שלום לכולם. יש לי מכונית הונדה שנת 99, שלט של bosch. אני לא מצליח לפתוח את הדלתות של הרכב עם השלט. הסוללות של השלטים ניראות תקינות ( האור של השלט דולק בלחיצה, מדובר באור חזק. בכול זאת אבדוק את עוצמת הסוללות). אני מפחד לפתוצ את דלתות הרכב עם המפתח כי אז תופעל אזעקה, אני לא יודע איך לכבות אותה ובנוסף לבעיות עם שלטי הרכב תהיה לי בעיה של מצבר מת. יש למישהו מושג מה סדר הפעולות הרצוי כדי שאוכל לפתור את הבעיה?