Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את לא יכולה לדעת, אלא אם כן תבקשי במפורש כשאת מוסרת את הרכב, שכל חלק שהם מחליפים הם יכניסו לשקית + האריזה של החלק המקורי וישמרו עבורך ברכב. זה מומלץ מאוד תמיד לנהוג בצורה זו.

זה לא נכון.

אם היא תיפול על נוכל - הוא ישים חלפים של מכסחת דשא ויגיד שזה מהאוטו שלה והיא גם לא תדע.

כדי להיות רגועה שלא סתם מחייבים אותך על חלפים שלא באמת הוחלפו שאלי בפורום וקבלי המלצות מנסיון על מוסכים אמינים, ישרים והוגנים. יש הרבה כאלו.

 

גם כשאת קונה סטיק את לא יודעת אם זה פילה בקר, או חתול שמן (סליחה מהטבעונים).

את צריכה לגשת למקום עם מוניטין.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה לא נכון.

אם היא תיפול על נוכל - הוא ישים חלפים של מכסחת דשא ויגיד שזה מהאוטו שלה והיא גם לא תדע.

כדי להיות רגועה שלא סתם מחייבים אותך על חלפים שלא באמת הוחלפו שאלי בפורום וקבלי המלצות מנסיון על מוסכים אמינים, ישרים והוגנים. יש הרבה כאלו.

 

גם כשאת קונה סטיק את לא יודעת אם זה פילה בקר, או חתול שמן (סליחה מהטבעונים).

את צריכה לגשת למקום עם מוניטין.

 

כמובן שהרבה תלוי ברמת הידע של הלקוח ולא צריך ליפול על נוכל כדי שיסדרו אותך במוסך. יש הרבה דרכים לעשוק לקוחות. ראשית כל, רוב הנהגים בארץ לא מבינים דבר וחצי דבר במכונאות. שנית, ישנם מקרים שהמוסך שוגה באבחנה (אם בשוגג ואם במזיד) ומחליף חלק יקר ללא שום צורך. שלישית, המחירים במוסכים, בייחוד מורשי יבואן, אבל לא רק בהם, פשוט מטורפים, לפעמים אין קשר בין עלות החלק בחו"ל למחיר הנגבה מהלקוח בארץ וגם זה סוג של עושק. כמובן שלא כל המוסכים הם כאלה, אבל לצערי עד היום בכל המוסכים שהייתי , עם כל המכוניות שלי עד כה, נתקלתי ברמאות לשמה, או חוסר מקצועיות שעלתה לי הרבה כסף, או מחירים יקרים בצורה של הפקעת מחיר או בצירוף של כמה מהדברים הללו יחד.

פורסם
אבל לצערי עד היום בכל המוסכים שהייתי , עם כל המכוניות שלי עד כה, נתקלתי ברמאות לשמה, או חוסר מקצועיות שעלתה לי הרבה כסף, או מחירים יקרים בצורה של הפקעת מחיר או בצירוף של כמה מהדברים הללו יחד.

אז קרא גם אתה את ההמלצה שלי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תרכשי את החלפים בעצמך, תעבדי עם חברי הכנופייה ואז תדעי בודאות :)

ואם את בכ"ז רוצה מוסך אז כפי שהציעו פה, בקשי המלצה על מוסכים באזור שלך/ לאוטו שלך.

  • ספונסר פורום
פורסם

היום בעידן הווטסאפ, בקשי מהמוסך שישלח לך סרטון עם הסברים מה תקול ומה דורש החלפה, ככה אנחנו נוהגים לעשות טרם אישור תיקון כשהלקוח לא נמצא.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...