Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

החלפתי לבד שתי משאבות קלאטש' בפיאט אחת קידמית על הפדל והשנייה מאחור יושבת על הגיר.

למרות כל הניסיונות שלי אני לא מצליח לנקז אוויר מהמערכת.

בדקתי את המשאבה הקידמית והיא מייצרת לחץ שי חזק, משם עברתי למשאבה האחורית ובכל פעם מישהו לוחץ על הרגלית ואני משחרר את הניפל וסוגר כך במשך שמן רב ועדיין למרות שרואים שהמשאבה עובדת ומזיזה את המזלג

הרגלית נדחפת עד הסוף ןלא חוזרת

מה אני מפספס?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בעת ניקוז יתכן שיהיה צורך להרים את הדוושה ביד - לעתים אין בדוושה קפיץ מחזיר , ולכן - כאשר הערכת איננה מלאה בנוזל בלמים, קפיצי המצמד לא "ידחפו" את הפדל חזרה.

 

סדר הניקוז הוא:

1. ניפל סגור, "פימפום" בדוושה, וכאשר היא לחוצה - פתיחת הניפל. הנוזל יזרום החוצה.

2. סגירת הניפל, שחרור הדוושה (ואם יש צורך - הרמה ידנית).

 

חזרה על הנ"ל פעמים אחדות (שמור על המיכל מלא) עד שלא תיראנה בועות אויר .

אם הכל תקין, אין סיבה שלא יעבוד...

 

בהצלחה

עודד

פורסם

וניתן כיום גם לרכוש משאבות ואקום ידניות המקלות ומפשטות את התהליך ומאפשרות לבצע אותו ללא עזרה. ראה למשל כאן:

https://lulisml.wordpress.com/2011/12/16/26-453-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%9F-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%90%D7%A8%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%93-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
בעת ניקוז יתכן שיהיה צורך להרים את הדוושה ביד - לעתים אין בדוושה קפיץ מחזיר , ולכן - כאשר הערכת איננה מלאה בנוזל בלמים, קפיצי המצמד לא "ידחפו" את הפדל חזרה.

 

סדר הניקוז הוא:

1. ניפל סגור, "פימפום" בדוושה, וכאשר היא לחוצה - פתיחת הניפל. הנוזל יזרום החוצה.

2. סגירת הניפל, שחרור הדוושה (ואם יש צורך - הרמה ידנית).

 

חזרה על הנ"ל פעמים אחדות (שמור על המיכל מלא) עד שלא תיראנה בועות אויר .

אם הכל תקין, אין סיבה שלא יעבוד...

 

בהצלחה

 

הייתי רק מוסיף את המובן מאליו- והוא שיש לוודא שניפל הניקוז מופנה כלפי מעלה.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...