Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 386
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אייל אצלך התעדכן?

אצלי נכון לעכשיו נאדה. יכול להיות שזה קשור לעובדה שהמערכת פרוצה?

עדכנתי בצורה יזומה.גם אצלי פרוץ

פורסם
יש אפליקציה לעדכון אוטומטי. בדקת בה? נראית כמו 2 חצים

תודה

עדכנתי, הבעיה שאני מעביר שיר מגלגל ההגה

הוא לא מעביר שיר אלא קטגוריה

פורסם
תודה

עדכנתי, הבעיה שאני מעביר שיר מגלגל ההגה

הוא לא מעביר שיר אלא קטגוריה

2 לחיצות מהירות

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם
עדכנתי בצורה יזומה.גם אצלי פרוץ

 

ניסיתי דרך עדכון המערכת - אין עדכון.

מחקתי מטמון - לא קרה כלום.

אפילו הורדתי מהפליי סטור, אבל זה נראה אחרת לגמרי מהאפליקציה המובנית.

פורסם

דיברתי עם גיל קאר, אמרו לי שבמהלך ינואר ישלח אלי העדכון.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אתה מבין שאתה יכול להוריד את האפליקציות האלו, כן? לא הלך לך שום דבר.

פורסם
אתה מבין שאתה יכול להוריד את האפליקציות האלו, כן? לא הלך לך שום דבר.

אם דיברת אליי, אז תכף נראה איזה רכב אני אחליט לקנות. ואז נראה אם תהיה בו מערכת מולטימידיה.

יש את כל עניין הביטוח שהוא כאב ראש בפני עצמו, במיוחד שתבעתי את מי שנכנסה בי.

 

בכל מקרה באמת לכלמוביל יש מערכת מצוינת. תהנו ממנה :-)

פורסם

אני לא מבין מה אתה רוצה.

 

הכוונה שלי הייתה שאתה יכול להוריד את האפליקציות הללו גם למכשיר הסמארטפון שלך.

 

שלא יכאב לך יותר מדי הראש אבל, כן?

פורסם

Trickster79



אולי אתה יכול להגיד מה הפתרון ל WAZE שפעם נותן הוראות קוליות ופעם לא?

כלמוביל וגילקאר לא מצליחים לפתור הבעיה (דרך הטלפון)

 

קטונתי :) בדרך כלל לבעיות מסתוריות יש פתרונות מסתוריים. נסה לשחק עם ההגדרות - לבטל דברים לשנות שפה (גם של הקריינות)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ביצעתי עדכון אבל בעת האתחול המערכת נתקעה בשלב mgserviceinstaller. אחרי 20 דק התייאשתי וביטלתי התקנת האפליקציה הזו אז המערכת נתקעה בשלב התקנת העדכון האוטומטי-ביטלתי גם את האפליקציה הזו ואז בוצעה ההתקנה עד הסוף. בעיה מוכרת? בכל מקרה האנדרואיד נשאר 5.1. (רכב 2017)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שאלה: יש לי אאוטלנדר 2017 עם מערכת כלמוביל / גילקאר.

לאחר העדכון האחרון הוייז קורס אחרי כ-20 שניות מההפעלה שלו.

אין עדכונים (חיפשתי, כותב שאין עדכונים לא למערכת ולא ליישומים).

הרכב בין 5 חודשים, עדיין באחריות.

 

יש דרך לסדר את זה? צריך לנסוע לגיל קאר?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...