Jump to content

bobdark

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bobdark

  1. תודה רבה, כך אעשה
  2. שלום רב! קראתי כאן הרבה מאוד שרשורים ואשמח לקבל חוות דעת על האם שווה לבדוק את הכיוון של המודעה הבאה ושל דומותויה, או להתרחק מראש: קיה ריו EX CRDI ידני דיזל 1.5 מ2011, 220,000 ק"מ, יד 1 מבעלות חברה, ב29,900. המודעה פורסמה על ידי אליאב סוכנויות רכב. 1)האם יש טעם בכלל לנסות לחקור את מצב הרכב או לא, בפרט משום שרכב נמכר על ידי סוכנות? 2)ממה שקראתי כאן על הקילומטראז', הבנתי שתיאורטית הרכב יכול להיות בסדר, בהנחה שרוב הזמן הוא עשה נסיעות בין-עירוניות. האם יש סיכוי סביר שמקרה כזה (ומקרים דומים אחרים) הרכב היה רוב הזמן בבעלות של נהג אחד? 3) מחיר הרכב גבוה בכ 1k ש"ח מהמחירון - זה הגיוני? בכמה אפשר אולי להוריד את המחיר במצב כזה? חלק ממה ששאלתי אני יכול כמובן לשאול (ואעשה זאת) את האיש קשר, אך תהיתי לגבי התשובות על השאלות במקרה הכללי. 4) אם מישהו יכול להמליץ על חלופות אחרות בתקציב של 25-30 אלף, מאוד אשמח - רכב חזק ומרווח יחסית (יידרש להתמודד עם עליות וירידות של חיפה, עם 2-3 אנשים לא קטנים ). דרישה נוספת היא שיהיה מרווח יחסית (רצוי גדול יותר מסופר מיני), אמין ובעל עלויות תחזוקה סבירות. ממה שאני יודע על הדגם הספציפי הזה של קיה, הוא די עונה על הדרישות שלי ובכלל התגובות עליו הן טובות, אך בקושי יש את הדגם הזה ביד2 ממה שראיתי - ומה שכן יש, שימש או כמונית או ללימוד נהיגה. תודה רבה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...