Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעד הגה, פיז'ו 407 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב

לא מזמן רכשתי פיג'ו 407 2011 וישנה בעיית רעד הגה בפניות-במהירות נמוכה/עמידה.

רעננתי את המעט שהיה אפשר דרך המיכל (כ300מ''ל) חל שיפור קל במצב אך קיוותי ליותר אז התחלתי לנקז את כל המערכת(עד כמה שניתן) ע''י שחרור הצינור לחץ נמוך והפעלת המערכת חיברתי שוב הכל כרגיל והבעיה אפילו החריפה ! משמע:הרעד בא לידי ביטוי גם במהירות גבוהה ממקודם ונמצא בטווח יותר גדול במהלך ההיגוי.

לאחר הניקוז עמדתי במקום ובמשך 10דקות עשיתי כמעט נעילה לנעילה על מנת להוציא כמה שיותר אוויר מהמערכת.

מצב נתון:בעת סיבובי ההגה כרגע אין בועות במיכל משמע אין אוויר .

 

נאמר לי בגבע שזה בעיה ידועה ולרוב היא נפתרת ע''י החלפת משאבה+צינורות.

אך אני מאמין שהבעיה היא תוך מערכתית (אוויר,נוזל משהו בסגנון) כי עובדה שהרענון הראשוני בהחלט הטיב את הבעיה.

אשמח להמלצותיכם

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
×
×
  • תוכן חדש...