Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לספר לי על הבדלים בין השניים מבחינת סחירות ואמינות?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מצאתי מבחן השוואה, אבל הוא לא עונה על השאלה ששאלתי - סחירות ואמינות של מיצובישי מול ניסאן, שניהם יפנים

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

סחירות, זהו הפרמטר שקשה לקבוע. אין לדעת היום מה תהייה הסחירות של רכב שאתה קונה ברגע שתרצה למכור, בעוד, נניח 3-4 שנים.

פורסם (נערך)
על איזה שנים אתה מדבר? כי כיום למשל הם שייכים לאותה קטגוריה.

 

על הדגמים הנוכחיים, והם ממש לא באותה קטגוריה.

האקס טרייל מתמודד מול הסנטה פה והסורנטו ואילו האאוטלנדר מתחרה בגיפונים כמו CX5, קשקאי, טוסון וכו'.

 

העובדה שעל אותו מרכב הצליחו לדחוף שורה שלישית באאוטלנדר לא מעלה אותו בקטגוריה אלה נותנת לו עדיפות מסויימת בקטגוריה אליה הוא שייך.

 

גם ההשואה בין מנוע דיזל למנוע בנזין לא ממש הוגנת, לאאוטלנדר יש גם גרסת דיזל אז אם כבר עושים השוואה מדוע הכתב לא השווה מולה את האקס טרייל?

 

נראה כמו כתבה מוזמנת וממומנת מטעם ניסן לטעמי.

 

גילוי נאות:

יש ברשותי אאוטלנדר 2011 והזמנתי לאחרונה את האאוטלנדר החדשה 2016.

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
פורסם

האאוטלנדר דווקא גדל מעט בדור הנוכחי, והניסאן קטן קצת, ככה שהיום שניהם נמצאים בערך בקצה העליון של קטגוריית הג'יפונים. האאוטלנדר אפילו קצת יותר ארוך מהאקסטרייל.

איך הם אחד מול השני אני לא יודע, לא נהגתי בניסאן.

 

לגבי אמינות וסחירות. אי אפשר לדעת. האאוטלנדר כנראה ישמור על ערכו טוב, כמו שעושה הדגם הנוכחי, וכנראה גם האמינות תהיה סבבה. האקסטרייל מאידך, אי אפשר לדעת בכלל כי מדובר בדגם חדש לחלוטין שמשנה לגמרי את התפיסה של הדור הקודם. אם נשווה אותו לקשקאי+2, שזה בתכלס מי שהוא מחליף, כנראה ששמירת הערך והאמינות שלו לא תיפול מזו של האאוטלנדר. האם היא תהיה טובה יותר? אין לדעת, וגם אם מי מהם יהיה "יותר טוב", זה כנראה יהיה בפער מזערי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
האקס טרייל מתמודד מול הסנטה פה והסורנטו ואילו האאוטלנדר מתחרה בגיפונים כמו CX5, קשקאי, טוסון וכו'.

 

העובדה שעל אותו מרכב הצליחו לדחוף שורה שלישית באאוטלנדר לא מעלה אותו בקטגוריה אלה נותנת לו עדיפות מסויימת בקטגוריה אליה הוא שייך

 

לרגע חשבתי שאתה הוזה, אבל אז קראתי את הגילוי הנאות בסוף והבנתי שפשוט התבלבלת. הרשה לי לתקן אותך:

 

"האאוטלנדר מתמודד מול הסנטה פה והסורנטו, ואילו האקס טרייל מתחרה בגיפונים כמו CX5, טוסון וכו'.



 

העובדה שעל אותו מרכב הצליחו לדחוף שורה שלישית באקס טרייל לא מעלה אותו בקטגוריה אלא נותנת לו עדיפות מסויימת בקטגוריה אליה הוא שייך".

 

(2 המושבים הנוספים של האקס טרייל מתאימים אולי לחתולים, באאוטלנדר הם מתאימים גם למבוגרים בגובה 1.80)

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

FRV, לא צריך לשייך לאף אוטו מעלות שאין לו. גם האאוטלנדר וגם האקסטרייל לא מיועדים להסעת אנשים מאחור ואף אחד מהם לא מתמודד מול הסנטה-פה/סורנטו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לרגע חשבתי שאתה הוזה, אבל אז קראתי את הגילוי הנאות בסוף והבנתי שפשוט התבלבלת. הרשה לי לתקן אותך:

 

"האאוטלנדר מתמודד מול הסנטה פה והסורנטו, ואילו האקס טרייל מתחרה בגיפונים כמו CX5, טוסון וכו'.



 

העובדה שעל אותו מרכב הצליחו לדחוף שורה שלישית באקס טרייל לא מעלה אותו בקטגוריה אלא נותנת לו עדיפות מסויימת בקטגוריה אליה הוא שייך".

 

(2 המושבים הנוספים של האקס טרייל מתאימים אולי לחתולים, באאוטלנדר הם מתאימים גם למבוגרים בגובה 1.80)

 

לא נכון ולא נכון.

האאוטלנדר והאקס טרייל מתחרים אחד בשני והם יותר קטנים מסורנטו וסנטה פה.

האקס טרייל יכול להיות משתלם אם אתה נוסע הרבה בשנה, אז רכב דיזל עשוי להתאים לך (הוא זול בהרבה מהאאוטלנדר דיזל).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אגב ישבת בשורה השלישית באאוטלנדר? אני לא 1.80 ולא היה לי נוח בכלל.

 

אני לא מטר שמונים אלא קצת פחות. היה לי נוח לגמרי. הזזתי טיפה את השורה האמצעית, היה לי מרווח סביר לרגליים ולראש. אולי אתה פשוט לא שיחקת בשורה האמצעית?

 

לגבי מה שכתבתי על מטר שמונים, כשבדקתי את הרכב בסוכנות היה איתי עוד אחד, בגובה מטר שמונים, והוא זה שישב בשורה השלישית ואמר שזה מדהים. בגלל שהזזתי את השורה האמצעית, חשבתי שעכשיו לא יהיה מרווח מספיק ליושבים באמצע, אבל לא - הוא ישב באמצע ואמר שזה סבבה לגמרי....

 

מאידך, בניסן אקס טרייל כולם מדווחים על מושבי השורה השלישית כקטנים במיוחד אפילו לילדים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אני לא חושב שאפשר לחזות מראש מה יהיה הביקוש עוד כמה שנים, בטח לא בצורה מדויקת. כרגע אני שם לב שהמון אנשים הולכים על האאוטלנדר, כלומר תהיה הרבה תחרות ליד שנייה.

פורסם

FRV צודק

גם אני בדקתי את הXTRAIL והOUTLANDER

המסקנה ברורה, ניסן עם השורה השלישית לא מתקרבת לנוחות ישיבה כמו באאוטלאנדר.

אני די גבוה, 1.96

פשוט לא הצלחתי להתמקם בשורה השלישית בניסן.

חד משמעית לאאוטלאנדר יש הרבה יותר מקום, שלא נדבר על השורה השניה, כשאני יכול לשבת מאחורי הכיסא של הנהג שמכובן עבורי, ולא לגעת עם הרגלים בגב של הכיסא הקדמי.

גם לא אהבתי את הפנים של הניסן בגימור עור בז'.

גם ריצפה, גם כל הפלסטיקה, ועוד כל מיני דברים, (הגה, ידית ת.ההילוכים...) כולם בצבע בז'.

כשזה חדש באולם התצוגה אולי זה נראה מגניב, בפועל יספיק שבוע שהכל יהפוך לשחור מלוכלך.

לא פרקטי בשיט.

במיצובישי עשו שילוב של חומרים וצבע בז' עם פלסטיקה שחורה (דגם פרימיום) לדעתי הרבה יותר פרקטי שימושי ולטעמי יותר יפה (יותר קונטרסט).

לכן הזמנתי אותו בגירסת הפרימיום עם פנים בז'.

כמו כן לא אהבתי את השירות של ניסן, ממש תת רמה. אבל זה כבר סיפור אחר.

ממתין שיבשרו לי מתי לבוא לקחת (צפי ל20-25 לינואר)

בהצלחה.

פורסם

חוץ מזה, ניסן בגירסת פרימיום עולה 200K. אאוטלנדר בגירסת פרימיום עולה לי במבצע חבר 170K. הפרש גדול במחיר, ולא מוצדק בכלל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...