Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי צהריים טובים ,

ככה -קניתי לא מזמן טויטר כזה פשוט לרכב ב20 שח לחיבור מקבילי עם הרמקולים הקידמיים עכשיו כידוע לכם הטויטרים אמורים להיות בעלי 0 התנגדות -מה שלא קיים בטויטרים הספציפיים שלי.

נאמר לי שכניראה אין לי קבל מובנה בהם שעושה זאת.

בכל מקרה, הטויטרים גם ככה נישמעים כטויטרים [מעבירים רק טרבל ].

אבל-הבעיה שלי כרגע :שבחיבור מקבילי שלהם[כל אחד מהם בעל התנגדות של 6 אום] עם הרמקולים הקדמיים [כל אחד מהם 4 אום] קיבלתי בכל צד 2.5 אום בערך, והם מחוברים לHU שעובד ב4 אום לכל יציאה לרמקול. ככה שאני בכל מקרה צריך ?..[ ופה אתם תעזרו לי].

1.להוסיף נגד של 2.5 אום? נכון?,אם כן אז צריך נגד מסויים [דגם]?

2. להוסיף קבל? ,איך אני יודע מה צריך להיות ערכו לצורך כך?

3.אחר?

 

תודה מראש לעוזרים,

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אם הטוויטר עובד כתור טוויטר.

אין שום בעיה עם המצב הנתון.

(לטוויטר לא אמורה להיות התנגדות של -0- יש לו התנגדות כמו לכל אלמנט אחר.. רציתי לקבל אינדקציה האם ישנו קבל בפנים שיוצר נתק - ואז לא תוכל לקבל התנגדות .. אין ליחס לזה חשיבות להתנגדות שאמורה לבוא מהטוויטר)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ומה לגבי העניין שהחיבור במקביל של טויטר ורמקול בדלת אצלי שינה את ההתנגדות ל 2.5 אוהם שבכללי אל יחידת הHU אמורים להתחבר ל4 היציאות שמע התנגדויות של 4 אוהם ליציאה?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הפאנל שלך לא תוכנן לעבוד בהתנגדות מסויימת.

התנגדות היא התנגדות DC, ההגברה של הפאנל שלך מוציאה AC.. היא בנוייה לעכבה בכלל ..

אם תמדוד את הפאנל במצב עבודה .. AC IMPEDANCE תגלה שהוא גם יורד נמוך יותר.

אין שום בעיה עם חיבור הטוויטר במקביל לאלמנט שלך. זה לא נחשב לעומס שאינו יכול לעמוד בו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בדיוק היום גם חשבתי על הענין הזה, גם אצלי הטוויטרים מחוברים ככה וגם אצל עוד הרבה אנשים שאני מכיר, זה לא גורם לשום נזק לפי מה שאתה אומר

פורסם

מה זאת אומרת לפי מה שאני אומר ?

אם אצלך זה מחובר ככה, ואין לך נזק.

ואצל הרבה אנשים זה מחובר ככה, ואין להם נזק ..

כניראה אתם טוענים שזה לא יוצר נזק ... לא אני :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...