אני גר במקום הררי בו אין קליטה טובה של FM.
עד היום היה ברכבי HU של LG שקלט FM באופן סביר (נאמר 6 מתוך 10).
לאחרונה בדקתי 3 חלופות שאמורות להיות איכותויות יותר:
1. Clarion VB476
2. Alpine CDA105
3. Sony MEX-XB100BT
הופתעתי לגלות שמבין שלושת המכשירים רק האלפיין הצליח לקלוט (7 מתוך 10), בעוד הסוני והקלריון בקושי קלטו (1 מתוך 10). יש לציין שהסוני מצהיר על איכות מקלט מעולה:
M
Tuning range and step:87.5–108.0, 50kHz
Usable sensitivity: 8 dBf
Signal-to-noise ratio: 73 dBSeparation: 50 dB at 1 kHz
Frequency response: 20 – 15,000 Hz
מה ההסבר להבדלים בקליטה של המכשירים השונים?