Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצ'יה סטפווי 0.9 טורבו ידנית או סוזוקי באלנו ידנית 2016 .


alechko01
שימו לב! השרשור הזה בן 2844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עזוב מה יש לקרוסובאר,רשמתי בתור דוגמה שיש הנחה רצינית בהוט או חבר.

בבאלנו כן הכל מקורי כולל החיישני רוורס ומפרט די עשיר.

דרך אגב שכחתי לשאול האם היא בא עם נעילת הדלתות ממפתח ?(בבאלנו זה מקורי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני הרגשתי עם הדאצ'יה את מה שאתה טוען בעיקר בגלל הקלאצ' של הגירסאת בנזין שקצת מעצבן - לא מזמן יצא לי לנהוג על הגירסאת דיזל ואני חייב להגיד לך שלי היא הרגישה באופן מפתיע זריזה באופן משמעותי.

היי

תסביר בבקשה מה הרגשת עם הקלאצ' ומה הוא קשור לזריזות ?

לפי דעתי קלאצ' היה רך כמו מרגרינה ונוח מאוד , מה שאני לא מצאתי -זה כוח משיכה וזריזות בהילוך שני-שלישי . ואני משווה אותו לרכב עם קלאצי עם 87 כוח סוס.(היה לו לפני 25 שנה :lol:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא מבחינתי הקלאצ החמאתי, הוא עולה לאט ולא 100% עם הרגל(קיים בעוד כמה מכוניןת מודרניות) וגורם לי לאבד את הנקודת חיבור משהו שאין בדיזל.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על תחושה נטו, נהגתי על ה0.9 גם בדאציה וגם בקליאו.

 

נסה לעשות נסיעת מבחן על הדיזל ותגיד אם מרגיש הבדל.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אבדוק דיזל ,הבעיה שדיזל לא טוב לנסיעות בתוך העיר בלבד..

ובנוסף לבטוח האם שווה להוסיף 6,703 אלף לדיזל,כי לא רוצה להחזיק רכב יותר מ 3- 4 שנים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשינו את החישוב בשרשור שלי בזמנו, הכל תלוי כמה הרכב הזה הולך לנסוע ב3-4 שנים האלה שאתה תחזיק אותו.

אם זה 5K בשנה אין לך מה לחפש בדיזל, 15K בשנה זה כבר סיפור אחר, 25K אני לא מבין בכלל מה ההתלבטות

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשינו את החישוב בשרשור שלי בזמנו, הכל תלוי כמה הרכב הזה הולך לנסוע ב3-4 שנים האלה שאתה תחזיק אותו.

אם זה 5K בשנה אין לך מה לחפש בדיזל, 15K בשנה זה כבר סיפור אחר, 25K אני לא מבין בכלל מה ההתלבטות

 

אתה צודק עשית חישוב ,הנסיעות בתוך העיר ואני מאמין בין 12-14K בשנה ובגלל זה ההתלבטות..לפי דעתי לא שווה ללכת על דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא מבחינתי הקלאצ החמאתי, הוא עולה לאט ולא 100% עם הרגל(קיים בעוד כמה מכוניןת מודרניות) וגורם לי לאבד את הנקודת חיבור משהו שאין בדיזל.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

 

לא בטוח שזה עניין של נקודת חיבור/קלאצ' שונה.

ברכבי דיזל קל יותר לבצע זינוק מהמקום, כנראה בגלל עניין המומנט. מספיק להרים את הרגל בצורה סבירה והרכב יזנק. ברכבי בנזין בדרך כלל זה ממש קשה לבצע זינוק מהמקום בלי שילוב של דוושת הגז, לעתים אף בלתי אפשרי.

עם שילוב נכון של דוושת גז ושיחרור קלאצ' קשה מאוד להגיע למצב שהרכב נכבה. גם אם נקודת החיבור מאוד לא סלחנית.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לך בנזין ברכב אחר.

אם אתה משווה רכב זהה אחד עם בנזין ואחד עם דיזל אז התופעה שציינת בהחלט יכולה להתרחש בגלל מה שאמרתי.

יכול להיות גם שמצב שהקלאצ' בשני הרכבים היה שונה/דרש כיוון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ה"אופי" של הקלאצ' נתקלתי באותו דבר ב208 דיזל ואפילו בניסאן ג'וק ומרצדס A קלאס דיזל שנהגתי בהם בחו"ל(שבעלי אותו מנוע וגיר).

יש לזה יתרון ענק שקשה מאוד לזרוק קלאצ וזה הרבה יותר נוח לזינוק אבל זה יוצר זינוק איטי יותר(הדוושה מרגישה כאילו הידראולית - למרות שבכולן יש משאבה).

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק עשית חישוב ,הנסיעות בתוך העיר ואני מאמין בין 12-14K בשנה ובגלל זה ההתלבטות..לפי דעתי לא שווה ללכת על דיזל.

 

יש משהו בדבריך, לא בטוח שהייתי הולך על דיזל שיעשה רק 12 אלף בשנה.

 

אם כבר אתה מוכן להוסיף כמה גרושים תבדוק את הסטפוואי האוטומטית. שם לא צריך להתעסק עם קלאצ'ים רכים או קשים או לא יודע מה, פשוט משלבים D וזהו נגמר הסיפור, אני בטוח שאשתך לא תתנגד.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*רובוטית.

לק"מ שציינת אולי לא תרוויח הרבה מעניין הדיזל.

מה שכן אני חושב שלדיזל יש יתרונות נוספים מלבד צריכת הדלק, ובנוסף רכב דיזל עם ק"מ נמוך הוא דבר נדיר בלוחות ואני צופה שלרכב כזה יהיה יותר ביקוש מלבנזין בעל אותם נתונים.

 

מה שחשוב לבדוק הוא את איכות הנסיעה. דיזלים בדרך כלל מרעישים יותר ומטרטרים יותר. אומרים שהבידוד של הדאצ'יה לא מזהיר, אולי שופר בדיזל. בכל מקרה זה משהו שהייתי בוחן. מה גם שצריך לזכור שככל שעובר הזמן הטרטורים לא נחלשים יותר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...