Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איתור פינת אוכל ספציפית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ראיתי באיזו חנות חיפאית פינת אוכל עם מאפיינים מאוד ספציפיים:

  • פתיחה מהאמצע.
  • כל רגל היא בעצם 2 רגליים, שאחת זזה בפתיחה.
  • גב הכסא נכנס עד השולחן (מה שנקרא "נכנס באפס").
  • מלבד הפלטה העליונה שהיא MDF, שאר השולחן עץ אלון.
  • מידות 2x1.1 מטרים.
  • השולחן בעל 4 פתיחות ונפתח ל4 מטרים אורך.

 

החנות החיפאית מתנהגת בצורה לא ראויה, ואין סיכוי שאקנה ממנה מסטיק בזוקה. ברור לי שהם רק מוכרים מוצר שמישהו אחר מייצר.

 

מישהו יודע מי מייצר את השולחן הזה או איפה מוכרים אותו באזור חיוג 04?

PA.jpg

משכנתא זה קל

פורסם

יש את אפריל רהיטים באיזור התעשיה של קרית ביאליק. יכול לייצר לך איזה שולחן שתרצה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

קפוץ למרכז הישראלי לריהוט בראשון, תמצא חנות עם סחורה דומה ותזמין. הם יעשו לך מה שתרצה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

יש להורים שלי פינת אוכל דומה, נקנתה אצל זגה.

בדיוק היום רבתי איתם כי מסתבר שהאחריות לכיסאות הן במפעל החברה או להביא את הכסאות לסניף שנקנה מהם.

ממליץ לך לבדוק טוב את נושא האחריות לפני הרכישה.

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם
סיבוב קטן בציק פוסט או בצומת קרית אתא אני בטוח שתמצא

 

כבר חרשתי שם הכל.

הפינה הזו נמצאת אצל אחת החנויות בצ'ק פוסט.

 

אצל זגה לא קיים, הייתי בכמה סניפים.

 

אקפוץ ל"אפריל" וגם ל"גליק", נקווה שיש להם.

משכנתא זה קל

פורסם
תנסה בסקויה בעפולה, יש להם משהו דומה מאוד לדעתי.

 

http://www.sacoya.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9B%D7%9C?product=5#a

 

כל מה שיש להם זה מק.ח.ל

ושם כבר הייתי.

 

האם אתה מתכוון לפינה שלא מפורסמת באתר?

 

פה יש הדגמה יפה למה שאני רוצה:

http://www.chair2u.co.il/product/%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%94

 

q876OpGemflZNspWBJilBbb2f_2016-04-30-16-36-13.jpgWhjJgTvbNiDtS63ZTMEA7claZ_2016-04-30-16-36-15.jpg

משכנתא זה קל

פורסם
אני לא רואה אותו בדיוק באתר... זה שולחן שחבר קנה אז אני לא יכול לצלם לך...

אבדוק בפעם הבאה שאהיה בעפולה.

 

תמיר,

לא ראיתי משהו דומה. התכוונת לזה?

https://www.facebook.com/hamerahatim/photos/a.1592623804322855.1073741828.1591953017723267/1759458560972711/?type=3&theater

משכנתא זה קל

פורסם

הפייסבוק כנראה קורא את ההודעות פה.

הוא שולח אתי לסופה מרקט יש פרסומת של השולחן המדובר.

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...