Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי קונה רכב בן 14 במיטב כספי, נקודה.

 

דווקא הייתי קונה, אבל כמו שקונים רכב אספנות.

זוכר שסביר שהרכב צריך תחזוקה מהותית, וקונה רק אקזמפלר מלוקק כמו רכב אספנות (אני רואה אחת כזו חונה בצפון ת"א).

 

לגבי היכולות הספורטיביות של ה-TS, הן היו נחמדות לזמנה. הביצועים, שהיו טובים, היום הם ביצועים רגילים של כל משפחתית. ההתנהגות, כמו בכל רכב ישן מאוד, תלויה בבלאי של המתלים, בלמים, ובצמיגים טובים. כאן כמובן נכנסת השאלה, האם מי ששם 30K ש"ח על הרכב גם ישקיע במינימום בצמיגים טובים. אם לא, אפשר להוציא את כל עניין התנהגות הכביש של הרכב לפח, כי בלי גומי טוב לא מקבלים התנהגות כביש טובה.

 

לכן, צריך להתייחס לרכב הזה כמו אספנות, כלומר, להיות מוכנים להשקיע בו מעבר למחיר הקנייה. אחרת אי אפשר לקבל ממנו את מה שהוא נתן במקור, בתחזוקת אין-לי-כסף.

 

לסיכום, למי שאוהב להתעסק עם ולהשקיע במכוניות ישנות בלבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא הייתי קונה, אבל כמו שקונים רכב אספנות.

זוכר שסביר שהרכב צריך תחזוקה מהותית, וקונה רק אקזמפלר מלוקק כמו רכב אספנות (אני רואה אחת כזו חונה בצפון ת"א).

 

לגבי היכולות הספורטיביות של ה-TS, הן היו נחמדות לזמנה. הביצועים, שהיו טובים, היום הם ביצועים רגילים של כל משפחתית. ההתנהגות, כמו בכל רכב ישן מאוד, תלויה בבלאי של המתלים, בלמים, ובצמיגים טובים. כאן כמובן נכנסת השאלה, האם מי ששם 30K ש"ח על הרכב גם ישקיע במינימום בצמיגים טובים. אם לא, אפשר להוציא את כל עניין התנהגות הכביש של הרכב לפח, כי בלי גומי טוב לא מקבלים התנהגות כביש טובה.

 

לכן, צריך להתייחס לרכב הזה כמו אספנות, כלומר, להיות מוכנים להשקיע בו מעבר למחיר הקנייה. אחרת אי אפשר לקבל ממנו את מה שהוא נתן במקור, בתחזוקת אין-לי-כסף.

 

לסיכום, למי שאוהב להתעסק עם ולהשקיע במכוניות ישנות בלבד.

אני לא חושב שפותח השירשור מחפש רכב אספנות, הוא חושב שהוא הולך לקבל אוטו ספורט אמין, יש פה חברי פורום, שסיפרו לו סיפורים שזה אוטו מתגמל כמו קארט דו פעימתי, עם אמינות כמו של קוצב לב אז .. אני ניסיתי להגיד שלדעתי פיז'ו 208[emoji52]תהיה גם מתגמלת יותר, גם נעימה יותר, שלא לדבר מודרנית ב עשור.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

guy.a

אני לא מכיר אותך או את היסטוריית הרכבים שלך אבל לי יצא לנהוג בכמה סוגי רכבים (טרקטור בן 80, לריינ'גר חדש, קרסאובר חדש, רכב פרטי ישן, רכב ספורטיבי ישן ורכב פרטי בן 40) אי אפשר להשוות בין הרכבים האלה בחיים, כל אחד שונה לחלוטין מהשני, לכל אחד ייחוד משלו.

 

ההבדל המשמעותי שאני יכול לשים עליו אצבע זה התחושה ביחס לכביש, ברכבים ישנים יותר יש פחות בידוד, יש פחות אלקטרוניקה בדרך לכביש והתחושה שונה לחלוטין.

עכשיו קח את זה לכיוון הספורטיבי, התחושת מעורבות הזאת היא חשובה ביותר, וזה אחד הדברים שהופכים את הגרוטאות האלה לקארט ומשמעותי מאוד בנהיגה בדגש על נהיגה ספורטיבית.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

guy.a

אני לא מכיר אותך או את היסטוריית הרכבים שלך אבל לי יצא לנהוג בכמה סוגי רכבים (טרקטור בן 80, לריינ'גר חדש, קרסאובר חדש, רכב פרטי ישן, רכב ספורטיבי ישן ורכב פרטי בן 40) אי אפשר להשוות בין הרכבים האלה בחיים, כל אחד שונה לחלוטין מהשני, לכל אחד ייחוד משלו.

 

ההבדל המשמעותי שאני יכול לשים עליו אצבע זה התחושה ביחס לכביש, ברכבים ישנים יותר יש פחות בידוד, יש פחות אלקטרוניקה בדרך לכביש והתחושה שונה לחלוטין.

עכשיו קח את זה לכיוון הספורטיבי, התחושת מעורבות הזאת היא חשובה ביותר, וזה אחד הדברים שהופכים את הגרוטאות האלה לקארט ומשמעותי מאוד בנהיגה בדגש על נהיגה ספורטיבית.

עזוב, אם יש לך עכשיו 30 אלף שקל, לקנות רכב יחיד, שהוא רכב יומיומי, שאתה רוצה שיהיה חמים, מה תקנה? Ts או 208? תהיה כנה עם עצמך.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

כבר שנתיים שאני כנה עם עצמי ועם קליאו ספורט שנת 2001 (ממש אספנות ביחס ליאריס).

כיף, כל בוקר מחדש נהנה לרדת ולראות את האוטו, לא מחליף אותו בחיים ב208, אפילו לא gti

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
כבר שנתיים שאני כנה עם עצמי ועם קליאו ספורט שנת 2001 (ממש אספנות ביחס ליאריס).

כיף, כל בוקר מחדש נהנה לרדת ולראות את האוטו, לא מחליף אותו בחיים ב208, אפילו לא gti

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

קליאו ספורט לא עולה כמו פיזו 208, ולקליאו יש סיבה לקנייה, יש לה הרבה כוח 172 מול 105, וגם התנהגות ספורטיבית, 2 דברים שלטויוטה אין, ושוב, הקליאו לא עולה 30.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

כן, נהגתי בה, כשהייתה חדשה.

היא מתנהגת נחמד. לא משהו ברמה של ספורטיביות מובילות של זמנה, אבל חביב.

עכשיו, כשהיא בת 15, והמתלים כבר לא חדשים... לך תדע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
דווקא הייתי קונה, אבל כמו שקונים רכב אספנות.

זוכר שסביר שהרכב צריך תחזוקה מהותית, וקונה רק אקזמפלר מלוקק כמו רכב אספנות (אני רואה אחת כזו חונה בצפון ת"א).

 

 

מתחבר למה שאמרת.

 

לפני כמה חודשים דוד שלי החליט סוף סוף לעבור הלאה, ומכר את הבמוו 316 שנת 96 שלו שהחזיק למעלה מעשור (מכ30K ק"מ ועד ל120K בערך).

 

אין לי מספיק מילים לתאר כמה הרכב היה שמור כמו חדש (צבע מקורי ובלי שריטה), מטופל ברמה הגבוהה ביותר בלי לחסוך אגורה.

 

הרכב נמכר בגרושים (מחירון), והקונה מברך אותו כל פעם שהוא רואה אותו (עובד בשטיפה אוטומטית, מתראים די הרבה).

 

עכשיו יש לו בנץ באותו פרופיל (ק"מ נמוך מאוד) ותהיה אצלו שוב לתקופה ארוכה. מי שיקנה ממנו בעתיד ירוויח רכב מדהים בוודאות.

 

 

לגבי הקליאו ספורט, אין השוואה. חיה אחרת לגמרי מהיאריס מבחינת ביצועים. לגבי התנהגות, זה מסקרן.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

חיה אחרת זה נכון, אבל הבסיס הוא אותו בסיס.

דווקא למישהו בלי ניסיון מוטורי יאריס תהיה טובה יותר מקליאו אפילו, תדע לשדר מה קורה ועדיין לא תעניש אותך על כל טעות קטנה.

 

אבל זה ממש לא הדיון, 208 לא קשורה, סתם מיני שנראת נחמד.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.


×
×
  • תוכן חדש...