Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני לקראת ביצוע עצמאי של טיפול שוטף ברכב(בפעם הראשונה), הרכב המדובר הוא סקודה פאביה 2012 1.4 ידנית מנוע cgg.

 

רציתי לדעת מה נדרש להחליף בטיפול 135 אלף קמ ברכב, בנוסף אשמח לקבל מה המידות המינימליות לעובי הרפידות בלימה ועובי הדיסק(קדימה ואחורה), ככה שבמידת הצורך אתארגן גם על רפידות ודיסקים חדשים.

 

תודה רבה לעוזרים,

סהר.

פורסם

חבר תריץ חיפוש נרשם פה רבות מה מחליפים ומתי בכל ק"מ או שנה.

 

זה נע בגדול ככה:

 

כל שנה או 15 אלף ק"מ - טיפול קטן = שמן + פילטר+ בדיקות כלליות

כל שנתיים או 30 אלף ק"מ -טיפול בינוני = טיפול קטן + נוזל בלמים + פילטר מזגן

כל 4 שנים או 60 אלף ק"מ- טיפול גדול = טיפול בינוני + מסנן אוויר מנוע + רצועת אביזרים (לפי צורך)

בנוסף, כל 90 אלף ק"מ רצועת תזמון

בלמים - רפידות ודיסקים לפי צורך

 

אני הייתי מרענן גם מערכת קירור - נוזל קירור G12 + + או G 13

הייתי גם מרענן שמן גיר ידני

הזול עולה ביוקר

פורסם (נערך)

תודה רבה, נוזל קירור הוחלף ב118,000 יחד עם החלפת המשאבה והחלפת רצועת הטיימינג, את נוזל הגיר אחליף גם כן

עריכה אחרונה על ידי saharmen
×
×
  • תוכן חדש...