Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תפסיק לכתוב שטויות.

 

תתבע!

עאלק...

 

כל אחד שראה איזו דרמה משפטית בחיים כבר ממליץ לתבוע, על עגמימות נפש ונזקים נפשיים עתידיים:roll:

 

עזוב טוקבקים, בא נעבור לחיים האמיתיים, בא נתערב שאם יש לו הקלטת שיחות, אני מוציא מהם 3000 ש"ח בבית משפט?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פותח השרשור, יש לך הקלטות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

בוא נראה אם זה בראש של סמירו בכלל, ואם כן, בוא נראה את התגובה של סובארו בפרט.

 

אם הוא פונה בצורה תרבותית ולא מתלהמת , אני מתערב איתך על צהריים

 

מתאים?

 

עזוב טוקבקים, בא נעבור לחיים האמיתיים, בא נתערב שאם יש לו הקלטת שיחות, אני מוציא מהם 3000 ש"ח בבית משפט?

 

יאללה.

 

:-(:-(:-(:-(:-(

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עזוב טוקבקים, בא נעבור לחיים האמיתיים, בא נתערב שאם יש לו הקלטת שיחות, אני מוציא מהם 3000 ש"ח בבית משפט?

 

אולי 3,000 ש"ח הנחה... ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אין בעיה להעלות אחת כזו, אבל המחיר יהיה כ 350K. ועניין התחזוקה הוא תעלומה (שירות, אחריות, ביטוח).

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אין בעיה להעלות אחת כזו, אבל המחיר יהיה כ 350K. ועניין התחזוקה הוא תעלומה (שירות, אחריות, ביטוח).

 

ומה הקטע של דלק בכל הסיפור ? הם הרי מביאים כבר כמעט את כל הגרסאות של ה-BMW ‚ יש להם קלף מאוד חזק עם הרכב המאוד מרשים הזה ‚ אז מה הקאצ ?

:fadein:
פורסם

אגף ב.מ.וו מתנהג בצורה אחת ואגף מזדה/ פורד מתנהל אחרת לגמרי.

 

RS יהיה פה יומייןם אחרי שדלק יתחירו להביא מזדה ספיד...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אם היו מביאים את הדור הראשון, היינו נהנים היום מהוט האצ' נהדרת, עם אמינות מעולה ובמחיר סביר.

הרי אצלי ב3 דור ראשון החחסרון הראשון, הברור והמובהק ששמים לב אליו כשמחפשים הנאה מנהיגה זה שילוב גיר+מנוע שפשוט הופך את החוויה לפחותה בהרבה. גרוע מכך, אפשר למצות אותה די מהר וזו הבעיה. אמנם, זה משתפר מעט עם מנועי ה-2.0 ליטר, אבל עדיין זה לא זה. עבורי הקפיצה מ-1.6 ל-2.0 ליטר לא הרגישה כשדרוג משמעותי, דהיינו כזה שבחיפוש הרכב הבא יהיה 2.0 ליטר. מה שהכי חסר זה גיר ידני וכוח. הרבה כוח.

היום אני כועס עליהם שדאז לא השכילו להביא את ה-MPS דור ראשון. עכשיו קשה לי לחפש יד שנייה. אני חצי שנה בלוחות ולא מוצא שדרוג טבעי [מבחינת הנאה מנהיגה].

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
:-(:-(:-(:-(:-(

 

גם אתה, גם אתה.

אותך אני בכבוד מזמין לצהריים בכל מקרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם היו מביאים את הדור הראשון, היינו נהנים היום מהוט האצ' נהדרת, עם אמינות מעולה ובמחיר סביר.

הרי אצלי ב3 דור ראשון החחסרון הראשון, הברור והמובהק ששמים לב אליו כשמחפשים הנאה מנהיגה זה שילוב גיר+מנוע שפשוט הופך את החוויה לפחותה בהרבה. גרוע מכך, אפשר למצות אותה די מהר וזו הבעיה. אמנם, זה משתפר מעט עם מנועי ה-2.0 ליטר, אבל עדיין זה לא זה. עבורי הקפיצה מ-1.6 ל-2.0 ליטר לא הרגישה כשדרוג משמעותי, דהיינו כזה שבחיפוש הרכב הבא יהיה 2.0 ליטר. מה שהכי חסר זה גיר ידני וכוח. הרבה כוח.

היום אני כועס עליהם שדאז לא השכילו להביא את ה-MPS דור ראשון. עכשיו קשה לי לחפש יד שנייה. אני חצי שנה בלוחות ולא מוצא שדרוג טבעי [מבחינת הנאה מנהיגה].

 

פוקוס MK3 אקובוסט ידנית?

 

 

פורסם

הצחקת אותי.

הכל רק "טרנד" [125 כ"ס] כבר חודשים בלוחות. אני מניח שמראש לא נמכרו הרבה כאלו.

היא גם תהיה חדשה מדי [2012 ומעלה] ובמאזדה דור 1 נגמר ב09.

אבל בוא לא נסטה מנושא השרשור, למרות שזה די הסתיים לו. סמירו החליט שהוא לא מתאמץ יותר בשביל האסתי, אז אין מה לחכות לעדכון :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...