Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עימות ארוך טווח - אלו יבואנים עומדים באחריות? ואלו אף מגלים "רצון טוב"?


daido1
שימו לב! השרשור הזה בן 1402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוזוקי ג'ימני שנת 2016- עדיין באחריות

 

תופעת רעידות בהגה במהירויות בין 70-90 - בעיה ידועה בג'ימני.

הטיפול- הוספת שימסים בנאבות של הסרן הקידמי.

במוסך מורשה בכפר סבא התגובה הייתה- הרכב עם צימיגי שטח והגבהה, לכן האחריות לא מתקבלת.

במוסך מורשה נשר בתל אביב - הוסיף את הישמסים ללא עלות.

 

עוד חלקים שתיקנתי במסגרת האחריות שנענו ללא שום בעיה מצד המוסך נשר וגם המוסך המורשה בפתח תקווה:

כבל קלאצ' ונורת תא נוסעים.

פשוט ללא ויכוח ישר החליפו. להפך, ההרגשה היא שעניין משתלם להם.

 

יבואן מדהים, מתקן כמעט ללא ויכוח רכב שבאחריות...:shock:

 

נושא השרשור הוא "אילו יבואנים עומדים באחריות?" לכן אין מניעה שיפרסם מקרה כזה שבו המוסך לא רוצה לטפל ברכב שבאחריות, ואם היה מטפל, באמת לא הייתה סיבה לפרסם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי ג'ימני שנת 2016- עדיין באחריות

 

תופעת רעידות בהגה במהירויות בין 70-90 - בעיה ידועה בג'ימני.

הטיפול- הוספת שימסים בנאבות של הסרן הקידמי.

במוסך מורשה בכפר סבא התגובה הייתה- הרכב עם צימיגי שטח והגבהה, לכן האחריות לא מתקבלת.

במוסך מורשה נשר בתל אביב - הוסיף את הישמסים ללא עלות.

 

עוד חלקים שתיקנתי במסגרת האחריות שנענו ללא שום בעיה מצד המוסך נשר וגם המוסך המורשה בפתח תקווה:

כבל קלאצ' ונורת תא נוסעים.

פשוט ללא ויכוח ישר החליפו. להפך, ההרגשה היא שעניין משתלם להם.

האמת שהעלית כאן מקרה מעניין. חוסר עקביות בין שני מוסכים מורשים.

האם זה חריג יחסית "חוסר תיאום" בין מוסכים מורשים של אותו יבואן?

אילו היית פונה ליבואן, האם הוא היה מעוניין "ליישר קו" בין שני המוסכים ולהכתיב תמיד מדיניות אחידה?

או שהוא משאיר שיקול דעת מסויים למוסכים השונים?

ואם כן - אז מי צריך לשאת במחיר של מוסך שיוצא "לארג'" עם לקוחותיו ומשתדל לקחת אחריות, המוסך או היבואן?

או לחילופין, מוסך ש"עושה את החיים קשים" ללקוחותיו ביחס למוסכים מורשים אחרים (ובכך אולי גורם נזק תדמיתי ליבואן).

מן הסתם, אלא שאלות חשובות על מנת לברר עד כמה היבואנים אחראיים על הכתבת המדיניות של המוסכים שמורשים לטפל ברכביהם.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופרב 2010 1.8 TSI, צ'מפיון...

להבדיל מתקלת הגיר (שבה הוחלף מוח גיר ופעמיים מצמדים על חשבון החברה בשנה השלישית והרביעית. הרכב השכור על חשבוני) - על האובראול במנוע כבר שילמתי כ 6000 שח + כמעט שבועיים של רכב שכור.

החל מ 40,000 ק"מ ושנתיים וחצי בערך מקנייה התחלתי לנסוע עם מיכל שמן בבאגז'.

הרכב טופל במוסך היבואן מהטיפול הראשון כמו שעון שוויצרי. בכל טיפול התלוננתי על צריכת שמן גבוהה ותמיד אותה תשובה - זו צריכת שמן סבירה למנועי טורבו.

ב- 95,000 ק"מ ופחות מחמש שנים מקנייה הרכב כבר טרף ליטר שמן לכל 1000 ק"מ וב 98,000 ק"מ כבר ליטר לכל 700 ק"מ...

הגעתי למוסך למדידה רשמית של צריכת שמן. מחברים מחשב, ממלאים שמן ולוקחים נתונים. חוזרים אחרי אלף ק"מ ושוב מתחברים למחשב. אישרו סוף סוף שאכן מדובר על צריכה חריגה. במוסך הסתכלו עלי כאילו אני הלקוח הראשון בעולם שהגיע אליהם שיש לו את הבעיה הזאת ( למרות שבעיית הרינגים הדפוקים ב 1.8 TSI היתה ידועה, סדרתית ומפורסמת באינטרנט ). רצו בערך 12,000 ש"ח לביצוע אובראול שכולל החלפת רינגים פגומים (מזכיר לכם שהרכב עוד לא בן 5 ולא נסע עדיין 100,000 ק"מ). לא הסכמתי לשלם סכום כזה. טלפונים לצ'מפיון, מכתבים, מכתב לסקודה בצ'כיה, איומים בתביעה ומה לא...

ההצעה ירדה לאיזור ה 8000. עדיין לא הסכמתי. עוד צעקות, עוד פקסים, עצבים ומכתבים והמחיר ירד לכ 6,000 ש"ח + שבועיים רכב שכור בשיא הקיץ שהם עוד כ- 2,000 ש"ח. לא באמת היתה לי ברירה. פחדתי שהמנוע יתפוצץ לי באמצע נסיעה.

בארה"ב היתה תביעה ייצוגים של בעלי רכבי אאודי עם מנוע דומה מאד ל TSI 1.8 ( נדמה ששם הוא מכונה TFSI) לגבי צריכת שמן מופרזת שהסתיימה בפשרה שבה הוארכה תקופת האחריות באופן משמעותי ושולם גן פיצוי ללקוחות. בארץ ? יוק.

 

האמת שעוד שקלתי לא מזמן לרכוש את הסקודה קודיאק אבל במחשבה עמוקה יותר החלטתי להפסיק להתעלל בעצמי.

קניתי רכב חדיש במיטב כספי ושני המכלולים הראשיים והעיקריים בו שהם גם היקרים ביותר בו (גיר ומנוע) היו פגומים ברמת כשל תכנוני (זה אפילו לא תקלת ייצור אלא תכנון לקוי). היו גם תקלות נוספות קטנות יותר.

 

אגב שאלה למביני עניין - אם כל כל 2,000-3,000 ק"מ צריך להוסיף שמן טרי אז מדוע להחליף שמן במועד הטיפול ?

 

ביחס שקיבלתי מצ'מפיון בתקלת המנוע - הבטחתי לעצמי שרכב חדש מהם אני כבר לא אקנה (ולא משנה כמה מפתה יהיה המבצע)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר למקרה הסופרב, לכאורה אמור להיות מסווג מתחת ל-"רצון טוב" (סירוב ל-).

אבל אני טוען שזה דווקא מקרה של אי עמידה באחריות, למרות שהאוברול היה לאחר פקיעת האחריות.

נימוקים:

1. בעייה ידועה של רינגים דפוקים בדגם זה.

2. הם היו אמורים לטפל בצריכת השמן המופרזת עוד כשהרכב היה באחריות (40k קמ'), אבל הזניחו ו"סיבנו".

3. בעל הרכב סיפק להם לא מעט הזדמנויות לתקן את המחדל לפני תום האחריות ואחריה. המשיכו לסבן...

 

תופעה מקוממת גם במקרים רבים אחרים: שיטת "מצליח".

רק בזכות אסרטיביות ונחישות של בעל הרכב, הוא הצליח להוריד ב-6k את המחיר המופקע. (לאחר ויכוחים ואיומים).

עלינו לזכור שיש גם הרבה אנשים פחות אסרטיביים שלא נעים להם לריב מכל מיני סיבות, ואז הם מקבלים את כל האלמנט.

מביש שכושר המיקוח של הלקוח זה בכלל קריטריון אצל יבואנים שתופסים מעצמם "מכובדים"!

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי צ'מפיון, לא מבין למה כדי לקבל שירות נורמאלי (אפילו במסגרת האחריות) צריך להלחם בהם, איך הם לא מבינים שהחסכון שלהם בשירות גורם ללקוחות לא לחזור אליהם? אין שם מחלקת שיווק? כלכלה?

למשל אותי הם מכרו ב2500שח כשבמהלך השנים אני ומשפחתי רכשנו מהם מכוניות ביותר מ500 אלף. והינו ממשיכים לרכוש כי המכוניות מצוינות. אבל בגלל חוסר שירות זה לא יחזור על עצמו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאני עוקב בדבקות, אבל נדמה לי שהם מוכרים בכלל לא רע, האיביזה נמכרת נהדר, האוקטביה מככבת בליסינג, לכל השכנים שלי יש אודי חדשות מכל מיני סוגים, וואגים טהורים גם לא רע, אז למה לשנות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יד ראשונה, טיפולים במוסך יבואן בלבד - ובמועד.

 

ועדיין, גם אם היו נותנים 50% הנחה הייתי מרוצה מאוד, לחינם לא ציפיתי.

 

dorki, באיזה מוסך של היבואן מטופל הרכב?

 

עברתי על השרשור עד כה, לדעתי שיח כזה, בימנו, שתודעת השירות חשובה, הוא מצויין.

ובכלל מציע לשרשור זה:

ציינו גם את שם המוסך המטפל.

תודה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על השרשור עד כה, לדעתי שיח כזה, בימנו, שתודעת השירות חשובה, הוא מצויין.

ובכלל מציע לשרשור זה:

ציינו גם את שם המוסך המטפל.

תודה.

תודה גם לך עידן (אתה 10)! בתור פות"ש, האמת שבהתחלה חשבתי לתומי ששם המוסך יהיה מיותר, כי ממילא כל תביעה לאחריות או ל"רצון טוב" בכל מוסך מורשה מצריכה אישור של היבואן שמצידו מכתיב מדיניות אחידה.

אבל אז הגיע הדיווח של ג'וני אינגליש שכדי לקבל אחריות על תקלה בג'ימני שלו, כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לנסות מזלו במוסך מורשה אחר.

ראה יותר פרטים בדיווחו ותגובתי.

כל עוד הנושא הזה לא מוברר, אז אני מסכים איתך:

שם מוסך הוא Must!

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב: סקודה יטי דיזל 2011

תקלה: מדחס מזגן לא תקין

מועד: קצת יותר משנה מתום האחריות וכ-105K ק"מ.

פעולה: המוסך (איציק ודיצר רמלה) פנה לצ'מפיון וקיבל אישור מיידי להחלפת המדחס במסגרת אחריות של רצון טוב ללא תשלום.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

, ובכלל מציע לשרשור זה:

ציינו גם את שם המוסך המטפל.

תודה.

 

צודק, מהרבה מקרים שדווחו בפורום, ניתן להסיק שיש שוני ברמת השירות גם בין מוסכים שונים ברשת יבואן אחד.

 

במקרה שלי, אני מטפל במוסך "אוטובדק" (מורשים רק לסקודה למיטב זכרוני) במשך 10 שנים ו-3 מכוניות. מרוצה מאד הן מטיב השירות והרמה המקצועית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה פריוס 2007 שנקנתה חדשה.

אחרי 4.5 שנים ו-120000 ק"מ נמס כפתור הפתיחה של תא המטען. ראיתי באינטרנט שזה נפוץ בארה"ב ובטיפול ברכב נתניה (סוכנות טויוטה בה הרכב נקנה) - אמרתי זאת. הידית הוחלפה על חשבון יוניון כרצון טוב.

ב-2014, 7.5 שנים ו-150,000 הלך ראש מנוע. יתכן שבשל העובדה שהאוטו לא הונע במשך כ-4 חודשים ואז פשוט חזרנו להשתמש בו.הטיפולים כבר היו בסוכנות אוטופיה במודיעין. יוניון נתנו 40% הנחה על החלקים ואוטופיה 25% על העבודה. עדיין יצא 11,000. מודה שקיויתי להנחה יותר גדולה - אבל עד כה (הרכב כבר בן 11) - זו התקלה היחידה שעלתה לי כסף.

ב- 2015 (כמעט בן 9), הלכה הבטריה הגדולה של הרכב. שילמתי כל שנה על תכנית הארכת האחריות של טויוטה. בשל טעות של אוטופיה הארכת האחריות לא נקלטה המחשבים של טויוטה. אוטופיה לקחו אחריות מלאה ושילמו הכל מכיסם והודיעו לי על כך רק לאחר שסיימו את ההחלפה ללא עלות.

ברשותי גם אוריס היברידית 2013 עם 135000 קילומטר וברשות הוריי יאריס היברידית מ-2012 עם מעל 100,000 ק"מ - אבל בשתיהן לא היו עד כה תקלות - כך שאין על מה להעיד בעניינן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...