Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם.

הבאתי מארה"ב הארלי סופטייל שנת 86.

הבלם האחורי אינו מקורי ושייך ליצרן שנקרא gma engineering.

במקום ניפל נורמלי לניקוז אויר כמו שיש בתמונה של היצרן הבלם הגיע עם התקן סופר מוזר שנראה כמו ברז (תמונה מהקליפר מצורפת).

מאוד קשה לנקז אויר וגם אי אפשר לדחוף לו מזרק וצינורית.

יש שם הברגה אינצ'ית בקוטר 9.5 מ"מ לניפל הזה.

אני לא מצליח למצוא ניפל מתאים. מישהו יודע איפה אפשרי להשיג ניפל מיוחד כמו שצריך להיות במקור (תמונה של המקור מצורפת)?

0000-GMA-Engineering-Front-2--Piston-Brake-Caliper-Clear-Anodized.jpg

20160608_122304.jpg

אופנוען

פורסם

אתה צריך להכנס לחנות אספקה טכנית ולחפש שם סביר שיש. אלו דברים די מקובלים וזמינים.

שלמה דן גדרון

פורסם

לפי מה שנראה עשו שם קומבינה. איפה שנכנס הצינור בלם אצלך היה צריך להיות הניפל ניקוז הרגיל, ואיפה שה"ברז" הזה שאתה מתכוון אמור להיות הצינור ברקס.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

מוריס, תשווה לתמונה של החלק מהיצרן ותראה שהכל מחובר בחיבורים הנכונים.

זה פשוט הברז הזה שהוא לא לעניין לצורך ניקוז אויר.

 

הייתי בדיסקל, בהמדביק ובעוד כמה עסקים בסביבת שונצינו-טברסקי-תושיה-יצחק שדה וכו', בינתיים לא מצאתי.

אופנוען

פורסם

מה שאתה קורא לו ברז נראה לי כמו סופית של צינור ברקס שבורג עם חור נכנס דרכו לקליפר.

לדעתי קומבינה, סגרו כי לא היה/נהרס הבורג ניקוז

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

לדעתי עדיף לחזור למקור מבחינה בטיחותית וגם ויזואלית (גם הצמיג האחורי מלא סדקים) .נראה לי שניסרו את חיבור הבנג'ו ששימש להזנה וסתמו את החור. בתמונה המצורפת להמחשה רואים חיבור עם יציאת הברגה לניפל חיבור לצינור גמיש (במקרה זה הכיוון שונה ב - 90 מעלות ).

מחירו 12 דולר באר"הב . מצרף קישור של חנות לנושא הנ"ל .

בברכה אריק בנג'ו.jpg http://www.jpcycles.com/harley-softail-brakes?Nao=0

×
×
  • תוכן חדש...