Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום, בפעם הראשונה ברכב הנוכחי, עשיתי טיפול לאוטו במוסך כללי ולא במוסך מורשה יבואן של קיה. את כל החלקים רכשתי בעצמי. פילטר אויר/מזגן/סולר החלפתי לבד. זה פשוט וקל. לגבי רפידות הבלמים, שמן מנוע ושמן גיר, התלבטתי הרבה זמן. ראיתי עשרות סרטונים ביו טיוב איך עושים את העבודה. קראתי בעניין רב את המדריך המצולם של אסף על החלפת רפידות וצלחות ביונדאי שלו. אין ספק שהוא עשה עבודה מעולה. מאוד דגדג לי באצבעות להחליף רפידות לבד, אבל החששות הכריעו לבסוף ונתתי למכונאי במוסך לעשות זאת.

פחות משעה עבודה והייתי כבר בדרך הביתה. במוסך מורשה הייתי מבלה 6-7 שעות.

עכשיו, אחרי שראיתי איך הם עשו את העבודה, רחוק מאוד מההקפדה על כל הפרטים כמו אצל אסף, אני חושב שבפעם הבאה אחליף את הרפידות והצלחות לבד ואולי גם את שמן המנוע. אין לי שום ספק שאני אקפיד הרבה יותר על כל פרט ופרט. זה וודאי ייקח הרבה יותר זמן אבל הזמן זניח כאן. אין לי ספק שהמכונאי שעבד על הרכב מנוסה ויודע את העבודה, אבל זה לא הרכב שלו, רואים שמשך הזמן חשוב לו יותר מאשר ביצוע מוקפד ומושלם, רואים את השחיקה של האדם לאחר עשרות שנים במוסך.

באשר למוסך מורשה היבואן, אין לי ספק ששם שילמתי הרבה יותר מידי כסף וספק רב אם העבודה שנעשתה היתה טובה יותר מזו שעשו לי היום במוסך כללי. את הרפידות שהיו ברכב והחלפתי היום, התקינו לי במוסך המורשה יבואן, שילמתי על רפידות מקוריות, ולטענת המכונאי שהחליף אותם הם אינן רפידות מקוריות. ככה זה בכל החברות, הוא אמר. לא יודע אם זה ככה בכל החברות, אבל זה נותן תחושה רעה מאוד.

זהו. רציתי לשתף אותכם. אני בטוח שהחששות והלבטים הללו מלווים כל נהג/ת ההולך למוסך ולא באמת יודע אם הוא מקבל את הטיפול הכי טוב לרכב שלו ואם הוא משלם מחיר הוגן או לא.

×
×
  • תוכן חדש...