Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את הדגם הזה במתנה לפני כמה חודשים, אבל רק עכשיו יצא לי לצלם אותו.

דגם מאוד יפה של חברת LIEBHERR תוצרת גרמניה אם לא טועה.

20160612_104031.jpg

20160612_104108.jpg

20160612_104141.jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

דגם מקסים מפורט ומדויק מאוד, LIEBHERR בדרך כלל משווקים דגמים בלי מיתוג ספציפי אז מיוחד לראות דגם כזה ועוד של הארץ. תתחדש!

פורסם

תודה אכן כן.

רציתי לרכוש דגם נוסף של משאית של החברה הזאת אבל יחסית הם יקרים.

אז במקום, רכשתי לפני שבועים דגם משאית של חברת EMEK של MAN 1:25 בקרוב אעלה גם אותו.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
רכשתי לפני שבועים דגם משאית של חברת EMEK של MAN 1:25 בקרוב אעלה גם אותו.

 

תעלה תעלה :-), למרות שאני מתמקד בעיקר בעולם ה-WRC דגמים של משאיות וכלים כבדים תמיד משכו לי את העין, אולי זה קשור לזה שבתור ילד הייתי משחק עם צעצועים של "קטרפילר" לך תדע...

פורסם

אעלה יותר מאוחר. :-)

לאחרונה התחלתי לאהוב משאיות אז התחלתי גם אותם לאסוף.

יש לי משאית גם של bruder בדיוק כזאת משאית בטון בחדר שגם מאוד אוהב.

 

http://www.papiton.de/Bilder/Detail/bruder-3654-mercedes-benz-arocs-betonmisch-lkw-116-02.jpg

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יש לי משאית גם של bruder בדיוק כזאת משאית בטון בחדר שגם מאוד אוהב.

 

http://www.papiton.de/Bilder/Detail/bruder-3654-mercedes-benz-arocs-betonmisch-lkw-116-02.jpg

 

אני לא כזה מבין גדול בחברות של דגמים. אך הדגמים של BRUDER , למרות שמיוצרים כצעצועים לילדים, פשוט מדהימים.

קניתי לאחיין שלי כבר 4 דגמים שונים (לי יש רק בנות) ואני כל פעם משחק איתו ומרגיש כאילו קניתי אותם לעצמי.

פשוט יפים.

פורסם

נכון מסכים לחלוטין.

אני גם אוהב מאוד את הדגמים של bruder למרות שיש לי רק אחת לבנתיים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

דגמים עם כיתוב בעברית שובים אותי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מדהים

גם לי יש את אותה המשאית של רדימיקס היא מדהימה ואני מת עליה

היא תוצרת שוקו שהיא חברה שבסיסה בגרמניה אך היצור הוא בסין

 

גם אני רכשתי לאחיין שלי את המשאית בטון של

bruder הזו והיא נשארה אצלי יחד עם כמה מהאחיות שלה וחושב להביא גם CAT ועוד צעצועים שלהם חבל שאין מבחר גדול ומענין בארץ



מה שמרשים אותי שהם בקנה מידה 1:16 ועם רישיון

בברכה , איציק

אוסף כלי רכב מיניאטוריים 1:18

פורסם

אכן כן

ראיתי בקטלוג של bruder יש דגמים די יפים בחו"ל של המשאיות והדברים שלהם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

הbruder גם משאית של מרצדס וגם משאית בטון אבל הקנה מידה לא זהה.

כי bruder הקנה מידה שלהם די גדול יחסית לדגם של liebherr

אבל בקרוב אעשה סט צילום של 2 הדגמים יחדיו.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...