Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

אני מעוניין לרכוש רכב ואני מתלבט בין ניסן טקנה 2006 לבין פורד פוקוס 2006?

מה יותר כדאי מבחינת המכלול? אם תוכלו לפרט לי מדוע הניסן או הפורד משתלמים יותר אודה לכם מאוד.

תודה וחג שמח

פורסם

טקנה זאת רמת אבזור גבוהה של אלמרה.

רכבים שונים.

פוקוס יותר מרווח, נוח, בטיחותי, בגאז' יותר גדול. אבל הרכב מרגיש קצת כבד/ חלש

אלמרה יותר זריזה וכנראה יותר אמינה, אבל צפופה מאחור וקשיחה בנסיעה - הנוסעים מאחור מרגישים חזק כל פס האטה.

צריכת דלק די דומה בשני הרכבים.

מצב הרכב הוא פרמטר חשוב ביותר כאשר מדובר ברכבים מהשנתון הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
טקנה זאת רמת אבזור גבוהה של אלמרה.

רכבים שונים.

פוקוס יותר מרווח, נוח, בטיחותי, בגאז' יותר גדול. אבל הרכב מרגיש קצת כבד/ חלש

אלמרה יותר זריזה וכנראה יותר אמינה, אבל צפופה מאחור וקשיחה בנסיעה - הנוסעים מאחור מרגישים חזק כל פס האטה.

צריכת דלק די דומה בשני הרכבים.

מצב הרכב הוא פרמטר חשוב ביותר כאשר מדובר ברכבים מהשנתון הזה.

"קצת כבד\חלש" זה מאוד סלחני להרגשה שאתה מרגיש מהרכב...

לא הייתי רוץ ואומר בבירור שהאלמרה אמינה יותר מהפורד מהניסיון שלי מהפורד בחיים לא ראיתי מהרכב איזשהי בעיה..

פורסם

מצטרף להמלצה על הפוקוס. מכונית טובה יותר. נוחה משמעותית וזולה יותר לתחזוקה. היא לא זריזה במיוחד וצריכת הדלק די דומה לאלמרה.

×
×
  • תוכן חדש...