Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חבריי המלומדים בוקר טוב

 

ברשותי דהייטסו טריוס 2009

לאחרונה עשיתי טיפול אצל חמי (מוסך מדרכה כזה)

הוא ממש התקשה למצוא את הפילטר אוויר ע"מ להחליפו

כשהיה נדמה לו שמצא מאחורי התא כפפות הוא לא הצליח לפתוח שם

 

מישהו יודע להגיד לי איפה נמצא הפילטר אוויר בדייהטסו טריוס 2009??

ואיך פותחים את המכסה שלו

תודה....

עריכה אחרונה על ידי Ohadi510
פורסם
אל תקרא לו פילטר אוויר, זה סתם מבלבל.

 

זה פילטר מזגן.

 

ברכבי דייהטסו למיניהם אין פילטר מזגן. סע לשלום.

 

הי, רציתי לשאול על טריוס 2008, האם יש חגורה או רצועת טיימינג?

תודה

פורסם

לפותח השרשור: חגורה ורצועה זה היינו הך. שונה מהן היא שרשרת, שכפי שנכתב, אין צורך להחליף.

 

אך צריך להדגיש שלדגמי דייהטסו החדשים יותר יש שרשרת טיימינג.

לדגמים ישנים של דייהטסו כגון אפלאוז, שרייד, גראן מוב פרוזה וסיריון (דור ראשון) יש רצועת טיימינג.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

מצטרף לשרשור.

ברשותי טריוס 2007 שהמזגן בו עובד בסדר אבל יש תחושה כאילו קצת חנוק ידוע לי שאין הפילטר אבל ממה זה עוד יכול להיות? תודה

×
×
  • תוכן חדש...