Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז שכרתי "מפלצת" בגרמניה (חלק 3)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבחינת ישיבה, התכוונתי דווקא לתנוחה. הרגשה מלאכותית, כשמה היא-מלאכותית. כמו האיטלקיות והאמריקאיות הישנות, רכבים ברוטאליים. או שההרגשה מעודנת "ועגולה"?

 

אהה, אז לא הבנתי. שניהם רכבי ספורט. כלומר לא נוחים לישיבה בנסיעה ארוכה. ללמבורגיני הרבה יותר קשה להכנס. קשיש כמוני (44) כבר מתקשה. האודי יותר יומיומית.

לגבי מלאכותית.. וואלה.. לא יודע לומר.

פורסם

לנסיעה ארוכה, הכיסא הכי נוח יהיה במסחרית של הקונצרן.

 

אני שמח לשמוע שלפחות הכיסא ותנוחת הישיבה דורשים משהו מהנהג.

 

בישבילי מכונת נהיגה מוגדרת כמכונית שאמא שלי לא יכולה לנהוג בה מהר, או לנהוג בה בכלל, זוגתי תתלונן שרועש ומסריח מדלק ואדי פליטה, ואגיע לכל מקום, עם חולצה קצת רטובה מזיעה של מאמץ, ובתחושה שהפעלתי מכונת נהיגה.

 

כנראה שאהיה גם איטי מאסטרה דיזל...

 

קינגאיקרא מאחל לך המשך חקירת והשבחת הטעם המוטורי.

פורסם

קינגאיקרה,

תודה על התשובה.

 

57mmStroke,

לא יכלתי לרשום את זה יותר טוב.

המכוניות המודרניות, עד כמה שהן יותר מהירות, שימושיות וכד', אבל הן פשוט לא מרגשות, אין להן את "המשהו" הזה.

רק מהישיבה (הלא נוחה יש לציין) בדיאבלו, אתה רועד מהתרגשות והכל בפנים עושה גורו גורו:))

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

אז אתם כנראה לא תאהבו את הביקורת שלי על ה ATS-V שלפני חודש מסרתי.

זה בסדר גמור. כל אחד והעדפותיו. רוב חובבי הרכב הותיקים יסכימו איתכם. החדשים בטח חלוקים בדעתם אבל לא בדקתי.

חייב לומר שיש לי אפס ניסיון עם רכב ללא בקרות בכלל. מי יודע? אולי אשנה את דעתי :-D

פורסם

אני בטוח שאחרי סיבוב על rs 73, ויותר מזה על rsr 75 אתה תראה עוד דברים שימצאו חן בעיניך.

הרעיון לדעתי הוא לא לשנות דעות של אחרים אלא להוסיף עליהם עוד דעות.

פורסם
אז אתם כנראה לא תאהבו את הביקורת שלי על ה ATS-V שלפני חודש מסרתי.

זה בסדר גמור. כל אחד והעדפותיו. רוב חובבי הרכב הותיקים יסכימו איתכם. החדשים בטח חלוקים בדעתם אבל לא בדקתי.

חייב לומר שיש לי אפס ניסיון עם רכב ללא בקרות בכלל. מי יודע? אולי אשנה את דעתי :-D

מחכה לשרשור מסכם על atsv . חושב אני לא לבד.

 

תודה רבה על הפוסטים שלך!

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

פורסם
מחכה לשרשור מסכם על atsv . חושב אני לא לבד.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

למרות שאין שום קשר, מחכה לקבל את החדש ואז קצת לאחר מכן אפתח שירשור שנה וקצת עם הקאדילאק וקצת רשמים על החדש.

×
×
  • תוכן חדש...