Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברה בקריאה ראשונה הצעת החוק כי יהיה אפשרי לשלול לנהג שנהג תחת השפעת אלכוהול\סמים

את הרכב לפרקי זמן (ארוכייייייים...).

 

אנשים בלי שטויות

זה בעסה ללכת ברגל

 

 

אה כן וגם נהג חדש שינהג ללא מלווה דינו כדין השיכור דלעיל.

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם
עברה בקריאה ראשונה הצעת החוק כי יהיה אפשרי לשלול לנהג שנהג תחת השפעת אלכוהול\סמים

את הרכב לפרקי זמן (ארוכייייייים...).

 

אנשים בלי שטויות

זה בעסה ללכת ברגל

 

 

אה כן וגם נהג חדש שינהג ללא מלווה דינו כדין השיכור דלעיל.

במקרה של נהיגה בשכרות גם להליכה לא תמיד מגיעים...

פורסם

בסוף נגיע למצב כמו באנגליה, אנשים כ"כ שיכורים כשהם הולכים הביתה, שהם מטיילים על הכביש בלי להסתכל ונדרסים ע"י נהגים לא שיכורים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לחזור ברגל זה מוצק שיזמין מונית

אבל לקחת את האוטו להרבה זמן ?

וזה מה שהם מתכוונים לעשות זה טיפשי וזה לא מוצדק

אני ממש לא בעד נהיגה בשיכרות וצריך לתת שלילה במקום אבל ממש לא להחרים את האוטו במיוחד אם הוא שייך לאחד ההורים שלך או לאחים שלך

זאת דעתי בכול זאת

 

מתן

פורסם

לנהוג במצב של שכרות זה לא צחוק! כי גם ככה יש מספיק סתומים אל הכבישים.

יש לי שאלה: מה עושים לי אם תופסים אותי בלי מלווה? כל פעם אומרים לי משהו אחר...

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
לנהוג במצב של שכרות זה לא צחוק! כי גם ככה יש מספיק סתומים אל הכבישים.

יש לי שאלה: מה עושים לי אם תופסים אותי בלי מלווה? כל פעם אומרים לי משהו אחר...

זה משתנה בהתאם להחלטת השופט.. :roll:

 

לחזור ברגל זה מוצק שיזמין מונית

אבל לקחת את האוטו להרבה זמן ?

וזה מה שהם מתכוונים לעשות זה טיפשי וזה לא מוצדק

אני ממש לא בעד נהיגה בשיכרות וצריך לתת שלילה במקום אבל ממש לא להחרים את האוטו במיוחד אם הוא שייך לאחד ההורים שלך או לאחים שלך

זאת דעתי בכול זאת

 

מתן

הבעיה שלאנשים לא אכפת שיש להם שלילה.. אז אין פלסטיק.. עדיין נוהגים..

מה הסיכוי ששוטר יעצור אותו לבדיקת רשיונות ? :roll:

אם זה נער בן 18 שיוצא עם חברים, ושותה ונוהג - אז שיסביר לאבא למה הוא צריך לנסוע לעבודה באוטובוס במהלך החודש הקרוב.

 

לדעתי ככה צריכה להיות השיטה - וזה רעיון טוב מאוד.

 

אני לא חושב שבןאדם שלא שתה כל הבילוי כדי לנהוג בפיכח הביתה, צריך למות כי למישהו אחר לא היה הכח רצון להגיד "לא תודה - אני נוהג".

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כן אני מסקים איתך ב-100% ואתה צודק.

אבל אם אני לא משת'קר וכל זה ואני רק נוסעה בערב עד החברה, ותופסים אותי בזמן תקופת המלווה, בלי מלווה. מה עושים לי?

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
כן אני מסקים איתך ב-100% ואתה צודק.

אבל אם אני לא משת'קר וכל זה ואני רק נוסעה בערב עד החברה, ותופסים אותי בזמן תקופת המלווה, בלי מלווה. מה עושים לי?

כמו שרשמתי לך למעלה.. זה כמו נסיעה ללא רשיון..

אם אני לא טועה, זה שלילה + זימון למשפט (שם אתה יכול לקבל משהו כמו שלילת רשיון לכמה שנים - ורק אח"כ תוכל לעשות תאוריה+טסט מחדש)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לדעתי האישית צריך לתת עונש חמור בכדי שילמדו לקח ושידעו שלא נוסעים בשיכרות ולא משנה מה יקרה.

אולי הקטע של החרמת הרכב לזמן ממושך זה מוגזם אבל בהחלט מדובר על עונש חמור, יכול להיות אבל שהוא ישתנה בגין כל מיני נסיבות.

בקיצר חבר'ה, אל תיסעו שאתם שיכורים.

נסיעה טובה ובטוחה לכולכם!!!

פורד סיירה-סוס עבודה של פורד

×
×
  • תוכן חדש...