Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפושים נרחבים אחר רכב יד שנייה במחיר סביר - שמתי לב לקבוצה של רכבים שהמחיר שלהם די בריצפה

ביחס לשנתון הרכב ונתוני הרכב.

מבחינת אמינות וחסכוני בדלק, איזה מהרכבים עדיפים:(כולם שנתון 2012+)

שברולט קרוז

שברולט סוניק(מה ההבדל בין הקרוז לסוניק?)

פיג'ו 301

סיטרואן C4\ אליזה.

 

כולם בערך באותו המחיר - בין 20 ל 25 אלף.

 

תודה רבה.

פורסם (נערך)

הקרוז רכב משפחתי תהיה אמינה והפג'ו פה הכי חסכונית למרות שאין הבדל ניכר אך גם פחות בטיחותית, הסוניק רכב קטן יותר והוא בקבוצה של סיטרואן אליזה ופיז'ו 301

השאלה אם אתה מחפש גם אוטומט או רק ידני? האם בטיחות חשובה לך?

עריכה אחרונה על ידי ilia1
פורסם

אם בטיחות חשובה לך אז רד מהאליזה וה301, קיבלו רק 3 כוכבי בטיחות, בעיקר בגלל חוסר במערכות בטיחות מתקדמות.

וגם ב25 לא תוכל לקנות את הדגם הרובוטי החסכוני, אלא רק את ה1.6 אוטומטית 4 הילו' שדי זללנית.

 

מה שמשאיר אותך עם הסוניק, קרוז וC4, שבשנתון הזה גם מדובר במנועים לא ממש חסכוניים,

רכב משפחתי וחסכוני בשנתון הזה תוכל למצוא את המיצובישי אטראז', רכב די פשוט אך משפחתי, אמין וחסכוני, מה שכן, לגבי בטיחות, מדובר בדגם זהה לspace star ולmirage שקבל 4 כוכבי בטיחות.

פורסם
אם בטיחות חשובה לך אז רד מהאליזה וה301, קיבלו רק 3 כוכבי בטיחות, בעיקר בגלל חוסר במערכות בטיחות מתקדמות.

וגם ב25 לא תוכל לקנות את הדגם הרובוטי החסכוני, אלא רק את ה1.6 אוטומטית 4 הילו' שדי זללנית.

 

מה שמשאיר אותך עם הסוניק, קרוז וC4, שבשנתון הזה גם מדובר במנועים לא ממש חסכוניים,

רכב משפחתי וחסכוני בשנתון הזה תוכל למצוא את המיצובישי אטראז', רכב די פשוט אך משפחתי, אמין וחסכוני, מה שכן, לגבי בטיחות, מדובר בדגם זהה לspace star ולmirage שקבל 4 כוכבי בטיחות.

 

צריך להתיחס בזהירות לעצה של מישהו אשר ממליץ על הפחון אטראז.. , מרשימת המכוניות של פותח השירשור האליזה \ 301 עדיפות על כל השאר.

הבעיות האישיות שלך עם הרכב הפרטי שלך גורמות למתן עצות שלא לטובת פותח השירשור.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אין לי שום בעיות אישיות, אני אוהב את ה301 שלי מאוד,

 

פשוט הבחור מחפש בטיחות מקסימלית, ולצערי זה לא קיים ב301, וגם בתקציב שלו אי אפשר לקנות חוץ מה1.6 האוטומטית עם הגיר הישן AL4, אז אין פה לא בטיחות מקסימלית ולא חיסכון, כך שאי אפשר להמליץ עליה לא בתקציב הזה,

תאמין לי שאם היה לו את התקציב המתאים, הייתי ממליץ לו בחום על ה301, אך שוב לא בתקציב הזה.

נכון שהאטראג' לא משהו, אך עונה על הדרישות שלו, גם אוטומטית, גם חסכונית, גם אמינה, גם בטיחותית, ונכנסת בתקציב הזה.

 

בגלל זה כתבתי שהיא די פשוטה, כמובן פות"ש אם תרצה לוותר על חלק מההעדפות שלך תוכל לקבל רכבים טובים יותר מהאטראג'.

פורסם

אני חושב שעדיף 301 רובוטית על מיצובישי אטראז'. גם שם אין מערכות בטיחות מתקדמות מפס הייצור.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

301 1.6 אוטומטית לא חסכונית. אפילו הפוך,

הקרוז גם לא מצטיינת בחיסכון למרות שהיא מרווחת וסה"כ סבירה.

הסוניק רכב לא רע בכלל ובגיזרת אוטומט 6 הילוכים בנסיעה בין עירונית לא כ"כ בזבזן (מנסיון אישי).

פורסם

הייתי הולך על הסוניק 1.6, אטראז\אליזה\301 לא הייתי מתקרב.

 

פחונים על הכביש, לא בטיחותיים בעליל.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
לא, של הקרוז 124 כ"ס ושל הסוניק 116 כ"ס למרות שיש קרוז הצ'באק ברמת גימור LT שנראה שיש לה את אותו מנוע

כמה כ"ס יש לקרוז לפני 2012?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

×
×
  • תוכן חדש...