Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עקב תאונה קטנה, אני מעוניין לדעת מהי העלות להחלפת פנס אחורי (צד ימין) בפולו 2011 TSI.

בעצם חיפוי הפלסטיק החיצוני נשבר (קוראים לזה בקלית?). אני לא יודע אם אפשר להחליף רק את זה הפלסטיק או את כל הפנס. אשמח לדעת מה תהיה העלות של ההחלפה במוסך.

תודה

פורסם

החלפתי בקלית כזאת בגולף, אני מניח שהמחירים יהיו דומים עבור הפולו שלך.

 

מחיר עבור חלק משומש נע סביב 250-400 ש"ח, פרק הזמן הנדרש להחלפה 5-10 דקות גג. אם המוסך הוגן הוא יחייב לפי 15 דקות עבודה :)

מחיר עבור חלק חדש אמור לעלות סביב 800 ש"ח

 

למה שלא תפנה למוסך רון או לצ'מפיון, על מנת לקבל מחיר מדוייק ?

פורסם

למה שלא תפנה למוסך רון או לצ'מפיון, על מנת לקבל מחיר מדוייק ?

 

רציתי לקבל קודם סדר גודל. למשל האם זה באמת חתיכת פלסטיק בעלות מאות בודדות או שזה כל הפנס שבצ'מפיון עלול להגיע לכמה אלפים.

תודה.

אגב, אם אני אחליט לקנות חלק משומש, זה משהו שאפשר להחליף לבד בכלים ביתיים?

פורסם (נערך)

אוקיי, הבנתי איך מוציאים את הפנס.

יש חלק פלסטיק שחור, שעליו מורכב: פלסטיק לבן (שהוא הפלטפורמה לכל הנורות), והזכוכית החיצונית.

אם נשברה לי רק הזכוכית, אני יכול להחליף רק אותה? או את כל הפלסטיק השחור?

אם אפשר להחליף רק את הזכוכית, איך מפרקים אותה מהפלסטיק?

ואיך אני אומר לחנות חלפים איזה מק"ט אני צריך?

תודה על כל התשובות

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
×
×
  • תוכן חדש...