Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדגם האחרון הכי מהנה ומספק.

הם לי 2005, עברתי ל 2011 (אוטומט) ו2014, באמת הכי כיף באחרון. מרגיש חיי וזריז, וגם אני מחפש כרגע טיגואן

 

אגב אני מעוניין להביא במקום הקיה ריו שלי קורולה 2012 SUN PLATINUM עם המולטימידה ,כאחד שהיה בבעלותו הדגם הזה רציתי לשאול איך המנוע שלה חזק? והצריכת דלק ?

2010-2012 אותה צורה :)

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

נהגתי גם על 2008 רובוטית , גם על 2009 / 2012 אוטומטיות , ה2009 אותה צורה כמו ה2008 הרובוטית רק עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים .

 

לא אהבתי בכלל את ה2008 הרובוטית ממש הרגיש לי לא נוח ההעברות הילוכים , האוטומטית רכב נפלא . היית מחליף את שלך באוטומטית אחרי מתיחת הפנים (2010 ומעלה) ?

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם (נערך)
אגב אני מעוניין להביא במקום הקיה ריו שלי קורולה 2012 SUN PLATINUM עם המולטימידה ,כאחד שהיה בבעלותו הדגם הזה רציתי לשאול איך המנוע שלה חזק? והצריכת דלק ?

2010-2012 אותה צורה :)

 

לאבא שלי יש 2011 GLI ידנית, אני יכול להעיד גם שיחסית ל 1.6 הרכב מרגיש חזק, גם ביחס לגולף MK4 ידנית 2.0 של אחי.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

תטודה על הסקירה, אכן רכב נהדר לקטגוריה.

 

 

יש לי 08' מאותו הדור, יכול לומר לך שמנוע מאד חזק יחסית ל1.6.

צריכת דלק באוטומטית היא 1 ל12 בממוצע, ברובוטית שלי בין 14 ל15.

+1

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לגבי האמינות - אני מסכים שאמינות נמדדת לטווח ארוך, אבל לאור הפוסטים כאן על מצמדים שהוחלפו ב-15K וצרות נוספות - ראיתי לנכון לציין זאת.

(ואגב - אני לא "מתהדר", אני "מציין"... אני עצמי לא כזה אמין. זה האוטו.)

×
×
  • תוכן חדש...