Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 2.3 2004, בעיה בגיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

הרכב של חמי. מאזדה 6 2.3 פרימיום, שנת 2004, יד ראשונה, 290000...מטופל במוסך מורשה.

אתמול בערב הגיר החליק, טורים עלו ולא זז, אחרי כמה שניות נדלקה מנורת AT, ולא זז משלישי.

בדקנו שמן שהמנוע עובד - יבש. לא ראיתי סימני נזילה.

יש קולר לתיבה שאולי התערבב שם השמן?

בכל מקרה, נלקח לאחר כבוד על גרר למוסך מורשה, נאמר שם שהלך הגיר.

יש מכון מומלץ בצפון ששווה לקפוץ אליו?

יש עוד רעיונות לבדיקה או לפחות להציל את המצב?

 

תודה,

ליאור.

פורסם

עידכון - אמרו לו שההילוך הרביעי נשרף. לא ברור לי מה זה אומר.

רוצים על שיפוץ 8800 כולל עבודה ומעמ. גיר מפירוקיה - 6400 כולל עבודה ומעמ, בלי התחייבות על הגיר...

פורסם
גירומטיק בהסתדרות, טובים אך יקרים.

בנוסף הייתי ממליץ להדרים לצומת סגולה לספי, תרים אליו טלפון, הבנאדם תותח!

איפה יש את הטלפון שלו? איך קוראים למכון?

פורסם

טוב, עדכון מהיום.

חמי דיבר עם גירומטיק- אמרו לו שיפוץ גיר עולה 4500 לפני מעמ.

כבר רצה לגרור לשם, והגרריסט הציע לו מכון גירים בעראבה, לא יודע את השם, סגרו על 3500 כולל מעמ. היום האוטו יצא מהמוסך ובנתיים נראה תקין. בזמן שהאוטו היה בתיקון, גירומטיק התקשרו שוב והציעו 3800 לפני מעמ. היה מאוחר מידי, וחבל, כי הם נתנו אחריות חצי שנה בניגוד לכל השאר שנותנים רק שלושה חודשים.

×
×
  • תוכן חדש...