Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

כמו שרשמתי בכותרת

למישהו יש ניסיון עם הרכב ? c4 דיזל החדשה (יחסית) - שנת 2013

הגיר הרובוטי

 

תודה

פורסם

יש לי כזאת שנת 2012 (סוף 2012).

ואני מגיע איתה בבין עירוני ל23-24 ק"מ לליטר.

בעירוני לא בדקתי, במשולב של 60% בין עירוני ו40% עירוני יצא לי 20 ק"מ לליטר.

פורסם
יש לי כזאת שנת 2012 (סוף 2012).

ואני מגיע איתה בבין עירוני ל23-24 ק"מ לליטר.

בעירוני לא בדקתי, במשולב של 60% בין עירוני ו40% עירוני יצא לי 20 ק"מ לליטר.

 

 

מגניב - אז מומלץ ?

 

מה בנוגע לאמינות ?

יהיה לה שוק עוד שנה שנתיים ?

פורסם

אני ממליץ. לגבי אמינות אני לא יודע כי קניתי אותה בספטמבר עם 95,000 ק"מ ונסעתי רק 6,000 קילומטר עליה.

 

לצרפתיות אף פעם לא היה באמת שוק.

לפי דעתי זה הרבה רכב בקצת כסף.

פורסם

בשנים הראשונות של הדגם היו בעיות במצמד (רעידות ושילוב חלקי) ובלם היד האלקטרוני. הבעיות תוקנו ולמיטב ידיעתי, לא חזרו.

צריכת דלק- כמו שענו לך.

שוק- לדגם ה-eHDI יש שוק משלו. קשה להשיג אותם.

פורסם

חבר׳ה תודה לכם על התגובות.

ביום ראשון אני הולך לשלם על c4 דיזל אוקטובר 2013 66,000 ק״מ עם עוד שנה אחריות, ב 68,000₪ מליסינג.

wish me luck

פורסם

לי יש את ה2011 הדגם המפואר pk.

רגל כבדה מאוד נהיגה מהירה רכב עמוס תמיד מזגן כולל ים פקקים עושה 1/16.5

רכב מומלץ בחום במיוחד בדגם המאובזר pk.

פורסם (נערך)
יכול להיות שהרכב הזה יותר חסכוני מהרנו מגאן דיזל ?

 

הי לי רנו מגאן 2 דיזל ידני שנת 2007. עם מיכל מלא - עשיתי 1100 ק״מ בערך. רוב הנסיעות בין עירוניות (70\30) שזה יוצא בערך 1 ל 18.5

 

עם הג׳טה 2008 אוטומט שהלכה לעולמה לפני שבוע - עשיתי הרבה פחות לכיוון 1 ל 15.

 

technet - יש לך מושג אם הדגם שמוכרים חברות הליסינג הוא PK ? שאלתי אותם והם אמרו שכן אבל משום מה יש לי הרגשה שכשאגיע לשם אתבדה. אני בספק שהם יחזיקו את הדגם המשוכלל יותר דווקא בליסינג.

עריכה אחרונה על ידי gk01
×
×
  • תוכן חדש...