Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי רכב הונדה סיוויק שנת 1995. מכוניתי נפרצה ובמהלך הפריצה נשבר בסיס ההגה.

( היכן שנמצאים כול חוטי החשמל). מאחר שהאוטו לא הניע, גררתי את הרכב למוסך.

 

במוסך נאמר לי שמדובר בטיפול יקר מאוד ועלי לשלם לפחות 5000 ₪.

( אמרו שמדובר ברכב ישן, חלפים יקרים )

האם אין דרך לסדר את חוטי החשמל בצורה פרוביזורית כך שאוכל לתקן את התקלה

בזמני החופשי ובעלות מופחתת? ( המוסך בד"כ אמינים, אולם מדובר בטיפול מחוץ למחירון

ואני לקוח שבוי) האם לא ניתן לשים חלקי חילוף מרכב הונדה חדש יותר שהחלפים זולים יותר?

 

איך אני יכול להשיג מומחה הונדה שיוכל לבוא איתי למוסך ויתן חוות דעת נוספת?

 

הנה תמונות מהרכב: https://picasaweb.google.com/111312307759323144042/November42015

פורסם

קרה אותו הדבר לאימפרזה של זוגתי לא מזמן. כנראה ילדים שלא יודעים להתגבר על קודן, לכן רק שברו את הסוויץ' והקודן עצר אותם.

 

אם אין לך צ'יפ במפתח והסוויץ' "טיפש", אתה יכול לעשות מה שעשיתי אצלה, ופשוט לשים מתגים במקום סוויץ. כמובן לסדר את הפלסטיקה מסביב:

 

Stay Dirty

פורסם

חחחחח גדול!!!

 

איזה פיתרון מגניב, אהבתי!

 

אבל אתה לא מפחד שעכשיו כל אחד יכול להיכנס לאוטו להניע? או שעדיין צריך קודנית בשביל להניע?

פורסם
תודה :)

הקודנית מנתקת את הפלוס ל״סוויץ״ אז כן עדיין דרוש קוד כמובן.

תודה על התשובה המהירה והרעיון היפה. לי ברכב אין קודנית אלא מין אימובליזר שמכניסים לשקע

מין מפתח ואחרי מספר שניות אפשר להתניע. באיזה מקום מתקנים בצורה הזאת?

×
×
  • תוכן חדש...