץ או לא" כי אתה בעצמך סתרת אותו באמצעות דוגמאות שאינן נפוצות (אדם שנפל, לתפוס ילד שבריר שנייה לפני שמועכים אותו). לחסום שני נתיבים לפני מעבר חציה שאנשים חוצים בו זו פשוט בחירה שאתה עושה. אתה בוחר לעצור על שני נתיבים לפני מעבר חציה. מישהו אחר בוחר לעצור לפני מעבר באדום. אבי בוחר להתנדב במעון קשישים ובני מתנדב עם ילדים חולים.

כל אחד בוחר איפה הוא יכול לעשות את ה"אקסטרה מייל" שלו וזה סבבה. לצפות מכולם לעשות את כל האקסטרה מייל'ס תמיד זה לא סביר בעיניי.

 

יבגני,

כן. אבל, הרבה דברים עצובים בעולם. המון. הרבה יותר מעקיפות על מעברי חציה.

פשוט באופן מאוד טבעי הרבה יותר קל לנו להזדהות עם דברים מסוימים מאשר אחרים, למשל: דברים שקרובים אלינו, אנשים בודדים על פני קבוצה גדולה ואוכלוסיות שנתפסות אצלנו כיותר חלשות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, מותר לשאול איפה למדת?

אני זכיתי ליום תרגול במגרש, אבל הוא פורק לפני שנים רבות מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה? אחת העבירות היותר מסכנות, במיוחד בכבישים בין עירוניים עם צמתים שיש לידם תמרור עצור. מספר לא מועט של הרוגים הוא בדיוק בשל אי ציות לתמרורי עצור ותן זכות קדימה.

אגב, לעזור למי שנפל זה הרבה פחות נפוץ מעקיפה במעבר חציה (וגם רמזור אדום) ועדיין אתה עושה זה למרות שזה בכלל לא נפוץ. אז למה לא רמזור אדום (שלא נפוץ באותה מידה).

אני לא מקבל את הנימוק של "נפוץ או לא" כי אתה בעצמך סתרת אותו באמצעות דוגמאות שאינן נפוצות (אדם שנפל, לתפוס ילד שבריר שנייה לפני שמועכים אותו). לחסום שני נתיבים לפני מעבר חציה שאנשים חוצים בו זו פשוט בחירה שאתה עושה. אתה בוחר לעצור על שני נתיבים לפני מעבר חציה. מישהו אחר בוחר לעצור לפני מעבר באדום. אבי בוחר להתנדב במעון קשישים ובני מתנדב עם ילדים חולים.

כל אחד בוחר איפה הוא יכול לעשות את ה"אקסטרה מייל" שלו וזה סבבה. לצפות מכולם לעשות את כל האקסטרה מייל'ס תמיד זה לא סביר בעיניי.

 

יבגני,

כן. אבל, הרבה דברים עצובים בעולם. המון. הרבה יותר מעקיפות על מעברי חציה.

פשוט באופן מאוד טבעי הרבה יותר קל לנו להזדהות עם דברים מסוימים מאשר אחרים, למשל: דברים שקרובים אלינו, אנשים בודדים על פני קבוצה גדולה ואוכלוסיות שנתפסות אצלנו כיותר חלשות.

 

עשית סלט בין שני דברים.

 

אתה עוזר לאנשיםכשאתה לא מחוייב לזה וזה שאתה עושה דברים אחרים לא קשור לזה.

 

לגבי עצור ורמזור אדום תבדוק את כמות התאונות עם הולכי רגל לעומת עם רכבים. כמעט 50% מתאונות הדרכים הן תאונות עם הולכי רגל ועכשיו אם תבדוק את פילוח שאר התאונות תראה שהולכי רגל הם הקבוצה הכי נפגעת באופן קיצוני לעומת גורמים אחרים (כשברור שגם אותה צריך לפלח ולא כולם זה אי מתן זכות קדימה).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי לאן הלכת עם התגובה האחרונה.

אשאל פשוט שאלה.

לדעתך כל נהג שמגיע למעבר חציה ויש יותר מנתיב אחד צריך לחסום את שניהם תמיד?

אם לא, אז מתי כן?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאנשים פה ממעיטים ביכולות השכליות של ילד בכיתה ו'. פשוט נראה לי שלא אכפת להם שהם עושים פקק או שהם לא מודעים לגודל הפקק עבור הנהג. נשמע שבאמת צריך לפנות לבית ספר ולבקש שהם יתודרכו בעניין כמו שצריך.

כשיש משמרות זה"ב ממש לא חובה שהם יפתחו עבור כל ילד שבא לחצות מיד. כשיש מבוגר איתם הוא יודע לא לתקוע את התנועה סתם.

 

והחוק שצריך לעצור להולך רגל שמתקרב למעבר חצייה לא רלוונטי כשיש משמרות זה"ב, שאז צריך רק לציית להוראות שלהם. יש להם סמכות לכיוון התנועה. (כלומר אם יש הולכי רגל ממתינים אבל הם חוסמים אותם אז לא צריך לעצור)

אבל פותח השרשור אמר שהוא מתעלם מההוראות שלהם לפעמים וזה הבעיה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, מותר לשאול איפה למדת?

אני זכיתי ליום תרגול במגרש, אבל הוא פורק לפני שנים רבות מאד.

 

יסודי זכרון יוסף תיכון בריאלי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי לאן הלכת עם התגובה האחרונה.

אשאל פשוט שאלה.

לדעתך כל נהג שמגיע למעבר חציה ויש יותר מנתיב אחד צריך לחסום את שניהם תמיד?

אם לא, אז מתי כן?

 

כל נהג שמגיע למעבר חציה ויש מאחוריו, בנתיב הסמוך, תנועה. במיוחד אם הנהג בנתיב הסמוך עושה רושם של ממהר ולא שם לב לסביבתו.

 

אני אישית לא חוסם את שני הנתיבים לגמרי. אני פשוט מאותת שמאלה, ועוצר עם הטיה קלה לשמאל, ובמרחק מסוים ממעבר החציה עצמו, כך שאני לא מסתיר את שדה הראיה בין הנהג העוקף לבין הולך הרגל החוצה.

 

אבל אם הכתובת ממש על הקיר - כן, גם לחסום את הנתיב השני זה לא רעיון מגונה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסודי זכרון יוסף תיכון בריאלי

את הסיפור של משמרות הבטיחות קיבלתי בריאלי. והעובדה היא שכנראה הצליחו להכניס לא מעט דברים עמוק, למרות שהשוטר שנתן את השיעורים האלה ממש לא היה גאון הדור (אבל הסביבה בכיתה היתה מצויינת).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...