Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב אז נתחיל שהייתי צריך לעשות טיפול לאיזה סיטרואן במוסך מורשה לצרכי טיפול במסגרת הביטוח (סיפור מסובך נעזוב את זה כרגע).

מצאתי שיש ממש ליד היכל נוקיה את מוסך ב.ג. מוסכים 2000 בע"מ והוא צמוד למוסך ההסדר.

היה קשה למצוא חוו"ד אבל בקריאה של הפורום פה מצאתי פוסטים בודדים

למשל אחד מהזמן האחרון http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?591766

והיה גם את זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423523

רק שזה מ 2012 .

 

התקשרתי שבועיים מראש לטיפול והזמנתי את המק"טים הדרושים לטיפול . ביום פקודה למחסנאי כבר היה מה שצריך לביצוע, כולל משאבה מיוחדת שהגיעה יום קודם. (הם טרם טיפלו בדגם הזה).

יש לי חשש כבד מאד מאנשי מקצוע שמגיעים למנוע שהם פעם ראשונה רואים באמת.

אז ככה: המוסך נמצא ברחוב צפוף וחד סיטרי תסעו בזהירות תצליחו להכנס. המוסך עצמו דומה לדירה תל אביבית שחולקה ל 8 תאים , כיאה לדירה צפופה ומלוכלכת, בקושי אפשר להכנס ולחנות בליפט עקב עומס רכבים בפנים ובחוץ.

את פני קיבל בחור בשם שבתאי (שאיתו גם היו לי שיחות מקדימות בטלפון) שעזר לי להחנות בפנים .

הסברתי לו מה צריך להחליף בטיפול ואיפה מחליפים.הכין לרכב טופס טיפול, שמו את "הסדין הלבן" על הכסא אמרו לי כמה בערך זה יעלה ונסעתי לשלום. שמתי את הרכב ב14:00 במוסך.

למחרת, על הבוקר, מתקשרת הפקידה לבשר בשמחה שהרכב מוכן. המחיר אכן היה המחיר ששבתאי שיערך.

הגעתי לקחת את הרכב.

ראיתי אותו חונה בחוץ שבתוכו דף ההוראות שהשארתי + מעטפה של המוסך (החשבונית+המלצות טיפולים עתידיים).

נכנסתי פנימה , הפקידה היתה עסוקה עם מישהו אחר אבל השנייה מסרה לי את המפתחות , הכל כבר שולם מראש אז יצאתי.

 

אז ככה: הסתכלתי בסלון בחשש . מחפש כתמי השמן אבל להפתעתי הסלון והקונסולה היו נקיים .

פתחתי מכסה מנוע: הכל היה נקי כמו שמסרתי . השמן במפלס הנכון. המים קצת מעל המקסימום אבל בגבול הסביר.

עשיתי סיבוב סביב הרכב. אין דפיקות - מפתיע בהתחשב בצפיפות במוסך.

על הגג מצאתי אום אלומיניום מונח. טוב: בכל פירוק יש כמה ברגים מיותרים . זה בטח של רכב אחר (הרגעתי את עצמי). אני לא מצאתי במבט חטוף הברגה חשופה.

נסעתי והקשבתי למנוע ולכביש (אולי האום בכל זאת שלי...) הרכב נוסע טוב עד כה.

 

סה"כ חוויה חיובית עם הרבה חששות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אוסיף גם שכל שארית של חומר שנשאר מהטיפול (לא תמיד נכנס בקבוק מלא וכו') : עטפו יפה ושמו בתא מטען.

וגם היתה להם בהזמנה של אחד החלקים טעות קטנה בחיוב: הראיתי להם והם מיד זיכו אותי בחשבון הסופי.

במיוחד לציין לטובה את המחסנאי שלהם שהולך בודק וחוזר אלי מה יש ומה חסר במלאי. שאפו. לכו תנסו לדבר עם המרלו"ג של לובינסקי בראשל"צ ותבינו שאין עם מי לדבר.

אז כמו שאמרתי : עד עכשיו חוויה טובה מאד אבל זו גם פעם ראשונה שלי שם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לא מבין ממה התרשמת כל כך, מזה שהשאירו לך אום על הרכב? או מזה שהוא לא חזר מטונף?

 

בכל מקרה הלכתי עכשיו לראות מה מצב הנזילה אחרי שהחליפו גומייה - נוזל. לדעתי אפילו יותר ממקודם.

 

בזבזתי 300₪ אבל למדתי לקח. למוסך הזה אני לא מתקרב יותר. לא מקצועיים ולא רצינים.

 

אני חושב שהגיע הזמן להוציא את הרכב מלובינסקי.

פורסם (נערך)

אני נכנסתי לשם בגלל אילוץ מקרה ביטוחי ועם טיפול פשוט . אני מסכים שבמקרה של תקלה צריך לחפש בעלי מקצוע. זה נכון שלא שופטים מוסך על יכולת החלפת פילטר מזגן ובטח לא על ביקור בודד. נתתי פה את ההתרשמות הקצרה שלי. כשמקבלים שירות טוב צריך לכתוב כמו גם בשירות רע.

אחרי הביקור ההוא הייתי צריך משהו מסובך ולשם כך פניתי למוסך צרפתי לא מורשה יבואן שעליו אני סומך.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...