Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

קראתי כאן הרבה מאוד שרשורים ואשמח לקבל חוות דעת על האם שווה לבדוק את הכיוון של המודעה הבאה ושל דומותויה, או להתרחק מראש:

קיה ריו EX CRDI ידני דיזל 1.5 מ2011, 220,000 ק"מ, יד 1 מבעלות חברה, ב29,900. המודעה פורסמה על ידי אליאב סוכנויות רכב.

1)האם יש טעם בכלל לנסות לחקור את מצב הרכב או לא, בפרט משום שרכב נמכר על ידי סוכנות?

2)ממה שקראתי כאן על הקילומטראז', הבנתי שתיאורטית הרכב יכול להיות בסדר, בהנחה שרוב הזמן הוא עשה נסיעות בין-עירוניות. האם יש סיכוי סביר שמקרה כזה (ומקרים דומים אחרים) הרכב היה רוב הזמן בבעלות של נהג אחד?

3) מחיר הרכב גבוה בכ 1k ש"ח מהמחירון - זה הגיוני? בכמה אפשר אולי להוריד את המחיר במצב כזה?

 

חלק ממה ששאלתי אני יכול כמובן לשאול (ואעשה זאת) את האיש קשר, אך תהיתי לגבי התשובות על השאלות במקרה הכללי.

4) אם מישהו יכול להמליץ על חלופות אחרות בתקציב של 25-30 אלף, מאוד אשמח - רכב חזק ומרווח יחסית (יידרש להתמודד עם עליות וירידות של חיפה, עם 2-3 אנשים לא קטנים :)). דרישה נוספת היא שיהיה מרווח יחסית (רצוי גדול יותר מסופר מיני), אמין ובעל עלויות תחזוקה סבירות. ממה שאני יודע על הדגם הספציפי הזה של קיה, הוא די עונה על הדרישות שלי ובכלל התגובות עליו הן טובות, אך בקושי יש את הדגם הזה ביד2 ממה שראיתי - ומה שכן יש, שימש או כמונית או ללימוד נהיגה.

 

תודה רבה מראש!

פורסם

אם אתה מצפה למינימום ביקורים במוסך לקנות רכב חברה דיזל שעשה יותר מ200K זה לא התשובה.

 

מה הנסועה השנתית הצפוייה? אם היא לא מאוד גבוהה(30 אלף ומעלה) לא הייתי מסתכל לכיוון של דיזל משומשת(ולו רק בגלל שזה לרוב רכבים שעבדו ועבדו קשה כמו מוניות\רכבי חברה שלרוב בתפקיד שטח לא קל או רכבי לימוד נהיגה),הסיכויים שתיפול במקרה הנ"ל על רכב במצב טוב במיוחד שהוא מגיע ממגרש נמוך והייתי נמנע.

 

נסה לחפש סופר מיני שמורה בת כמה שנים(כמו פונטו איוו או גטס ממודל מתקדם החברה פה אולי ימצאו עוד רעיונות).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...