Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ מאוד על דן הייתי שם שנה שעברה בקיץ , המלון הכי טוב באילת מבחינת רמת השירות והיחס לאורח אם לא דן אז רואיל ביץ . מה שכן הרדוס אכזבה .

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

m3forever

פורסם
רבעייה שניה - זה בין יערות הכרמל לבראשית.

לא השתכנתי באף אחד מהם (ביקרתי בשניהם) - הייתי בוחר בראשית בלי למצמץ.

סף הפלצנות גבוהה - אבל הנופים מהממים.

 

לפי התמונות דווקא נראה שליערות הכרמל יש נופים מאוד יפים, התמונות מטעות?

פורסם

הייתי בהרודס פאלס לפני חצי שנה (ועוד בחדרים משודרגים) וממש לא נפלתי, הדלתות של החדרים כל כך גרועות ששומעים הכל מבחוץ, וביקשנו לעבור לחדר יותר מרוחק. מעדיף את המלך שלמה.

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם

הבנתי שהרודס ויטאליס הכי מומלץ מכל הבחינות.. אך לצערי אין לי אפשרות לבחור איזה משלושתם אקבל וזה עניין של מזל. הקונספט הזה של ללא ילדים מתאים לי מאוד, בעיקר אחרי כמה נופשים במלונות עם..

פורסם

הייתי בחלקם והבחירה שלי:

דן אילת פשוט מצויין אוכל מעולה נקי וטוב.

רויאל ביץ כמו דן רק החדרים טיפה יותר מיושנים וקצת פחות אוכל אבל עדיין יותר ממספיק.

U קורל אוכל סבבה חדרים בכלל לא ברמה של השניים הקוד ים (ועוד שודרגנו באגף החדש), יחסית מלוכלך וציוד ישן.

הוזכר כאן גם מלכת שווא יותר טוב מאגמים וu קורל אבל לא ברמה של הדן.

 

כרמים מלון מדהים.

האגמים לא ברמה של השאר.

פורסם (נערך)

הסדר שאני מספק לך מבחינתי הוא הכי טוב אוכל, מתקנים וחדר.

 

1. הרודס שים לב יש 3 סוגים - עובדי מדינה מקבלים את הפאלאס לרוב, ויטאליס גם בסדר אבל בדוק באתר שלהם אם אתה מתחבר, פורום (בוטיק) פחות מומלץ הייתי עובר ישר למקום 2 ברשימה.

2. דן

3. רויאל ביץ ( הם טיפה יותר טובים מדן מבחינת האוכל)

 

שאר המלונות נחותים משמעותית, הייתי פעם במצב שלך והם נחטפים מהר.

אגב אם אתה יכול בדוק גם מלכת שבא.

 

עריכה - משום מה פספסתי את התגובות של עמוד 2.

 

כשאני אומר אוכל, אני מדבר על איכות האוכל, לאו דווקא על הכמות.

 

הרדוס פאלאס לא תרגיש את הילדים מהסיבה שהבריכה ומתקני המלון פחות טובים לילדים, ואם כן תפגוש המלון שקט מאוד (הרבה יותר מרוב המלונות בארץ ובעולם).

ג.נ לרוב קיבלתי חדרים בסוף המסדרון, היו משדרגים אותנו תמיד לסווויטות, של 2/3 חדרים, אם תנופש שם הרבה גם אתה תזכה לשדרוגים אבל עד אז... אז שקט זה דבר מאוד אינדיבידואלי.

עריכה אחרונה על ידי aka77

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ייעוץ דחוף (חייב להזמין בחצי שעה הקרובה) -

סופ"ש 2 לילות.

בראשית - סוף אוקטובר, או יערות הכרמל באמצע ספטמבר.

מה עדיף?

מה כוללת החבילה הבסיסית בכל אחד מהם?

אני מגיע עם החברה.

תודה רבה!

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

אני אהבתי את בראשית יותר. כל המלון מרגיש חדש יותר, החדרים היו לי גם קצת נעימים יותר, וכמובן שאין על הנוף של המדבר בשעות הזריחה.

 

אין לי מושג לגבי עלויות, אבל מנחש שפחות או יותר חדר + א. בוקר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא הייתי בשניהם אבל הבנתי שבראשית החדרים הטובים הם החדרים עם הבריכה הצמודה ויש כאלה ללא בריכה שים לב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...