Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לאחרונה שמתי לב שצצה לי בעיה מוזרה בתיבת הילוכים (אוטומטית 6 הילוכים) בגולף שלי... ספציפית בהעברה בין הילוך שלישי לרביעי. מה שקורה בפועל, כאשר התיבה מעבירה הילוך משלישי לרביעי במקום שהסל״ד ירד הוא עולה (כאילו התיבה משתגעת) ורק אז ההילוך משתלב במעין מכה מורגשת בתא הנוסעים.

זה לא קורה כל הזמן אלא בזמנים מקריים... השאלה היא האם יכול להיות שזו בעיה במחשב של הגיר וללכת למוסך לבקש איפוס שלו יכול לפתור את הבעיה? או שזה יותר מסובך מזה...

 

תודה,

פורסם (נערך)

ברכבך מותקנת תיבה מסוג 09G שסובלת בשלב מסויים מבעיה בסולונואידים המותקנים בבלוק השסתומים (המוח) וברוב המקרים החלפה של הסולונואידים או שיפוץ הבלוק פותרת את הבעיה.

 

שום איפוס או החלפת שמן לא פותרת את הבעיה.

 

קפוץ למוסך רון או ספי לשם ביצוע איבחון ממוחשב אשר ברוב המקרים יצביע על התקלה.

 

אני החלפתי את הסולונאידים בכמה רכבים בעצמי והבעיה נפתרה.

 

מה זה סולונואיד ? ראה תמונה מצורפת של אחד מהסולונאידים המותקנים בבלוק השסתומים.

untitled.JPG

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האוטו נלקח לבדיקה במוסך מורשה צ׳מפיונס והתקבלה חו״ד שהגיר צריך לעבור שיפוץ בעלות 12,000 ש״ח. כמובן שזו עלות מוגזמת.

 

מה הכי כדאי לעשות?

לשפץ את הגיר או לנסות להשיג גיר חלופי?

 

אני אשמח לעזרה מחברי הפורום לגבי המלצות על מוסכים שנחשבים אמינים.

 

תודה!

 

נ.ב.

זה לא כתב לי את כל המלל כמו שצריך בהודעה הראשונה אז כתבתי אותה כאן שוב.

פורסם

פנה למכון גירים ישירות או למוסך רון ותוכל לחסוך אלפי שקלים בתיקון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הבעיה היא שיש הרבה מכוני גירים... השאלה על מי אפשר לסמוך?

 

האם למישהו יש נסיון עם מוסך רון לגבי טיפול בגירים?

פורסם

תודה!

 

הרצתי גוגל על מוסך ספי ונראה שהם מתמחים בשיפוץ גירים (הוא ויניב).

 

מעניין לדבר איתם ביום ראשון לראות מה הם אומרים.

 

מה נחשב מחיר הוגן לשיפוץ גיר בד״כ?

×
×
  • תוכן חדש...