Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז שהחלפתי את הHU המקורי ל5750 של פיונייר בזמן ההנעה המערכת נכבית

בדקתי איפה נפילת המתח

וגיליתי שזה ב ACC כשה5750 מחובר המתח בACC הוא 9V בזמן ההנעה הוא נופל ל7 והמערכת נופלת

כשהוא לא מחובר המתח שם 12V כנראה הוא נותן זרם מאוד נמוך

הACC אצלי מגיע ממחשב הרכב ולא מצאתי מקור ACC אחר

 

ניסיתי לשים קבל על ה ACC אבל זה פשוט גרם למחשב הדרך להיכבות

ניסיתי לשים RELAY שיתחבר ל ACC ול12V קבוע ופשוט ישלח מתח מ 12V קבוע לACC של המערכת בזמן שהמפתח נמצא ב ACC

גם כאן לא זכיתי להצלחה הRELAY לא הצליח לתפקד שוב כנראה בגלל הזרם הנמוך

 

יש למישהו רעיון?

פורסם (נערך)

יכול להיות שצריך מוצר כזה?

http://www.connects2.co.uk/Product/ProductItem/CTHUE-VX1

אני לא יודע אם זה מה שמתאים ואם הוא אכן מבצע את הפונקציה הנדרשת מבחינתך (כי בהוראות יש התייחסות גם להשהייה מסויימת).

גם לא יודע להגיד מה רמת האלקטרוניקה שם ואם ניתן לבצע את הרעיון באופן עצמאי (בגלל ענין ה-CANBUS).

 

ובנימה אחרת, אני לא בטוח כמה זה בריא לאלקטרוניקה ברדיו לעבור את העליות והמורדות במתח בזמן התנעה (וגם אפשר לבדוק אם ירידת המתח במצבר בזמן התנעה לא מכבה את הרדיו אם נניח הוא מחובר ישירות אליו).

 

ראה גם שרשורים אלו למשל (יש עוד בניסוחים דומים):

https://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?103057-Switched-live-for-aftermarket-stereo

 

https://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?190139-Real-12v-accessory-switched-live-found

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

תודה על הנושאים עלו משם כמה דברים לבדיקה בזמן הקרוב

 

אין ירידה ממשית במתח 12v הקבוע שמגיע למכשיר רק ב acc

פורסם

אני לא חושב שנתקלתי במכשיר שלא נכבה עם התנעת המנוע.

אני עם מתאם CAN BUS מלא על פיוניר 80prs ואכן גם הוא נכבה בהתנעה.

 

אני ממליץ לך לרכוש מתאם שמתאים לרכב שלך ולא להתעסק עם ממסרים וקבלים על פיקוד ה CAN BUS.

פורסם

המכשיר המקורי לא היה מתכבה

ידוע לי שזה דבר נפוץ

אבל ה5750 מצוייד במסך מתכוונן ולכן בזמן כל התנעה הוא נפתח נסגר ונפתח שוב סתם גורם לבלאי של המנוע

וגם לא נוח ניכנסת לאוטו הBT התחבר לפלאפון הפעלת מה שרצית בא להניעה והכל הלך

פורסם (נערך)

יש לי מצבר חדש יחסית

כבר אמרתי שבמתח קבוע של 12V אין ירידה ממשית לא מכאן מגיע הבעיה

הבעיה היא ש ACC נשלך ממחשב הרכב והוא כנראה מבין שהמפתח ב ACC דרך ה CAN

21-display-wenn-radio-an-3109026423081679223.JPG

 

יש לציין שהמערכת המקורית לא הייתה נכבית בזמן הנעה כי כנראה הזרם שהיא לוקחת מהACC הוא מאוד נמוך

הזרם שלוקח ה5750 מה ACC הוא כ 0.6A מה שגורם לירידה ל 9V במצב רגיל ובהתנעה יורד ל 7

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם

אולי מישהו שמבין יותר באלקטרוניקה יוכל לעזור, זה נשמע כמו משהו שקבל בגודל הנכון על הACC לפני הרדיו יפתור. לא נראה לי מסוכן לקנבס

פורסם

ניסיתי קבל של 1100 מיקרופאראד ודיודה על ה ACC אבל כשהמערכת מחוברת הקבל לא מספיק להטען והמערכת לא נידלקת המתח עומד על כ 6V

כשמנתקים את המערכת אז הקבל נטען תוך שניות ושוב מחברים את המערכת אז המערכת נדלקת ולא עושה ריסט בזמן ההתנעה!

 

כנראה שוב נצטרך לפרק חצי אותו להוריד את ההגה עם קריות האוויר ולפרק את ה CIM MODULE מההגה ולהתחבר שם לפינים שעל הלוח

מקווה שזה פשוט מעביר מתח 12V תלוי במצב המפתח ולא שוב שולח פקודות ל קאנבאס

5a52438s-960.jpg

הפין השני פה אמור להעביר מתח 12V כאשר המפתח מוכנס שזה לדעתי יותר טוב אפילו מACC רק המערכת תעבוד ללא שום מיכשור מיותר אחר

 

שוב הרכב צריך להגיע למצב כמו של הבחור פה רק שאצלי נצטרך גם לפרק את ההגה לחלקים

IMG_4683.jpg

פורסם

נתקלתי בסוגייה הזאת בהתקנת הטאבלט, בהונדה סיוויק 2005.

עברתי עם נורת ביקורת על הבית פיוזים, ומצאתי קו חשמל שלא נופל בהנעה.

פורסם

כמו שכבר אמרתי

אני צריך ACC ולא IGNITION עברתי על כל הפיזוים מתחת למכסה מנוע בתוך הרכב וגם בבאגאז' לא קיים שם ACC

ברכבי OPEL 2005 ומעלה כלל אין ACC 12V הכל שם עובר דרך הקאנבאס וצריך מתאמים מיוחדים

פורסם

יש לי פתרון שיכול להתאים.

מדובר במוצר שנקרא IGNI-BOX שנועד לספק מתח IGNITION/ACC לרכבים עם CANBUS. נועד במקור להתקנת דיבוריות, אבל יכול להתאים גם לצורך שלך. נשארו לי כמה יחידות.

 

תקרא כאן את המידע הטכני ותראה אם מתאים:

https://parrotcontact.parrot.com/website/user-guides/Divers/Igni-box_user-guide_UK.pdf

 

הדגם שיש לי הוא עם מחברי ISO אבל אפשר לחתוך את כל החוטים המיותרים ולהשאר רק עם מה שצריך.

בכניסה אתה מכניס לו מתח 12V קבוע (אדום) ומינוס (שחור)

ביציאה אתה מקבל ACC על החוט הכחול ו- 12V על האדום.

המיקרופרוססור בפנים מנתח את המתחים על הקו ולפי זה הוא יודע מתי הרכב מונע ונותן ACC.

 

החוט הכתום (הלופ שניתן לחיתוך) נועד לרכבים עם START AND STOP ומאריך את ההשהיה בכיבוי ל-5 דקות+, כדי שהמערכת לא תכבה בזמן עצירה ברמזור.

פורסם

לפי מה שהבנתי הוא מרגיש IGNITION אבל אני צריך ACC שבניגוד ל IGNITION הוא כמעט ולא צורך שום דבר ועד כמה הוא ירגיש ACC לא ידוע לי

+

לרכב מתחברת תאורת חוץ ששימושית מאוד בכל מיני ישיבות על האש וכו'

וגם כן יכולה לגרום לIGNI BOX להרגיש את שינויי המתח

פורסם

צודק. מה שתקבל זה IGNITION.

זה יעזור אם המטרה היא להדליק את הרדיו כשמדליקים את הרכב ולגרום לרדיו להסגר כשמכבים את הרכב.

 

אם אתה רוצה להפעיל את הרדיו במצב ACC (כשהמנוע כבוי) - זה לא יתאים.

פורסם (נערך)

נגמרה הסאגה

פירקתי את ההגה באתי לפתוח כבר את ה CIM MODULE ואז ניזכרתי במה שקראתי ובלינק של טם(תודה לך)

שיש 2 כבלים שחורים שלפחות 1 מהם הוא ACC

זכרתי שהיו אצלי 2 כבלים שחורים אבל ידעתי שהם היו של כרית האוויר בהגה

מסתבר שיש עוד 2 כבלים שחורים שהם ACC

חיברתי לשם קבל+דיודה והכל עובד מצויין

 

תודה לכולכם

עריכה אחרונה על ידי vic1234
×
×
  • תוכן חדש...