Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://cars.walla.co.il/item/2975859

 

הרכב יעלה כ134K וזה חדשות טובות, כי היא תיהיה דיזלית הכי חזקה במחיר כזה: 136 סוסים -30קג"מ מומנט.

נשמע טוב.

 

מה אתם אומרים? האם הבשורה שבקרוב יהו לנו עוד רכבי דיזל מיבואנים נוספים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכותרת צריכה להיות "עוד דיזלית בערך במחיר של אחותה הבנזינית"

136K לדיזל זה שפוי במונחים של השנה-שבה-הגיעה-הפלואנס-דיזל, וטלקאר מצטרפים למירוץ באיחור ענק אחרי שקרסו התברגו במשבצת הזאת יפה מאוד.

 

היום יש דיזלים (אמנם ידניים רובם) מ75 אלף, אז לכל אותם אנשים שרוצים דיזל ולא מעניין אותם באיזה מעטפת הוא מגיע - יש פתרונות יותר מעניינים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טלקאר אולי איחרו קצת אבל הפלואנס מאוד מיושנת ועומדת לפני החלפה.

בנוסף, עבור הישראלים לקיה יש פחות סטיגמה של בעיות אמינות וחשמל.

אני חושב שהפורטה דיזל היא דיל מאוד מעניין.

פורסם (נערך)
הכותרת צריכה להיות "עוד דיזלית בערך במחיר של אחותה הבנזינית"

136K לדיזל זה שפוי במונחים של השנה-שבה-הגיעה-הפלואנס-דיזל, וטלקאר מצטרפים למירוץ באיחור ענק אחרי שקרסו התברגו במשבצת הזאת יפה מאוד.

 

היום יש דיזלים (אמנם ידניים רובם) מ75 אלף, אז לכל אותם אנשים שרוצים דיזל ולא מעניין אותם באיזה מעטפת הוא מגיע - יש פתרונות יותר מעניינים.

מדובר על משפחתית קטנה מסגמנט C ולא רכב מסגמנט B או B+ המיועד לשוק של עולם שלישי. במחיר כזה זה עדיין הדיזלית הכי חזקה בארץ. תמצא לי רכב בסגמנט C שעולה בארץ 75K.

יש אנשים שצריכים רכב משפחתי (משפחתית קטנה). גם מי שנוסע הרבה, לבלות שעות על הכביש ברכב סופר מיני זה לא חוויה הכי כיפית שיש (תאמין לי, אני יודע, ביליתי בסופר מיני מעל 80K ק"מ על כבישים בין עירוניים). כי רכב גדול יותר יהיה יותר נוח, יותר מרווח וקל יותר להיגוי (רוחות צד, תנועות מרכב האופיניות לסופר מיני, ויברציות, שיכוך, אחיזה וכד'). וגם 30 קג"מ מומנט זה לא רע בכלל בשילוב עם כ136 סוסים. זה לא 90 סוסים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ממה שאני יודע ומכיר הCRDI לא ממש חסכוני ככה שזה שהוא דיזל זה רק מייקר את עלות הרכישה של הסולר.

לDCI אין תחרות מבחינת חיסכון בדלק .

פורסם

היא קצת יותר קטנה מהפלואנס במידות החיצוניות (למעט בסיס הגלגלים). בנוסף, שאלות תם:

 

1. עד כמה מנועי הדיזל של קיונדאי חסכוניים בהשוואה למקביליהם הצרפתים/גרמניים?

2. מהיכן מגיעה התיבה הזו? פיתוח עצמי מקומי או גטראג/בורג-וורנר?

3. האם יורו 6 -> יש אוריאה?

 

ד"א, חבל שרנו לא מביאה לארץ את מנועי ה-1.6 dCi. לפחות לא במשפחת הפלואנס/מגאן ולא כרגע.

חזיר דיזל

פורסם

לDCI אין תחרות מבחינת חיסכון בדלק .

כמעט אין תחרות במחיר יחסית לגודל הרכב. אבל TDI של VAG יותר חסכוני (קיים לא רק באוקטביה, אלא גם בראפיד).

 

ד"א, חבל שרנו לא מביאה לארץ את מנועי ה-1.6 dCi. לפחות לא במשפחת הפלואנס/מגאן ולא כרגע.

לי חבל שמנוע 2.0DCI זמין רק בלטיטיוד (עדיין נמכרת בכלל?).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בנוסף, עבור הישראלים לקיה יש פחות סטיגמה של בעיות אמינות וחשמל.

.

 

הדיזל עדיין לא מיינסטרים אצלנו, ולפיכך מהווה עדיין שוק נפרד העומד בפני עצמו. הרושם שלי הוא שרוכשי דיזל פרטיים בד"כ מבינים עניין קצת יותר מהממוצע, ונוטים להיות פחות מושפעים מסטיגמות.

חזיר דיזל

פורסם
מדובר על משפחתית קטנה מסגמנט C ולא רכב מסגמנט B או B+ המיועד לשוק של עולם שלישי. במחיר כזה זה עדיין הדיזלית הכי חזקה בארץ. תמצא לי רכב בסגמנט C שעולה בארץ 75K.

 

סגמנטציה זה עניין של סמנטיקה

אני אמרתי שיש סגמנט C ב75 אלף? אמרתי שדיזל מתחיל מהמחיר הזה, בכללי, אל תטריל

אני מבין שההערה על "עולם שלישי" נוגעת לדאצ'יה, סבבה, קשקוש בלבוש, זכותך לחשוב ככה - האם 208 וקקטוס הם רכבים של עולם שלישי?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הכל טוב ויפה ,רכב עם מנוע דיזל ותיבה רובוטית חסכונית ,אבל, למה היבואן מתעקש להוריד מהרכב מערכות בטיחות מתקדמות ?

הפורטה בחו"ל כוללת את המערכות .

לבדל את ספורטאז' =הגדיל בצורה ניכרת את המכירות.

מה הסיבה שפורטה או סיד ערומות מאותן המערכות ?

פורסם
סגמנטציה זה עניין של סמנטיקה

צודק. למה לקנות רכב מסגמנט גבוה יותר, אם אפשר לחסוך כסף ולהסתגר בקופסא בסגנון אייגו?

תשווה תפוזים לתפוזים. ולגבי עולם שלישי, התכוונתי לסגמנט B+ ולא לסגמנט B (סופר מיני בסגנון208 ).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
צודק. למה לקנות רכב מסגמנט גבוה יותר, אם אפשר לחסוך כסף ולהסתגר בקופסא בסגנון אייגו?

תשווה תפוזים לתפוזים.

 

אני תוהה אם אתה אמיתי או צוחק עלי

 

סאנדרו, דאסטר, קקטוס, 208, 301, 2008 - מה הקשר בינם לאייגו?! :brickwall:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני תוהה אם אתה אמיתי או צוחק עלי

ההודעה נכתבה ברוח של ההודעה שלך ("סגמנטציה זה עניין של סמנטיקה"). אני מקווה שאתה מבין שסגמנטצייה זה לא סמנטיקה, אלא רמה של רכב וזה בא לידי ביטוי בהרבה מאוד דברים. מי שקונה רכב מסגמנט מסויים, סביר להניח שלא יסתכל על רכבים מסגמנטים נמוכים יותר (אלא אם כן שיקול כלכלי מאוד חזק אצלו והוא לחוץ בכסף).

לכן, קיה פורטה דיזל אפשר להשוות רק עם רכבי דיזל אחרים מאותו סגמנט בלבד.

וזה בהחלט מחיר שפוי מאוד יחסית לקטגוריה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...