Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהיות פילוסופיות על....המוות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרצון שלי הקשור במוות

 

הוא להיקבר בארון

 

לא בא לי להיחנק שם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני לא חושב שאני שונה מכלב או חתול או אפילו נמלה. ולכן אם לי יהיה עולם שאחרי אז למה שלהם לא יהיה? לאן הם הולכים? בדיוק כמונו. הולכים לכלום. אני מאמין שהדת הומצאה כי לאנשים קשה היה לקבל את העובדה שהם לא יחיו לנצח ולכן המציאו סיפורים של על תחיה מחדש ועולם שאחרי.

שרשור מעניין.

בני אדם עושים באופן כללי לא מעט דברים כדי להתגבר על זה שהקיום שלנו הוא רגעי מאוד בסך הכל, כנראה שגם דת משחקת בזה תפקיד. אם מעניין אותך, ממליץ לקרוא את the king's two bodies, שמעביר גם קו שמחבר די טוב בין התפתחות תפיסת הנצח הדתית לזו הלאומית. סביר שיש לזה עוד המון רבדים פחות או יותר מודעים, שנמצאים בכל מקום, כמו ספרות או אומנות בכלל, או פילוסופיה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לפעמים כשאני נכנס לדיונים על העולם שאחרי עם אנשים מאמינים אני אומר חבל באמת שאין עולם שאחרי כדי שתבינו שכל מה שמספרים לכם הוא חרטה... לצערי אותם אנשים לעולם לא יוכלו להבין את הלוקש שהם אכלו במהלך חייהם.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
לפעמים כשאני נכנס לדיונים על העולם שאחרי עם אנשים מאמינים אני אומר חבל באמת שאין עולם שאחרי כדי שתבינו שכל מה שמספרים לכם הוא חרטה... לצערי אותם אנשים לעולם לא יוכלו להבין את הלוקש שהם אכלו במהלך חייהם.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 

בדיוק מה שאני חושב כשאני רואה את כל המחבלים המתאבדים והחברים שלהם כלכך שמחים שהם זוכים לאושר ועושר בעולם הבא. אם איכשהו אחד מהם היה יכול לחזור משם ולספר שיש כלום ושום דבר, העולם היה נראה הרבה יותר טוב.


×
×
  • תוכן חדש...