Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבהוב אורות


orelar
שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מספר דיונים בנושא.

אישית אני נגד. בעיקר אם המערכת החשמלית אינה במיטבה.

 

אני מקווה אגב שאת בדיקת הבהוב האורות אתה מבצע כשהסל"ד מעל לסרק וסביב 1200-1500 לפחות (אלטרנטור לרוב לא מפיק הספק מירבי בסרק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בסל"ד גבוה יותר מ2000 הווליום של הבאס צריך להיות גבוה יותר ע"מ שיהבהב. רוב ההבהובים קורים בעצירה אחרי נסיעה כמו רמזור אדום. כמה אמפרז צורך הרכב ללא המערכת ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הטעינה תקינה אז הבעיה העיקרית היא מהירות הפריקה של המצבר שלך, הוא לא מספיק לפרוק את המטען החשמלי מהר מספיק בכדי לתת את הדרישה בזמן למגבר ולסאב וופר ובו זמנית לאורות הדרך ואז יש לך נפילת מתח על אורות הדרך מסיבות שאסביר מטה עוד מעט.

 

קבל פריקה ליד המצבר הראשי יכול לעזור במצב כזה אבל הוא יעזור לזמן רגעי בלבד ולא למכת באס מתמשכת שם הוא גם יתרוקן ויהפוך לטפיל עוד יותר גדול על מערכת החשמל.

 

הדבר הראשון שהייתי עושה זה לנסות ליצור מסלול זרם גדול יותר בסביבה המיידית של תא המנוע - דהיינו שדרוג שלושת הגדולים.

 

מיד אחרי זה עושה שוב בדיקת עומס.

 

אם זה לא פותר את הבעיה אז כבר צריך לשקול מעבר למצבר פריקה עמוקה.

 

 

מה שקורה אצלך בפועל זה שמסלול הזרם למערכת הסטריאו כנראה מאפשר ליותר מעבר זרם מאשר מהאלטרנטור והמצבר לצרכנים האחרים ברכב ואז ברגע של דרישה הסאב וופר אמנם מנגן אבל האורות נחלשים כי הזרם החשמלי במערכת זורם קודם כל למערכת סטריאו ורק אח"כ מגיע על אורות הדרך.

 

לאחר שיפור מסלול המתח יתכן, במידה ואין לך מספיק מטען חשמלי כולל - שהסאבוופרים ינגנו חלש יותר בזמן שהאורות יהיו יציבים - אם זה המצב אתה באופן וודאי תיאלץ להגדיל אלטרנטור או לפחות את המצבר.

 

ושוב, קבל יתן לך פתרון למכות באס קצרות, רגעיות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשלים את כל שלושת הגדולים.

תעביר גם כבל עבה יותר למונובלוק.

 

מדוע נדרש שיפוץ אלטרנטור לפתע? מה בוצע בשיפוץ?

 

ראה גם השרשור הזה מתוך ה-FAQ:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?153175-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%91%D7%92%D7%9C%D7%9C-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%AA

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אמר שהיה מתח יתר ולא יציב. החליף ווסת מתח. הוא חיבר כבלים של הנעה לאלטרנטור ולמצבר ולגוף ולא היה הבדל. נקווה שהמצבר שהוא שם לא מיותר. זה סה"כ פרייווט בנזין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה מה הוא עשה בהתחלה.

עכשיו אחרי החלפת מצבר והחלפת וסת מתח, יש להשלים את העבודה עד הסוף.

חבל להשאיר פתח לקיומם של צווארי בקבוק.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי לעדכן הבעיה לא עברה לגמרי. החשמלאי האחרון התווכח איתי שלא צריך להחליף את הכבלים של המתח. שמתי לב שבבאס ממושך אין הבהוב באורות. אלא כל פעם שיש פיקים של באס. כאילו המעבר בין צריכה גבוה לרגילה עושה את כל הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר שבפיקים הדרישה של הסאב וופרים יותר גדולה ממה ששאר המערכת מציגה ומהירות הפריקה לעומת זאת לא גדולה מספיק.

 

תשלים את שדרוג שלושת הגדולים באזור תא המנוע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תם זה רק יחריף את הפרש הפוטנציאלים במצב הזה ועדיף קודם כל לתת לתא המנוע מסלול יותר טוב כי שם ככל הנראה נוצר מפל המתח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור - פשוט אם הוא יתחיל מלשפר את הכבלים של המגבר וידחה את תא המנוע לאחר כך הוא רק יצור הפרש גדול יותר - זה חייב להיעשות ביחד או לטפל קודם בתא המנוע ורק אחכ במגברים, למען האמת הייתי מטפל קודם בתא המנוע ואם זה פותר את הבעיה משאיר את זה ככה כי אז, כאשר אתה תעבה שוב את המגברים - אתה שוב מגיע יותר קרוב למצב של חוסר איזון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אז ככה... שידרגתי את 3 הגדולים :wink: ל כבל 0 גייג'

נקווה שיעזור צריך בשביל זה לילה. אנסה לעדכן. בנוסף ביררתי לגבי אלטרנטור חדש וחזק יותר (120 אמפר )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לי האמין שההגברה כזאת בסיסית יוצרת כאלו בעיות.

 

אני עם מצבר מקורי בוש 55 אמפר + אלטרנטור מקורי 140 אמפר.

מונו של גראונד זירו שמוצהר 2300 וואט ב1 אוהם, וסאב בעל התנגדות סופית של 0.7 אוהם.

סלסטרה FA 4 ערוצים אקטיבי על סט היי אנרג׳י XL.

 

הבהוב אחד לא ראיתי, מתח תמיד מעל 12 וולט גם במצבים הכי גרועים (מחכה לשדרוג מצבר ושלושת הגדולים)

 

התשתית בעייתית פה לדעתי. כמו שציינו כבר 400 פעם - תעשה את שלושת הגדולים. תחליף כבל מתח עבה יותר למונו ותנסה אפילו נקודת הארקה חדשה למגברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...