Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו נשי (יחסית)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלונדינית גבוהה? ב.מ.וו סדרה 3, צבע שחור, גג נפתח.

ג'ינגי'ת עצבנית??? מיני מיינור אדומה...

ערסית ממוצעת? האימפרזה של האח!!!

סטייליסטית? גולף... כחולה כמובן...

החוטיני מבצבץ...? עלי על ה-R...

dirty old man

need love too

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ראיתי בחורה בכרמאיל נוסעת ב Z3 יותר מזה אי אפשר

פשוט מתלבש על בחורות כמו כפפה!

עדיף אדומה

פורסם

צריך להבדיל:

 

יש שני סוגים :מכונית של כוסית (יש אישור מהשופט להגיד את זה:-P )

ומכונית של לא כוסית.

לדוגמא אים תראה בחורה ב A3 רוב הסיכויים שהיא כוסית .

ואם תראה בחורה בפיאסטה שנת 84 במצב ריקבון מתקדם אז סביר להניח שהיא לא כוסית.

 

כמובן הכל בהומור.

 

לפי דעתי A3 ,גולף,מיני ,חיפושית,סמארט,206CC,יאריס,וכו' וכו' וכו' אלו מכוניות לנשים.

פורסם

ללא שום ספק, גולף זה הרכב מספר 1 של כוסיות :-) לא פגשתי אף בחורה שנוהגת על גולף ולא נראית טוב.

ועכשיו ברצינות - תעשי את ההפרדה. קני את הרכב שהכי מתאים לך ללא שיקולי "נשיות". בדיוק כמו שאני לא חיפשתי את האוטו הכי גברי, אלא את זה שאני הכי אוהב.

חפשי עפ"י שיקולים ענייניים - מחיר, נוחות, מקום, זמינות כוח, סחירות, אבזור - מה שחשוב לך :-D

וברוכה הבאה לפורום. אל תשכחי לעדכן מה את קונה.

 

נ.ב. אני אישית הייתי שמח לראות בחורה על 106 ראלי בארץ =]

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

ליאור ... אז מה זה אומר על חברה שלך שלא נוהגת על גולף ? :)

 

 

בקיצור

אין דבר כזה רכב של נשים , את רוצה לחפש אוטו ? תתחילי עם הדרישות ( ידיני /אוטומט , תקציב , שנתון , ביצועים , איבזור וכו ... ) ואז אנשים יוכלו לענות לך ברצינות

 

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

Liviur צודק ,ומה זה כולכך משנה לך דווקא לנסוע ברכב "נשי"?

 

אגב תצחקו תצחקו ,אבל ראיתי לפני כשנה בחורה שנוהגת על שבי קורבט שנת 87 באיזור צפת.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אם את סטודנטית תפרנית אז סובארו ג'אסטי אוטומטית ואדומה.

אם יש לך רצון לחזור בתשובה ולהשריץ ילדים אז תקני סובארו סטיישן 93 (לבנה בלבד!) אוטומטית עם שמשה אחורית ענקית בשביל המדבקות.

את לא צריכה יותר מזה. את אישה**

 

**מה זה הדיון הדבילי הזה?

90810051990001LRG.jpg

158-5893_img.jpg

:idea:חשוב כאיש נהיגה, נהג כאיש מחשבה :idea:

 

_

"במקום שאליו אני הולך

אני נזהר שלא לשמוע שלא לדרוך שלא לזכור

וטוב לי שאתה איתי וגם אתה וגם את..."

("היה לי חבר", דודו טסה)

פורסם

אני פעם ראיתי מישהי סוף נוהגת במיאטה אפורה עם הגג פתוח...

היא היתה לבושה בחליפה מכובדת, משקפי שמש ושיער ג'ינג'י אחרי פן (אז למה גג פתוח מיידל'ה?)

זה היה מחזה מלבב...

 

והיה פעם איזשהו סרט של 3 בנות שנכנסות לטנדר שברולט ענק בצבע צהוב שהיה כתוב עליו pussy mobile או משהו כזה...

 

ללא ספק אוטו של נשים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
_MagnuM_[]']אם את סטודנטית תפרנית אז סובארו ג'אסטי אוטומטית ואדומה.

אם יש לך רצון לחזור בתשובה ולהשריץ ילדים אז תקני סובארו סטיישן 93 (לבנה בלבד!) אוטומטית עם שמשה אחורית ענקית בשביל המדבקות.

את לא צריכה יותר מזה. את אישה**

 

**מה זה הדיון הדבילי הזה?

ממש טעות מרה-הגאסטי היא לא בטיחותית לא יושבת טוב על הכביש וממש לא מתאימה כתוצאה מכך לצרכיה של האישה בכלליות והכי חשוב לציין שגאסטי אוטומטית מומלץ ואפילו חובה להתרחק מהגיר האוטומטי "הגיר הרציף" של הרכב הזה גיר מאד "שביר" ועדין [בעיות בפחמים ] ששיפוצו יעלה כערך הרכב [מגיע ל11 אלפיות ואפילו יותר] אם כבר לקנות את קופסאת השימורים המקפצת הזו אז שיהיה ידני 1.2.

אם כבר סובארו מעפנה וישנה אז שיהיה DL .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תודה לכולכם,

הריני להזזכירכם שאני צוחקת - אין באמת דבר כזה רכב נשי אבל אני שמחה שלא כולכם קישרתם את זה לאוטו קטנטן וחביב..

אני מחפשת משהו חזק והכי חשוב אמין! ספורטיבי ונמוך - לא אוטומטי!!!!

לא יכולה להשתולל עם מחירים אבל שלא יהיה ישן מידי שאחרי כמה בחינות יכולות שלו אני אשאר עם ההגה ביד-

אישה או לא אישה- אני חוששת שאין לי מספיק רגש בנהיגה ולפעמים קשה לשים גבולות.... פרייסטייל!

יש משהו כזה ב"יפה"?

bambi

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...