Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר במקום הררי בו אין קליטה טובה של FM.

 

עד היום היה ברכבי HU של LG שקלט FM באופן סביר (נאמר 6 מתוך 10).

לאחרונה בדקתי 3 חלופות שאמורות להיות איכותויות יותר:

 

1. Clarion VB476

2. Alpine CDA105

3. Sony MEX-XB100BT

 

הופתעתי לגלות שמבין שלושת המכשירים רק האלפיין הצליח לקלוט (7 מתוך 10), בעוד הסוני והקלריון בקושי קלטו (1 מתוך 10). יש לציין שהסוני מצהיר על איכות מקלט מעולה:

M

Tuning range and step:87.5–108.0, 50kHz

Usable sensitivity: 8 dBf

Signal-to-noise ratio: 73 dBSeparation: 50 dB at 1 kHz

Frequency response: 20 – 15,000 Hz

 

מה ההסבר להבדלים בקליטה של המכשירים השונים?

פורסם (נערך)

למכשירי אלפיין יש איכות קליטה גבוה ב - FM. עכשיו התקנתי מכשיר אלפיין 117E

ובנסיעה לאילת (עושה אותה שנים) הבחנתי שאיכות הקליטה גם בערבה השתפרה לעומת

הפיוניר שהיה לי קודם. גם מניסיון עבר אני יודע שאלפיין לרוב היה עדיף בקליטת רדיו. (והיו לי הרבה מותגים, גם יקרים)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...