Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ביום שישי בשעות הצהריים איזה אידיוט ששיחק בפלאפון אני מניח על שברולט האבי דיוטי , החליט שהוא נכנס בי מאחורה ברמזור אדום.

לי יש סיאט איביזה שנת 99 צורה ישנה.

לקחתי וצילמתי את כל הפרטים המכה שלו ושלי, ללא ספק הוא אשם, לא היה שום רמזור ירוק אף אחד לא זז לנסוע פשוט ככה הוא נתקע בי.

 

התוצאה של המכה הטמבון האחורי נקרע הברזל קצת התעקם מאחורה הבגאז ננעל והתעקם.

 

השאלה שלי האם יתקנו נזק כזה ולא פשוט יגידו לי שהתיקון יעלה על המחיר מחירון של הרכב ויורידו אותו מהכביש.

 

הרכב הזה לא מיוחד או משהו הוא פשוט יקר ללבי(רכב ראשון שהוא רק שלי)

 

בנוסף איזה ביטוח אני בדיוק מפעיל, שלו או שלי?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי הנזק שתיארת והרכב המדובר (סיאט איביזה מודל 99) יש סיכוי גדול שהרכב יושבת.

בטוח שיש עוד נזקים נסתרים מהעין וצריך גם צבע.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

עד כמה שזכור וידוע לי - חברת ביטוח של הפוגע לא יכולה להשבית לך את הרכב, אלא מחויבת לתקן במידה ואתה לא מעוניין להשבית את הרכב.

 

כשאתה תובע את חברה הביטוח שלך זה סיפור אחר.

פורסם
עד כמה שזכור וידוע לי - חברת ביטוח של הפוגע לא יכולה להשבית לך את הרכב, אלא מחויבת לתקן במידה ואתה לא מעוניין להשבית את הרכב.

 

כשאתה תובע את חברה הביטוח שלך זה סיפור אחר.

 

אני אמור לתבוע את חברת הביטוח שלו נכון?

כי הוא הפוגע

פורסם
עד כמה שזכור וידוע לי - חברת ביטוח של הפוגע לא יכולה להשבית לך את הרכב, אלא מחויבת לתקן במידה ואתה לא מעוניין להשבית את הרכב.

 

כשאתה תובע את חברה הביטוח שלך זה סיפור אחר.

מי שישבית את הרכב זה השמאי. יש כאן גם ענין בטיחותי והדבר לא נתון לבחירתך

פורסם

עידכון קטן:

הבחור התקשר עכשיו,

והציעה פשוט לסגור את זה ביניינו במוסך , הטענה שלו:״הביטוח יקר מאוד״

 

מה לעשות בנידון

פורסם

ממש לא אל תסגרו את זה בניכם, לפי מה שאתה מתאר ובהתחשב בעלות הרכב הסיכוי להשבתה הוא גבוה מאוד.

 

זה לא נתון לבחירתך, לא משנה מי הצדדים אשם ברגע שהתיקון עולה על 50% מערך הרכב הרכב מושבת. בהתחשב בכך שהרכב עולה כמה אלפי שקלים (תבדוק במדויק במחירון) הרי שאפילו תיקון פחחות וצבע פשוט עוד לפני החלפת חלקים גדולים כמו פגוש ודלת אחורית מגיע לסכומים שחוצים בקלות את מחצית מחירון של רכבך.

 

מכיוון שאתה לא יודע מה הנזק כרגע יש סיכוי לכך שהרכב קיבל עיוות קל בשלדה דבר אשר עלול להשפיע על תיפקדו ויכול להוות גם סכנה בטיחותית.

 

לכן לדעתי או שתערבו ביטוח עם שמאי וכל העניינים האלו או שפשוט הוא ישלם לך את עלות הרכב (מה שפחות סביר שהוא ירצה).

פורסם

לא יודע להעריך את הנזק של המכה במדוייק אבל לא נראה לי שהתיקון יעלה על 4 אלף שקל זה נראה לי מוגזם...

המחירון הוא מתחת ל8 אלף

פורסם

קודם כל, עלייך לפנות לחברת הביטוח שלך/לסוכנת ולהעביר את כל הפרטים והנתונים אליה וכל המידע שיש לך כולל תמונות וכו', תדפיס אותן אם צריך גם בשביל ההתחלה.

קח בחשבון שלרוב, ישנם נזקםי שלא נראים לעין, קליפסים, שברים, דברים עקומים שלעיתים, דורשים תיקון הרבה מעבר למה שכל אחד תיאר לעצמו.

במקרה יש לנו רכב 3 במשפחה ניסאן אלמרה 2014, מישהו נכנס ממש בקטנה ברכב לפניי כ 8 שנים ויותר, לכאורה נזק שולי, בפועל? החלפת מכסה מנוע, זוג פנסים, טמבון ועוד מספר דברים והכל הגיע לסכום של 13,000 שקל בקלות.

לשמחתנו עדים ראו את הבן אדם, אישה חתמה עדות, הבן אדם הפוגע הגיע לחתום שהוא אשם וכו', כך שלא הייתה השתתפות עצמית וכו'.

 

כאשר "סוגרים ביננו" זה במידה ויש שפשוף קל, מראה שנפגעה נגיד, פגיעה שולית יחסית שעלות התיקון שלה בפועל, מסתכם בכמה מאות שקלים לכל היותר, לעיתים חלק לא טורחים גם לתקן או לצבוע.

במקרה שלך? מדובר על תאונה לכל דבר וייתכן ויש נזקים גדולים הרבה יותר, עד לכמה מצב שאולי לא תוכל למכור בעתיד או שיהיו לך בעיות כאלו ואחרות.

 

שיקול שלך בסופו של יום, אבל תהיה מוכן להשלכות שאולי, הרכב כן יורד מהכביש תלוי בסוג הנזק ותאלץ להתמודד עם כך.

פורסם

במקרה יש לנו רכב 3 במשפחה ניסאן אלמרה 2014, מישהו נכנס ממש בקטנה ברכב לפניי כ 8 שנים ויותר, לכאורה נזק שולי, בפועל? החלפת מכסה מנוע, זוג פנסים, טמבון ועוד מספר דברים והכל הגיע לסכום של 13,000 שקל בקלות.

לשמחתנו עדים ראו את הבן אדם, אישה חתמה עדות, הבן אדם הפוגע הגיע לחתום שהוא אשם וכו', כך שלא הייתה השתתפות עצמית וכו'.

 

2014 לפני 8 שנים ? :oops:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...