Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש לי רכב גולף 2005 וראיתי שעוצמה האוויר הנפלטת מפתחי המיזוג חלשה גם בעוצמה הכי גבוה.

שבדקתי אם הפילטר מזגן מלוכלך נדהמתי לגלות שהוציאו את הפילטר מזגן ולא שמו אחד חדש.

רציתי לדעת מה עליי לעשות על מנת שעוצמת האוויר תחזור לתפוקה המלאה שלה, ומה הנזקים שנגרמו על מנת שאוכל לתקן אותם?

 

(כמובן שאני ישים פילטר חדש)

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

שום נזק לא נגרם חוץ מאשר כניסת אבק לתעלות המיזוג.

 

האם אצלך קיימת מערכת בקרת אקלים ? תעלה צילום של פנל המזגן.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם אין מסנן יכולים להכנס עלים וגרגרים קטנים שיפגעו במאוורר

אפשר לעשות מסגרת בגודל המסנן ולתפוס עלה בד כך שיעשה סינון גס

פורסם

יש לי בקרת אקלים מפוצלת יש גם את כל הבית פילטר, פשוט הפילטר חסר ואני לא יודע כמה זמן זה כבר ככה, בגלל זה רציתי לדעת מה יכול להיות הבעיה שהמזגן מוציא אוויר די חלש?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

קר אבל לוקח לו זמן בערך 20 דקות עד שהוא מקפיא ואני מדבר על שעות הערב

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

1. סגור את כול הפתחים שאינם נחוצים כגון:

 

* פתחי איוורור למושבים האחוריים.

* פתח איוורור בתא הכפפות.

* פתח איוורור בתא מתחת למשענת יד.

 

כוון את יציאת האוויר רק לפתחים מקדימה ותעביר למצב סירקולציה פנימית את הבורר.

 

ספר אם חל שיפור...

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
מאוד יכול להיות שצלעות המאייד חסומות מלכלוך ואבק

האם האוויר שבכל זאת יוצא מפתחי האורור הוא קר או גבולי?

1+

יכול מאוד להיות שצריך לפרק את המאייד הפנימי כדי לנקות אותו מעלים ולכלוך, וזה לא זול.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם (נערך)
אם אין מסנן יכולים להכנס עלים וגרגרים קטנים שיפגעו במאוורר

אפשר לעשות מסגרת בגודל המסנן ולתפוס עלה בד כך שיעשה סינון גס - אין צורך להמציא את הגלגל. פילטר מזגן תחליפי ב-100 שקלים ובא גואל לציון.

תמיד עדיף שיהיה מסנן.

 

אם היה נגרם נזק הבחור היה כבר מציין שיש רעשים...לכן כתבתי שנזק לא נגרם.

 

הכי חשוב ! הפילטר ברכב הזה נמצא אחרי המאוורר כלומר המאוורר תמיד חשוף לכניסת לכלוך מבחוץ לכן במקרה הזה מה שכתבת לא רלוונטי לגבי המפוח.

ברכב הזה בכדי שיכנסו עלים למערכת האיוורור צריך להסיר את הטורפדו (כיסוי פלסטיק לרוחב תא המנוע קרוב לקיר האש). עלים ולכלוך גס נעצר בדרך כלל בטורפדו ובחלקו בצידי הטורפדו ומתנקז דרך פתחים הנמצאים מאחורי הביטנה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
קר אבל לוקח לו זמן בערך 20 דקות עד שהוא מקפיא ואני מדבר על שעות הערב

המצב לא תקין. ברכב הזה בשעות הערב בדרך כלל לוקח כמה דקות בודדות למזגן להקפיא.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש בעיה ידועה וסדרתית במדחסים של סדרה דור 5. יש לי שני דיזלים כאלה ושניהם החליפו מדחסים ושסתום מדחס. גם לאבא שלי החליפו. יש שני יצרני מדחסים סנדן וזקסל. כמו כן ייתכן מאוד שצלעות המאדה אצלך סתומות מכלוך ומפחיתות את זרימת האוויר. צריך לבדוק.

פורסם

מרק אבדוק מחר כאשר כל הפתחים הללו סגורים,בשביל לנקות את המאדה בגולף צריך להוריד דשבורד?

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
מרק אבדוק מחר כאשר כל הפתחים הללו סגורים,בשביל לנקות את המאדה בגולף צריך להוריד דשבורד?

אכן בכדי להגיע למאדה צריך לפרק את הדש. לדעתי המאדה של רכבך לא סתום.

 

לדעתי אתה צריך לגשת לבעל מקצוע מומחה כמו חבר הפורום רון בכדי לאבחן את הבעיה.

 

חלק מהדברים אפשר לאבחן בעזרת סורק תקלות בלבד.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...